"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Roskakori, salamanteri vai stegadon

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Feeelix

Roskakori, salamanteri vai stegadon

Viesti Kirjoittaja Feeelix »

Kaikki maksaa noin saman verran (stegadon 235p, 3*Kroxigor+ancient 194p, 3*Salamdereita 195p)
ja kaikki yhtä hyviä (ainakin melkein).
Moukku

Viesti Kirjoittaja Moukku »

Kerro nyt hyvämies kuinka suureen peliin ja ketä vastaan olet menossa. Saattaisi auttaa asiaa.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
Feeelix

No pistetään vaikka 2000p
Moukku

Viesti Kirjoittaja Moukku »

Tiedätkö ketä vastaan olet pelaamassa?

Noh, heikkoa porukkaa vastaan salamanterit ovat vertaansa vailla, kun taas steggie tekee kovaankin ryhmään damagea. Roskakorit ovat hieman välimaastossa, sillä 3 str 7 hyökkäystä per roskakori tekee kivasti tuhoa. Charioteista nyt puhumattakaan.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
Feeelix

Calengon kirjoitti:Tiedätkö ketä vastaan olet pelaamassa?
No kyllä sitä ollaan huonolla päällä.

Tämä on ''ESIMERKKI'' ymmärrätkö? Ihan mitä vain armeijaa vastaan!(!!)
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Ovatko vaihtoehdot toisensa poissulkevia armeijassasi ?
Feeelix kirjoitti:No kyllä sitä ollaan huonolla päällä.

Tämä on ''ESIMERKKI'' ymmärrätkö? Ihan mitä vain armeijaa vastaan!(!!)
No kyllä sitä ollaan huonolla päällä. Vastausten taso johtuu kysymyksestäsi, joka ei ole kovin perusteltu. Kysyt periaatteessa "a, b vai c ?" antamatta mitään taustatietoja. Kovin perusteltuja vastauksia on tältä pohjalta aika turha odottaa.

Sitä saa mitä tilaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Gimgor

Viesti Kirjoittaja Gimgor »

vähintään 3 kroksigorii ilman ancienttii on ihan hyvä,
Stegadon ottaa tulta hemmetin paljon itteensä mutta on pelottava,
salamanterit on ihan hyvii heikko panssareisille ja heikoija tyyppejä vastaan.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
-Albert Einstein
ThoRa

Viesti Kirjoittaja ThoRa »

Gimgor kirjoitti:Stegadon ottaa tulta hemmetin paljon itteensä mutta on pelottava
Vihollinen ei siis ammu muuta armeijaasi. Ja se on pelottava.
U fail.
fury

Viesti Kirjoittaja fury »

Roskakori tai salamanterit.

Ei stegadonia. Odota, kun häviät closiksen liian kaukana kenusta. Vaikka Stubborn ja Cold-blooded, Ld 5 juoksee. Ja kovaa. Ääliömäinen runttana.
Ostetaan Tomb Kings sekä Eldar -figuja. Laita YV:tä.
Pathf!nder

Viesti Kirjoittaja Pathf!nder »

itse olen roskakorien kannalla. 3 sellaista vaikka ancientilla varustettuna tekee mojovaa jälkeä. movement 6 , attack 3 , strenght 7, wound 3 , armor 4+, ja vielä fear. itse olen hakannut monesti neljällä roskakorilla knight rykmentin, perus yksiköt on "pala kakkua :) ". ja on erehdys tulla chariotilla niiden kimppuun. eli suosittelen roskakoreja mutta on stegilla ja salamantskuilla omat hyvät puolensa
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

Doombringer kirjoitti:itse olen roskakorien kannalla. 3 sellaista vaikka ancientilla varustettuna tekee mojovaa jälkeä. movement 6 , attack 3 , strenght 7, wound 3 , armor 4+, ja vielä fear. itse olen hakannut monesti neljällä roskakorilla knight rykmentin, perus yksiköt on "pala kakkua :) ". ja on erehdys tulla chariotilla niiden kimppuun. eli suosittelen roskakoreja mutta on stegilla ja salamantskuilla omat hyvät puolensa
Näin se menee jos vihollinen on kyllin tyhmä että joutuu ritareilla kompattiin noiden kanssa. :D Ritarit liikkuvat enemmän joten useimmiten saavat päättää kenen kanssa ovat kompatissa. Ei ole erehdys tulla 2-3 kärryllä yhtä aikaa ne kun iskevät eka, siinä kaatuu vahmemmatkin roskakorit...
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

