40K piirros. (ei minun)
40K piirros. (ei minun)
Waryammeria selaillessani törmäsin JONATHAN BRÜNNERin uusimpaan piirokseen. Toi kaveri on ihan älytön.
Siis käykää katsomassa:
linkki kuvaan
Linkki sivustolle, josta löytää lisää kuvia
8O
Siis käykää katsomassa:
linkki kuvaan
Linkki sivustolle, josta löytää lisää kuvia
8O
Viimeksi muokannut VC, Ma 28.10.2002 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
on tyypillä homma hallussa, vaikka ei chronokaan töherrykset tuosta nyt niin kovin kaukana ole.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Kun puhutaan chronon ja tän tyypin tasosta piirtämisessä, niin on varmaan sopivampaa sanoa että heillä on erillainen tyyli, kuin että toinen on parempi kuin toinen. Mä en ainakaan pystyisi laittamaan tän tason piirrustuksia mihinkään paremmuusjärjestykseen objektiivisesti.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Sitäkin kyllä.. Nyt kun olen toipunut alku shokista.. Nuohan ovat lyijy/hiili piirsutuksia, joissan näkyy jtn muste jne touhuakin. Mutta sinänsä, turha tässä on mennä uhoon mitään ilman todisteita. Pitänee varmaan piirrellä taas vähän enemmän, tuo figumaalaus on vieny aikaa. Voisi vaikka tehdä värikuvan
Ja samal päättää spekulaatio 
Hope is a serum that never heals
Menee taas tääki topicci ihan spammaamiseks... Nyt kai mun on jo pakko maalaa jtn... Pidetään huoli siit että teen huonomman kuvan ku toi Brunner, nii sit voin oikein paistatella :lol:
joo oh.. Ai niin.
Reply. Ihan hienoja piirustuksia. En tykkää siitä swoopista... tai noista computer väritetyistä kuvista. Muuten, ihan solid hommaa.
(tää olis sillee välttäny noin 4-5 turhaa replyy)
joo oh.. Ai niin.
Reply. Ihan hienoja piirustuksia. En tykkää siitä swoopista... tai noista computer väritetyistä kuvista. Muuten, ihan solid hommaa.
(tää olis sillee välttäny noin 4-5 turhaa replyy)
-
manmangler
- Viesti:
Kerroppas Chrono kun osaat piirtää niin katsoppas noita Brünnerin kuvia. Väittäisin että hemmolla on ns. Varjostus ja tunnelma kunnossa mutta Suhteet ei ole Vrt aseita ne on monessa kuvassa liian pieni (SoB vFlamer).Chronophague kirjoitti:Heh heh. Parempi kuin minä? Toi? No johan on väite. Jospa tekisin jotain muuta ku räkäsiä sketchejä.. Pitää vissiin tehä Weekenderille se saamarin etusivu, ettei täällä mennä luulemaan liikaa
Itsellä on meinaan yleensä sama ongelma että suhtee menee hieman sekaisin loppua kohti.
Waagh Whuuz teer
C'mon taste my Rot
C'mon taste my Rot
Joo. Brunner on erittäin hyvä varjostamaan luomaan sitä tunnelmaa. Mutta sen itse suhteet ja asennot voivat heittää aika pahastiki. En minä tiedä mitään parempaa korjausta siihen jos maalaat jolleki aseen, ku että katot sitä piirustusta ku teet sen, että tuleeko siitä liian iso. 
Taas näitä vaikea selittää juttuja. :?
Taas näitä vaikea selittää juttuja. :?
- Henri Ketonen
-
Skaven Lord