miksi valitsit armeijasi?
-
kaaos-soturi
miksi valitsit armeijasi?
miksi aloit kerää nykyistä armeijaasi, miksi?(olen aloittamassa keräämään uutta armeijaa, vinkeistä olis hyötyä)
Kumma..olisin voinut vaikka vannoa että olisi samoja ketjuja mutta ei löytynyt hausta.
Ensimmäinen armeija oli bretonnia koska se tuli 5th edikan alkupakkauksessa, jostain syystä jota en muista, ostin bretonnia armeijaani käääpiöitä ja kun ostin niitä lisää ja lisää siihen, siirryin kääpiöarmeijaan. 6th edikan tullen pelasin hetken bretonnialla mutta FBn pelaaminen jäi horrostilaan joksikin ajaksi, jäin odottelemaan bretonnian armybookkia enkä pelannut.
Sain innostettua serkkunikin FBn maailmaan ja hän päätti aloittaa empiren joten suostuin ostamaan FB 6th edikan alkupakkauksen josta mulle jäipi sitten örkit. Ostettiin sitten vielä toinen mokoma alkupakkauksia joten mulle jäipi vielä toiset örkit. Örkit olivat pitkään armeija #2 taustalla vaanivan bretonnian takia mutta kun uutta armybookkia ei ilmestynyt, jäin koukkuun örkkeihin ja tuhlasin ison kasan rahaa.. nykyään saisin varmaan 5-6k armeijan helposti. Bretonnian armybookkikin löysi tiensä kotiin mutta ~100e investoinnin jälkeen innostus lopahti ja vielä löytyy figuja ilman maaleja.
Ensimmäinen armeija oli bretonnia koska se tuli 5th edikan alkupakkauksessa, jostain syystä jota en muista, ostin bretonnia armeijaani käääpiöitä ja kun ostin niitä lisää ja lisää siihen, siirryin kääpiöarmeijaan. 6th edikan tullen pelasin hetken bretonnialla mutta FBn pelaaminen jäi horrostilaan joksikin ajaksi, jäin odottelemaan bretonnian armybookkia enkä pelannut.
Sain innostettua serkkunikin FBn maailmaan ja hän päätti aloittaa empiren joten suostuin ostamaan FB 6th edikan alkupakkauksen josta mulle jäipi sitten örkit. Ostettiin sitten vielä toinen mokoma alkupakkauksia joten mulle jäipi vielä toiset örkit. Örkit olivat pitkään armeija #2 taustalla vaanivan bretonnian takia mutta kun uutta armybookkia ei ilmestynyt, jäin koukkuun örkkeihin ja tuhlasin ison kasan rahaa.. nykyään saisin varmaan 5-6k armeijan helposti. Bretonnian armybookkikin löysi tiensä kotiin mutta ~100e investoinnin jälkeen innostus lopahti ja vielä löytyy figuja ilman maaleja.
Eye is green.
Itse alan keräämään örkkejä koska niistä lähes minkälaisen armeijan tahansa. Voit tehdä gobbo horden jossa on satoja gobboja, nopean armeijan jossa on paljon ratsuväkeä ja sotavaunuja, voit kerätä grimgor´s ´ard boyzeja jotka ovat kovia kuin kivi, armeijan jossa on pelkkiä savage örkkejä... mahdollisuudet on lähes loputtomat.
P.A.L.O.M.I.E.S
Pyörryttävän Ammattimainen Liesituuletinasentaja ja Oliivinpoimija, Makeileva Ikonimaalari sekä Elämäniloinen Sydäntenmurskaaja
Pyörryttävän Ammattimainen Liesituuletinasentaja ja Oliivinpoimija, Makeileva Ikonimaalari sekä Elämäniloinen Sydäntenmurskaaja
- Cannonball
Empire. Tuli aloitusboxissa, helppo maalata (v alkonen basecoat spraylla jo melkeen puoli figua). Olipahan aika huonot perusteet. Onneksi asennoituminen maalaukseen on muuttunut, ja pidän Empirestäni ihan siksi, että sille saa kivoja sotakoneita, ritareita, Tankin
ja muuta yhtä tuhoisan ihanaa yhdistelmää. Valinnan varaa ei ole yhtä paljon kuin örkeillä, mutta sitä piisaa. Ainoa huono puoli on se, etteivät ne voita koskaan ^^.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
-
LurkkiKapteeni
-
Pathf!nder
Olin alunperin kerännyt käpsiä.jostaki syystä kylästyin ja lopetin.sitten keräsin skaveneita, mutta lopetin nekin n.1300p kuluttua. kaksi edellä mainittua eivät vain kolahtaneet minulle. sitten huomasin että lizardmanien uusin armybook oli ilmestynyt vähän aikaa sitten... nyt keräilen niitä vieläkin ja tarkoitus kerätä niitä siihen 3000p.
