olen aloittamassa 40K ja nämä jotenikin kuulostasvat mukavilta ja ainakin näyttävät väri teemaltaan todella hienolta. Joten jos joku olisi mukava ja kertoisi miten nämä eroavat normaali eldar armeijasta.
Kiitos jo etukäteen.
Eldar:Saim-Hann
Eldar:Saim-Hann
FB is far better than that round-based nonsense...
Saim-Hannit ovat Eldareiden mopojengi eli armeija joka on mahdollista tehdä pelkistä jetbikeista.
Saim-Hannilla on oma FO jota he noudattavat aina ja yksi oma HQ-valinta.
Saim-Hannilla on oma FO jota he noudattavat aina ja yksi oma HQ-valinta.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Tai sitten yksinkertaisesti käyttää vanilla eldar-codexia, jossa on paljon vyperejä, jetbikeja, serpeetiineja ja falconeita. Maalaa vain Sain-Hammin väreillä. Lista ei ole aivan sama, mutta luulen sen toimivan hieman paremmin kuin Sain-Hamm-listan. Lisäksi listaa on helpompi muokata, jos Sain-Hamm rupeaa kyllästyttämään.Terminator kirjoitti:Kaikki tarpeellinen mukaanlukien Daiderin mainitsemien erikoisuuksien selitykset löytyvät codex craftworld eldar:sta.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Samaa mieltä.Netdiver kirjoitti:Tai sitten yksinkertaisesti käyttää vanilla eldar-codexia, jossa on paljon vyperejä, jetbikeja, serpeetiineja ja falconeita. Maalaa vain Sain-Hammin väreillä. Lista ei ole aivan sama, mutta luulen sen toimivan hieman paremmin kuin Sain-Hamm-listan. Lisäksi listaa on helpompi muokata, jos Sain-Hamm rupeaa kyllästyttämään.
Kuitenkaan jetbikeja ei tule niin paljoa, että niihin menisi kolme paikkaa. Esim parikymmentä jetbikea ja kolme vyperiä/ kymmenisen jetbikea ja kuusi vyperiä tekevät jo oikein mukavan, nopean ja Saim-Hann:maisen tunnelman. Wild rider chiefin voi korvata jetbike farseereilla, vaikkei niiltä yhtä kovaa lähistelytehoa voi odottaakaan. Kuitenkin Farseerin taikavoimat saa paikalle tarvittaessa.
Lisäksi shining speareja, mikäli haluaa kasvattaa mopojoukkojen lukumäärää ja pari ylimääräistä tankkia joita Saim-Hann-lista ei saa kuin yhden.