"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Machine spirit

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
bbckamaja

Machine spirit

Viesti Kirjoittaja bbckamaja »

Codex: space marines ei kunnolla selvitä asiaa joten josko joku teistä sen minulle ilmoittaisi: Saako machine spiritin ansiosta ampua kahta erillistä kohdetta vai päteekö vehicle targeting sääntö?

esim. voiko land raiderini ampua vasemmalla tykillään yhtä vihollista bs4:llä ja oikealla toista bs2:lla?
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Noinhan se menee.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
bbckamaja

Jep jep, taitaakin olla aika sitten kasata se kesäkuussa ostettu raideri jo vihdoinkin ja alkaa pyssyttämään kahden vihutankin kierros vauhdilla..
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Noin se meni ennen Codex: SM:ää... Jos uusi Codex ei selkeästi sano että saat ampua Machine Spiritillä muita kohteita, niin sitten MS ampuu samaa kuin muutkin aseet.

En ole itse vielä uutta SM-kodeksia nähnyt, mutta useampikin ihminen on tuota ihmetellyt muilla foorumeilla.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
bbckamaja

Jos jollain on asiasta varmaa tietoa ja vieläpä esittää mistä tieto on peräisin niin olisin kovasti kiitollinen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”