Ensimmäinen armeijani oli empire ja en oikein tiedä minkä takia valitsin juuri sen. Mutta nyt syksyllä olen aloitellut vampire countteja, kun halusin aloittaa sellaisen armeijan, jolla olisi erilaista pelata ja jonka maalaisin kunnolla ja siihen voisi tehdä hienoja konversioita. Tällä hetkellä valmiina 6 peruslurkkia. Siis teen luurankoni brettien man at armsien, sekeletonien ja green stuffin yhdistelmästä. Ja paljon black knightejä bretonnian knightien ja luurankojen osista ja necromanceri tai pari damselleista ym. Eli siis perusteena valinnalle omalaatuinen, haastava toteuttaa ja mukava pelata. (blooblinenä Blood Dragon, sopii kuolleille breteille)
Saas nähdä pääsenkö vielä vuodenkaan päästä pelaamaan tuhannen pisteen peliä niillä...
Saas nähdä pääsenkö vielä vuodenkaan päästä pelaamaan tuhannen pisteen peliä niillä...
Empireä aloin kerätä, koska sitä sai aloitusboksista.
Tosin noin suuri kiinnostus johti siihen, että heti kun High Elfit ilmestyivät, niin aloin kerätä niitä. Ne vain ovat yksinkertaisesti paras armeija minun makuuni. Niillä on hienoja joukkoja, ne ovat haltioita ja niiden asenne on aivan loistava.
Tosin noin suuri kiinnostus johti siihen, että heti kun High Elfit ilmestyivät, niin aloin kerätä niitä. Ne vain ovat yksinkertaisesti paras armeija minun makuuni. Niillä on hienoja joukkoja, ne ovat haltioita ja niiden asenne on aivan loistava.
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
-
Zymeth Salkir Dkhan
4th. edtionin aikana Tzeentch-kaamos. Tzeentchin fluffi iski kaikessa ristiriitaisuudessaan. Jumala joka onnistuu olemaan kyyninen juonittelija ja idealistinen vapauttaja samaan aikaan oli vain niin mielenkiintoinen. Lisäksi 4th. edikan Tzeentch-figut näyttävät edelleen aika hienoilta.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
- puolisukeltaja
Alkuun keräsin örkkejä, noita vihernahkaisia veijareita, mutta sitten kyllästyin niihin. Tästä sitten alkoikin rumba läpi lähes jokaisen FaBan armeijan, kaikkia oli korkeintaan hero ja pari rykmenttiä perusmoskaa. No woodyjä oli 3 archeria viikon keräyksen jälkeen, maalasin ne, ja kyllästyin. Sitten käväisin kytkoon puolella deldareissta ja dark angelseissa, mutta koska halusin takaisin FaBaan aloitin keräämään, mitäs muuta kuin dark elffejä, koska niillä on hienot figut, ne ovat haastava armeija ja ne ovat ns. "pahoja".
edit// kuuluuko tämä muuten taktiikoiden puolelle?
edit// kuuluuko tämä muuten taktiikoiden puolelle?
- VeriBigBoss
Olin unelmoinut warhammereista jo kaun, olin näet nähnyt kun kaverin isoveli maalasi niitä.
Sitten monen vuoden päästä toinen kaveri selitti niistä jotain ja kun alitajunnassani olin niitä pyöritellyt sorruin nopeasti. Metsä haltiat olivat himoni joten ostin niitä kaksi 10 jousimiehen pakkausta. Seuraavaksi piti tietysti saada keihäsmiehiä, no, ei kun ostamaan high elfsejä. Jossain vaiheessa sain tietää legendaarisesta johdatus strategia peleihin kirjasta että on olemassa armeija kirjoja joista saa tietää joukkojen kyvyt. No eikun kysymään fantsusta welffien armeija kirjaa. ''Kirja ei ole vielä valitettavasti ilmestynyt.'' Rupesin siis paremman puutteessa tuhoaamaan revellin maaleilla high elfsejä ja myöhemmin örkkejä. Tällä hetkellä kerään monien mutkien kautta empireä, mutta silti toivo wood elffeistä elää!!!!!!!!!