3:n khemrikärryn unitti, johon liittyy kunkku greatwepalla ja muilla lisämausteilla veti kolmesta roskakorista, jossa oli ancient, overrunnin.
"Lähinnä säälittävät" S4 impcat hitit tekivät 5 woundia. (niitä siis D3 per kärry) Tällä kärryporukalla on menty ironbreakkereistäkin läpi ekassa klosiksessa (kunhan varmistaa että pääsee flankkiin) Tosin hiukankin huonommalla tuurilla kärryt ovat jauhelihaa.
Vielä skink screen-sääntö, ja roskakorit ovat valmiina rynnimään kenen tahansa kimppuun screeninsä läpi. Ja jos vastustaja ei ole sattunut siitä kuulemaan... hehheh. Ja lopuksi atackitulva ja iso strean... Näillä runnoo Vamppyyrinkin suht,koht helposti. Jos kärryjä metsästät, pidä mielessä, että on pakko päästä chargettamaan itse.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Skinkki

Viesti Kirjoittaja Skinkki »

Ite pidän kahta Stegadonia, ei välttämättä paras ratkaisu, mut ku saan mulemmat johonki blockiin ni ai että on ihanaa. ammuin stegadoneilla Zombie dragonin alas viime Suden turnauksessa. terror on myös aika hauska puoli. stegadonit jopa näyttää armeijassa kivalta(varsinki jos niit on 2)
Skinkit on rauhoitettuja, eli pidä se ase huotrassa.
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

Roskakoreja ne on pelottavia eli niitä vaan kehiin oikeen kunnolla ja vaunut on ihan paskat housussa ;)!

jos Rarea ajattelet niin Salamanterit on kivoja ja muutenkin kivempia vastustajalle!
"Glory, Honor & Victory over Death"
Pathf!nder

Da Boss kirjoitti:
Doombringer kirjoitti:itse olen roskakorien kannalla. 3 sellaista vaikka ancientilla varustettuna tekee mojovaa jälkeä. movement 6 , attack 3 , strenght 7, wound 3 , armor 4+, ja vielä fear. itse olen hakannut monesti neljällä roskakorilla knight rykmentin, perus yksiköt on "pala kakkua :) ". ja on erehdys tulla chariotilla niiden kimppuun. eli suosittelen roskakoreja mutta on stegilla ja salamantskuilla omat hyvät puolensa
Näin se menee jos vihollinen on kyllin tyhmä että joutuu ritareilla kompattiin noiden kanssa. :D Ritarit liikkuvat enemmän joten useimmiten saavat päättää kenen kanssa ovat kompatissa. Ei ole erehdys tulla 2-3 kärryllä yhtä aikaa ne kun iskevät eka, siinä kaatuu vahmemmatkin roskakorit...
kerrottanee että 10 knightiä tuli 4 roskakorin kimppuun, saivat yhden roskakorin tapettua. sen jälkeen roskakorit pyyhkäs eturivin pois eestä ja sitte tuli knightelle kiire!
Pathf!nder

Cannonball kirjoitti:3:n khemrikärryn unitti, johon liittyy kunkku greatwepalla ja muilla lisämausteilla veti kolmesta roskakorista, jossa oli ancient,overrunnin.
"Lähinnä säälittävät" S4 impcat hitit tekivät 5 woundia. (niitä siis D3 per kärry) Tällä kärryporukalla on menty ironbreakkereistäkin läpi ekassa klosiksessa (kunhan varmistaa että pääsee flankkiin) Tosin hiukankin huonommalla tuurilla kärryt ovat jauhelihaa.
.
niimpä... vähän enemmän noppatuuria lizzupelaajalle ja kärryt (mahdollisesti) olis ollu vainaa... (mahollisesti)
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

Stegadonit ovat myös hyviä siltä kantilta katsottuna että ne ovat pelottavia. Vastustaja kiinnittää niihin aivan liikaa huomiota ja se on koht monipuolinen otus. Eliitti armeijaa vastaan bolt thrower, massa armeijaa vastaan terroria aiheuttava hirviö. Erittäin hyvä turnauksissa.
niin... tänäänkin...
Feeelix

Naldor kirjoitti:jos Rarea ajattelet niin Salamanterit on kivoja ja muutenkin kivempia vastustajalle!
Enpä tiedä örkkejen river röllit tykkää ja goblini rykmentti menee kun vettä vaan
Viiksu

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

sanoisin, että roskikset on kovia mitä vaan vastaan. Ekalla hyökkäys vuorolla kaatuu kuitenkin eturivi ja säkällä puolet toisesta. Jos vihu ei tos viel lähe karkuun niin kyllä on ihme.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”