"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tällainen ihmeen tuherrus

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Darlantan
Viesti:

Tällainen ihmeen tuherrus

Viesti Kirjoittaja Darlantan »

Enpä minä oikeastaan tiedä, mitä tämä esittää, mutta pistinpähän nyt ajan kuluksi tänne. Kliks.

Naama ja nyrkit ovat outoja, samoin olkapäät, mutta loppujen lopuksi tämähän on vain luonnos (~ 20 min).

-Dar
I'd like to be a human
...Maybe one day...

-Wolf & Raven, Sonata Arctica
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Huoh. Oliko viisasta laittaa tämä "en tiedä mitä esittää, ajan kuluksi sutaistu ~20 min" - taideteos tänne? Piirrä ensi kerralla kunnolla jotain, voit siten saada muutakin, kuin "ihan kiva" - kommenttia. Ottaa vain päähän just tälläset ns. turhat topicit. Pyydän anteeksi jos tämä oli joittenkin mielestä turhaa valitusta. Ettei menis ihan nilitykseksi, sanon jotain itse kuvastakin.

Anatomia ei oikein toimi, kannattaa selailla niitä lääkärikirjoja sun muita piirrosoppaita. Kädet on liian lyhyet ja toinen olkapää varsin mutatoituneessa kohdassa. Siinä on yritystä, mutta ihan liian sutaistu syvällisesti analysoitavaksi.

Voisit seuraavalla kerralla kunnioittaa kommentoijia sen verran sen verran, että tekisit kunnolla seuraavan työn.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
Darlantan
Viesti:

Anteeksi sitten. Enhän minä sitä oikeasti vain ajan kuluksi tänne laittanut, mutta on tosiaan ehkä vähän liian sutaistu tänne laitettavaksi. Olen täällä kyllä nähnyt vieläkin sutaistumpia, mutta antaa olla... Myönnän siis, että oli turhaa laittaa sitä tänne, ensi kerralla piirrän jotain kunnollista (Hah, ihan kuin minä osaisin muka piirtää jotain kunnollista... ;)). Anteeksi.

DarEdit: Ja en tosiaan tiedä, mitä tuo esittää, piirsin sen hetken mielijohteesta.
I'd like to be a human
...Maybe one day...

Balrogofmoria

Viesti Kirjoittaja Balrogofmoria »

Jos et tiedä mitä tuo esittää niin miksi hitossa pistit sen sotavasaran galleriaan?
Äh, en tykkää kuvasta, asennossa on potentiaalia mutta muuten kuva tyssää miltei kaikkeen muuhun.
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
http://www.sunpoint.net/~freakboy/text01.html
Darlantan
Viesti:

Balrogofmoria kirjoitti:Jos et tiedä mitä tuo esittää niin miksi hitossa pistit sen sotavasaran galleriaan?
Arvosteltavaksi. Miksi ei muka saisi laittaa kuvia, vaikkei tietäisikään, mitä ne esittävät? Voihan tuota silti arvostella, eihän teidän, eikä mielestäni minunkaan tarvitse tietää, mikä se oikeasti on. Anteeksi nyt sitten, kun olen pilannut päivänne.
I'd like to be a human
...Maybe one day...

Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Olethan laittanut sen sivuillesikin nimellä "barbaari". Onkohan se barbaari?

Itseasiassa yllätyin tuosta tasosta. Oon pahoillani että ajattelin tasoa huonoksi pelkästään postaajan nimimerkin perusteella. Asento oli mukavan dynaaminen ja hiuksien liehuminen tunnelmallinen yksityiskohta. Ei tuossa minusta muuta kaivata kuin anatomian tuntemusta, yksityiskohtia ja lisää ajankäyttöä.
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Balrogofmoria

Viesti Kirjoittaja Balrogofmoria »

Äh, tarkoitan että sotavasara on figufoorumi ja kuvienkin pitäisi liittyä jotenkin figuihin.
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
http://www.sunpoint.net/~freakboy/text01.html
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Ei tuossa vielä mikään ole pilalla. Hukka mainitsikin pahimmat virheet ja niitä parantelemalla saat jo aika nättiä aikaan. Ensin pistää tietysti silmään nuo lyhyet kädet, mutta päästä pointsit. Yhdyn Terminatoriin.

