"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

DE Manflayereiden tiedot

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
DaRK ShaDow

DE Manflayereiden tiedot

Viesti Kirjoittaja DaRK ShaDow »

Voiko tietoja saada muualta kuin WD:stä?
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Olen miettinyt aivan samaa, ja tutkiskeltuani asiaa olen tullut siihen tulokseen että ei ainakaan vielä.

Ehkäpä sitten seuraavassa Chroniclesissa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Grond

Re: DE Manflayereiden tiedot

Viesti Kirjoittaja Grond »

DaRK ShaDow kirjoitti:Voiko tietoja saada muualta kuin WD:stä?
Voi, tottakai. Naapurin Heikki tuossa ainakin äsken möi niitä nurkan takana. Rivimiesten tiedot sai näköjään kympillä, pomo lähti kahteenkymppiin. Itse ostin varusteiden tiedot 12 eurolla.

(Suomeksi: eikö se eilen kerrottu vastaus riittänyt).
Chukie

Viesti Kirjoittaja Chukie »

GW:n sääntöpolitiikka kyllä ottaa päähän. Ei ole oikeastaan - puskaradiota lukuunottamatta - mitään keinoa, jolla saisi selville onko WD ostamisen arvoinen vai ei. Lehti on aina pakattu muovikääreeseen ja lehdessä julkaistut yksiköt ja säännöt saapuvat nettiin turhauttavan pitkällä aika välillä.

Itse tuhlasin rahani kyseiseen WD:iin vain todetakseni, että edellä mainittu yksikkö on liian kallis käytettäväksi. Mieluummin olisin nekin vajaat seitsämän euroa käyttänyt johonkin hyödyllisempään, kun ei ole takkaakaan.
Elvood

Viesti Kirjoittaja Elvood »

Kyllä minun tietääkseni ne saa GW:n sivuilta pengottua, ja haulla saa aikaan suuria-> on siis tästä varmastikkin joskus puhuttu.
arsenaattori

Viesti Kirjoittaja arsenaattori »

Ei tolla sitten kukaan mitään tee niin otan sen pois.
Viimeksi muokannut arsenaattori, To 02.12.2004 21:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin minähän en mistään mitään tiedä, mutta senhän sinä varmaankin halusitkin kuulla.
Chukie

Viesti Kirjoittaja Chukie »

arsenaattori kirjoitti:http://merchantprince.homestead.com/Manflayers.html

Tuolta löytyis en oo ihan varma ovatko peli kelpoiset, mutta miks ei?
Joko ovat viime edikan tai jonkun huuhaa-hepun kehittelemät, mutta eivät ainakaan ole samat kuin WD:ssa.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Ja mikäli nuo olisivat oikeat säännöt, linkki pitäisi jättää postaamatta. Virallisia sääntöjä ette linkitä sotuun kuin GW:n sivuilta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”