Muoviset Wargit
-
RohanRider
Muoviset Wargit
joo ni aattelin kysästä ku kaikki puhuu että kohta puoliin ois tulossa niit muovisia warg ridereita ni että millon ne tulis kauppoihin ? että jos vaan viittitte vastata...
Testaappa hakua. Tästä on puhuttu aika paljon viimeaikoina.
Jouluna oisivat kuulemma tulossa.
SPedit: Kuka oli tähän topicciin nopeimmin vastannut? kuka? kuka?
Jouluna oisivat kuulemma tulossa.
SPedit: Kuka oli tähän topicciin nopeimmin vastannut? kuka? kuka?
Viimeksi muokannut Spinal, Pe 19.11.2004 22:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Shall I burn you?
minusta Garoth/ alessio en muista kummalta tämän olen kuullut on sanonut niiden tulevan ensi vuoden puolella veikkaan tammi helmikuun vaihdetta juuri niitä aikoja kun siege of gondorkin tuli...
edit: tuolta sitten löydät kuviakin niistä kun selaat alemmas: http://www.laguerradelanillo.com/module ... =1&thold=0
edit: tuolta sitten löydät kuviakin niistä kun selaat alemmas: http://www.laguerradelanillo.com/module ... =1&thold=0
- The Captain
- Valvoja
on se kyllä mukavaa kun tulee nuo uudet wargit, mutta onko kenelläkään tietoa kun vesku mainitsi minulle että wargit eivät saa vielä tuossa sitä extra atackia ja sitä että ne voisi taistella ominpäin vaan sanoi että on tulossa kesällä vasta joku uusi sääntökirja tai semmoinen missä jotain figuja muutellaan.... onko kellään tarkempaa tietoa näistä jutuista että mikä kirja mahtaa olla ja mitä siinä muutetaan.... itse en kehdannut kysellä enempää tai siis en viitsinyt viivyttää peliä... 
Voisiko tuo tarkoittaa sitä, että Scouring of the Shire -kirja tulee odotettua myöhemmin, mutta muoviwargit jo ennen sitä? Tuntuisi meinaan hassulta, että kun kirjan skenuissa pitäisi olla kampanja hobitit vs. wargit (ratsastamattomat), ettei kirjan mukana tulisi noille pelkille wargeille sääntöjä... Mutta ei sitä tiedä, onhan tuo osa kampanjaan voinut jäädä poiskin kirjasta.
Phil Kelly says "No!"