Tuhotaan Empire!!! (mutta miten)
Tuhotaan Empire!!! (mutta miten)
Miten on mahdollista tuhota empire suhteellisen vaivattomasti Örkeillä, Chaoksella, Delfeillä ja lizardmeneillä? Lähes kaikkia äijiä on näistä armeijoista!
Empire ei tykkää yhtään täydestä velhopatteristosta eikä valtavasta laumasta nopeita joukkoja, joten mitä syytä olla ottamatta niitä?
Ainakin Örkeillä ja kaaoksella (Tzeentch ja etenkin Slaanesh) saa todella tehokkaan velhoarmeijan, lissuillakin toimii, tontuilla ja muilla kaaoksilla ei niinkään (huonommat loitsut). Nopeutaa saa näille kaikille aika huimissa määrin ratsuväen, lentäjien, skirmaajien ja Jaguaarisauruksen muodossa.
Ainakin Örkeillä ja kaaoksella (Tzeentch ja etenkin Slaanesh) saa todella tehokkaan velhoarmeijan, lissuillakin toimii, tontuilla ja muilla kaaoksilla ei niinkään (huonommat loitsut). Nopeutaa saa näille kaikille aika huimissa määrin ratsuväen, lentäjien, skirmaajien ja Jaguaarisauruksen muodossa.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Empiren kaverithan eivät ole missään erityisen hyviä joten ainakin yllämainituilla on meilkeimpä kaikilla tehokkampia lähitaistelijoita. Olisi hyvä tietää millaisella kokoonpanolla empire pelaaja pelaa. Empiren yksi hyvä puoli on se että armeijasta voi tehdä aika monipuolisen. Itse olen pelannut lähinnä hirmuista shooty armeijaa vastaa. Sotakoneisiin ei kannata luottaa liikaa sillä jos empirellä on omaa tykistöä, niin on melko todennäköistä että se jauhaa vastapuolen koneet muhennokseksi. Ei kannata alkaa ampumakilpailuun. On tietty varauduttava siihen että taikapuolustusta hoitaa useampikin käärökuski.
Modern cars - they all look like electric shavers.
-
shadowdancer
Nopeus ja psygology on parasta. Empiret joita vastaan oon pelannut on yläänsä ampuu ja kaikki hahmot maageja. On ne kuitenkin hyviä juokseen. Täytyy kuitenkin ettei juokse tupla ranki banneriin ilman, että saa jonkun sivustaan. Mieluiten nopeita hyvä habasia äijiä, koska empiren cavalryllä on kyllä savee. Terroria kukkulalla on kova sana.
-
Gwarin&Kroak