GromEdit: Jotta tämä ei menisi ihan muihin yhtymiseksi, niin voisin hieman vuodattaa. Miksi meidän aina täytyy käydä sama keskustelu, jos joku pistää foorumille huonon kuvan? (Nyt en siis tarkoita suoraan Darlantania, huonompia on täällä nähty). Aina valitetaan ja mietitään tekijän ikää ja motiiveja ja kaikkee... En näe siinä järkeä, kun siitä ei loppujen lopuksi hyödy kukaan.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Darlantan
Viesti:

No sovitaan sitten, että se on joku barbaari. Chaos marauder? No ehkä ei, mutta nyt se ainakin liittyy figuihin ;).

DarEdit: Ja kiitoksia kaikille kommentoijille
I'd like to be a human
...Maybe one day...

Arpinaama

Viesti Kirjoittaja Arpinaama »

Musta toi on aika hieno, kun kattoo pitkään. Ilme on hyvä, vähän semmonen halveksiva ;) tai naurava, tai irvaileva. Hiukset on kivat. Miekkaa vois paksuntaa. Kyllä tässä on edistystä nähty, jos vertaa siihen edelliseen örkkiin tai mikä olikaan.
Katso 4X6 jalan kokoinen Citymaasto!
6X4 City-Maasto http://www.lost.eu/12d4f
Darlantan
Viesti:

Necrontyr kirjoitti:Musta toi on aika hieno, kun kattoo pitkään. Ilme on hyvä, vähän semmonen halveksiva ;) tai naurava, tai irvaileva. Hiukset on kivat. Miekkaa vois paksuntaa. Kyllä tässä on edistystä nähty, jos vertaa siihen edelliseen örkkiin tai mikä olikaan.
Mihin örkkiin? En minä ole örkkejä piirtänyt. Vai meinaatko nyt sitä FN-piirustuskilpailuräpellystäni (mikä sana ;))? Vai sekoitatko minut nyt johonkin muuhun?
I'd like to be a human
...Maybe one day...

tirehtööri

Viesti Kirjoittaja tirehtööri »

Tuo "Conan the barbarian" ;) on ihan hyvä "20min. sutaisuksi".
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Jaa-a. Kauankos tuossa meni? Jostakin syystä tuo iski minuun, kun sen näin, eikä anatomiassa nyt suuria puutteita ole. ;)
Joo, näyttää kyllä aikalailla luonnokselta, jos tuon piirtäisit huolellisemmin loppuun niin olisi KIVAA KIVAA KIVAA-HAA! (ei olisi pitänyt kuunnella neljän ruusun hunningolla-kappaletta niin monesti...)

Joo, enemmän huolellisuutta, ja tulos olisi hiaano. On se nytkin ihan mukava.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Arpinaama

Viesti Kirjoittaja Arpinaama »

Darlantan kirjoitti:
Necrontyr kirjoitti:Musta toi on aika hieno, kun kattoo pitkään. Ilme on hyvä, vähän semmonen halveksiva ;) tai naurava, tai irvaileva. Hiukset on kivat. Miekkaa vois paksuntaa. Kyllä tässä on edistystä nähty, jos vertaa siihen edelliseen örkkiin tai mikä olikaan.
Mihin örkkiin? En minä ole örkkejä piirtänyt. Vai meinaatko nyt sitä FN-piirustuskilpailuräpellystäni (mikä sana ;))? Vai sekoitatko minut nyt johonkin muuhun?
En Muista kunnolla, mutta joku postasi yhen tosi ruman örkin/otuksen. Siitä tuli hirvee häly kun se tuli ja luulin, että hän oli laittanut esille uuden kuvan. Hän joka silloin maalasi sen örkin/otuksen maalas sen myös matikan tunnilla 20min:ssa. Joten samauksia oli aika paljon.
Katso 4X6 jalan kokoinen Citymaasto!
6X4 City-Maasto http://www.lost.eu/12d4f
Darlantan
Viesti:

Necrontyr kirjoitti:
Darlantan kirjoitti:
En Muista kunnolla, mutta joku postasi yhen tosi ruman örkin/otuksen. Siitä tuli hirvee häly kun se tuli ja luulin, että hän oli laittanut esille uuden kuvan. Hän joka silloin maalasi sen örkin/otuksen maalas sen myös matikan tunnilla 20min:ssa. Joten samauksia oli aika paljon.
No en se minä ollut. Ja kuten sanoin, en minä sitä enkun tunnilla piirtänyt, kunhan vähän viimeistelin. ;)
I'd like to be a human
...Maybe one day...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”