Roskakori, salamanteri vai stegadon
Roskakori, salamanteri vai stegadon
Kaikki maksaa noin saman verran (stegadon 235p, 3*Kroxigor+ancient 194p, 3*Salamdereita 195p)
ja kaikki yhtä hyviä (ainakin melkein).
ja kaikki yhtä hyviä (ainakin melkein).
Tiedätkö ketä vastaan olet pelaamassa?
Noh, heikkoa porukkaa vastaan salamanterit ovat vertaansa vailla, kun taas steggie tekee kovaankin ryhmään damagea. Roskakorit ovat hieman välimaastossa, sillä 3 str 7 hyökkäystä per roskakori tekee kivasti tuhoa. Charioteista nyt puhumattakaan.
Noh, heikkoa porukkaa vastaan salamanterit ovat vertaansa vailla, kun taas steggie tekee kovaankin ryhmään damagea. Roskakorit ovat hieman välimaastossa, sillä 3 str 7 hyökkäystä per roskakori tekee kivasti tuhoa. Charioteista nyt puhumattakaan.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
Ovatko vaihtoehdot toisensa poissulkevia armeijassasi ?
Sitä saa mitä tilaa.
No kyllä sitä ollaan huonolla päällä. Vastausten taso johtuu kysymyksestäsi, joka ei ole kovin perusteltu. Kysyt periaatteessa "a, b vai c ?" antamatta mitään taustatietoja. Kovin perusteltuja vastauksia on tältä pohjalta aika turha odottaa.Feeelix kirjoitti:No kyllä sitä ollaan huonolla päällä.
Tämä on ''ESIMERKKI'' ymmärrätkö? Ihan mitä vain armeijaa vastaan!(!!)
Sitä saa mitä tilaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Pathf!nder
itse olen roskakorien kannalla. 3 sellaista vaikka ancientilla varustettuna tekee mojovaa jälkeä. movement 6 , attack 3 , strenght 7, wound 3 , armor 4+, ja vielä fear. itse olen hakannut monesti neljällä roskakorilla knight rykmentin, perus yksiköt on "pala kakkua
". ja on erehdys tulla chariotilla niiden kimppuun. eli suosittelen roskakoreja mutta on stegilla ja salamantskuilla omat hyvät puolensa
Näin se menee jos vihollinen on kyllin tyhmä että joutuu ritareilla kompattiin noiden kanssa.Doombringer kirjoitti:itse olen roskakorien kannalla. 3 sellaista vaikka ancientilla varustettuna tekee mojovaa jälkeä. movement 6 , attack 3 , strenght 7, wound 3 , armor 4+, ja vielä fear. itse olen hakannut monesti neljällä roskakorilla knight rykmentin, perus yksiköt on "pala kakkua". ja on erehdys tulla chariotilla niiden kimppuun. eli suosittelen roskakoreja mutta on stegilla ja salamantskuilla omat hyvät puolensa
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
- Cannonball
3:n khemrikärryn unitti, johon liittyy kunkku greatwepalla ja muilla lisämausteilla veti kolmesta roskakorista, jossa oli ancient, overrunnin.
"Lähinnä säälittävät" S4 impcat hitit tekivät 5 woundia. (niitä siis D3 per kärry) Tällä kärryporukalla on menty ironbreakkereistäkin läpi ekassa klosiksessa (kunhan varmistaa että pääsee flankkiin) Tosin hiukankin huonommalla tuurilla kärryt ovat jauhelihaa.
Vielä skink screen-sääntö, ja roskakorit ovat valmiina rynnimään kenen tahansa kimppuun screeninsä läpi. Ja jos vastustaja ei ole sattunut siitä kuulemaan... hehheh. Ja lopuksi atackitulva ja iso strean... Näillä runnoo Vamppyyrinkin suht,koht helposti. Jos kärryjä metsästät, pidä mielessä, että on pakko päästä chargettamaan itse.
"Lähinnä säälittävät" S4 impcat hitit tekivät 5 woundia. (niitä siis D3 per kärry) Tällä kärryporukalla on menty ironbreakkereistäkin läpi ekassa klosiksessa (kunhan varmistaa että pääsee flankkiin) Tosin hiukankin huonommalla tuurilla kärryt ovat jauhelihaa.
Vielä skink screen-sääntö, ja roskakorit ovat valmiina rynnimään kenen tahansa kimppuun screeninsä läpi. Ja jos vastustaja ei ole sattunut siitä kuulemaan... hehheh. Ja lopuksi atackitulva ja iso strean... Näillä runnoo Vamppyyrinkin suht,koht helposti. Jos kärryjä metsästät, pidä mielessä, että on pakko päästä chargettamaan itse.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Ite pidän kahta Stegadonia, ei välttämättä paras ratkaisu, mut ku saan mulemmat johonki blockiin ni ai että on ihanaa. ammuin stegadoneilla Zombie dragonin alas viime Suden turnauksessa. terror on myös aika hauska puoli. stegadonit jopa näyttää armeijassa kivalta(varsinki jos niit on 2)
Skinkit on rauhoitettuja, eli pidä se ase huotrassa.
-
Pathf!nder
kerrottanee että 10 knightiä tuli 4 roskakorin kimppuun, saivat yhden roskakorin tapettua. sen jälkeen roskakorit pyyhkäs eturivin pois eestä ja sitte tuli knightelle kiire!Da Boss kirjoitti:Näin se menee jos vihollinen on kyllin tyhmä että joutuu ritareilla kompattiin noiden kanssa.Doombringer kirjoitti:itse olen roskakorien kannalla. 3 sellaista vaikka ancientilla varustettuna tekee mojovaa jälkeä. movement 6 , attack 3 , strenght 7, wound 3 , armor 4+, ja vielä fear. itse olen hakannut monesti neljällä roskakorilla knight rykmentin, perus yksiköt on "pala kakkua". ja on erehdys tulla chariotilla niiden kimppuun. eli suosittelen roskakoreja mutta on stegilla ja salamantskuilla omat hyvät puolensa
Ritarit liikkuvat enemmän joten useimmiten saavat päättää kenen kanssa ovat kompatissa. Ei ole erehdys tulla 2-3 kärryllä yhtä aikaa ne kun iskevät eka, siinä kaatuu vahmemmatkin roskakorit...
-
Pathf!nder
niimpä... vähän enemmän noppatuuria lizzupelaajalle ja kärryt (mahdollisesti) olis ollu vainaa... (mahollisesti)Cannonball kirjoitti:3:n khemrikärryn unitti, johon liittyy kunkku greatwepalla ja muilla lisämausteilla veti kolmesta roskakorista, jossa oli ancient,overrunnin.
.
Stegadonit ovat myös hyviä siltä kantilta katsottuna että ne ovat pelottavia. Vastustaja kiinnittää niihin aivan liikaa huomiota ja se on koht monipuolinen otus. Eliitti armeijaa vastaan bolt thrower, massa armeijaa vastaan terroria aiheuttava hirviö. Erittäin hyvä turnauksissa.
niin... tänäänkin...