Sitten monen vuoden päästä toinen kaveri selitti niistä jotain ja kun alitajunnassani olin niitä pyöritellyt sorruin nopeasti. Metsä haltiat olivat himoni joten ostin niitä kaksi 10 jousimiehen pakkausta. Seuraavaksi piti tietysti saada keihäsmiehiä, no, ei kun ostamaan high elfsejä. Jossain vaiheessa sain tietää legendaarisesta johdatus strategia peleihin kirjasta että on olemassa armeija kirjoja joista saa tietää joukkojen kyvyt. No eikun kysymään fantsusta welffien armeija kirjaa. ''Kirja ei ole vielä valitettavasti ilmestynyt.'' Rupesin siis paremman puutteessa tuhoaamaan revellin maaleilla high elfsejä ja myöhemmin örkkejä. Tällä hetkellä kerään monien mutkien kautta empireä, mutta silti toivo wood elffeistä elää!!!!!!!!!
elämä on ^.^
-
Stenvall
Tämänhetkinen projektini on Empire(ja 40k:sta IG ja inkvisiitio-liittolaiset). Valitsin sen siksi, että pidän aika paljon figuista, fluffista, ja siitä, että ne ovat vain tavallisia ihmisiä. Empire on varmasti monipuolisin armeija, ei ehkä yksiköiltään, minkä luvuissa kaaos vie voiton, mutta Empirellä saa aikaan monenlaisia listoja, jotka voi tehdä ampumis- ja magiapainoitteisiksi tai lähitaisteluun suuntautuneiksi. Empirestä löytyy myös tarvittaessa kohtalaisesti nopeutta. Empiressä on lähes kaikkea: ehkäpä tehokkain ja monipuolisin ampuminen, kovat sotakoneet, kohtalainen(mutta monipuolinen) magia, kovat ritarit, hyvä jalkaväki detachmenttien kanssa, monipuoliset sankarit, hyviä taikaesineitä. Ylensäkin monipuolisuus vetosi. Muita armeijoita, joita olen keräillyt ovat welffit ja kääpiöt. Nekin mahtavia armeijoita. Kaikki armeijat ovat hyviä tässä pelissä ja toivoisin omistavani niistä jokaisen. Linkkejä armeijanvalintaoppaisiin: http://www.kolumbus.fi/teemu.pesonen/fbopas.htm, http://www.sotavasara.net/articles.php? ... al&show=47.
Viimeksi muokannut Stenvall, Su 07.11.2004 16:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No olin jo pitkän aikaa katsellut ja ihaillut Warhammer pelejä esim. ropeconissa ja fantsussa samalla kun olin asioinut Magic the gatheringin puolella. Ainoa asia mikä sitten puuttui että alkaisin pelaamaan ja maalailemaan oli tietämättömyys koko harrastuksesta ja se että ei ollut kavereita kenen kanssa sitä harrastelisin. Yksi päivä sitten tuli kaverin kanssa puheeksi figupelit ja huomattiin että molemmat olivat kiinnostuneita asiasta. No eikun kauppaan ja aloin keräämään ensiksi 40k eldareita ja kaverini space mariineja... no sitten aikamme pelattuamme kyllästyimme tylsiin , yksinkertasiin ja puuttellisiin sääntöihin joten aloitimme faban. Valitsin vampire countsini sen fluffin takia , aina olen ihastullet epäkuolleisuuden kauneutta 
The distance between insanity and genius is measured only by success.
-
Goblinisti
- Viesti:
Itse katselin Fantasiapeleissä eri armeijoita isäni (kaupunkireissun tirehtööri) hengitäessä niskaani. Kun hän hiiltyi tähän seisoskeluun ja alkoi todella hermostua, nappasin hyllystä paketin örkki boyzeja ja gobbo wolf chariotin. Kotona sitten avasin örkkiboxin, liimasin kaikille eri aseen/kilven/eri ltunnuksen kilpiin ja kaverini sanoi, että köriläille pitäsi laittaa kaikille samat aseet. Sitten kyllästyi örkkeihin ja aloitin chariotin innoittamana tehdä gobbohordea NGobbo rungolla ja Common eliitillä.
Loppu.
Loppu.
Alussa valitsin kaaoksen koska pidin sitä hyvänä armeijana (pelillisesti).
Sitten kyllästyin siihen ja aloitin dark elffit, koska niiden figut olivat hienoja. Sitten kyllästyin 1000pts. jälkeen niihin, koska en pitänyt pelityylistä.
Nyt aloitin kaamoksen taas ja tällä kertaa nurglella. Nyt alkaa olla jo 2000pts. kasassa ja en ole vielä kyllästynyt
Sitten kyllästyin siihen ja aloitin dark elffit, koska niiden figut olivat hienoja. Sitten kyllästyin 1000pts. jälkeen niihin, koska en pitänyt pelityylistä.
Nyt aloitin kaamoksen taas ja tällä kertaa nurglella. Nyt alkaa olla jo 2000pts. kasassa ja en ole vielä kyllästynyt
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana