"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos armeija

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Maverick3651

Chaos armeija

Viesti Kirjoittaja Maverick3651 »

Eli olen työstämässä Chaos armeijaan johon kuuluisi niin beastia, deamonia ja mortalia.

Mutta armybookista yks juttu jäi epäselväksi johon haen vastausta.

-Jos otan Kenraalin esim. beast puolelta niin käytät beasteja coreina ja demoneita ja mortaleita specialaiena.

Entä sitten demoneiden ja mortalien specialit ja raret.
Ovatko ne specialeja ja rareja vain saako niitä käyttää ollenkaan.

Beastien spessut ja raret ovat sitten ainakin käytösssä(?)

Näihin olisis hyvä saada vastaus.

ja vielä että saanko käyttää eri chaos god merkkejä armeijassani. esim yks rykmennti hornee toine slaaneshii ja nii
...and Australia is still like; WTF^^
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Hordes of chaos-kirjassa ei ole varsinaista special-kategoriaa. Ainoa rare hordeseilla on spawn, joka on myös beast of chaos-kirjassa.

Toiseen kysymykseen(monestikohan tätäkin on kysytty :) ): kyllä, jos kenraalisi on undivided. Tarkemmat säännöt ovat kirjassa.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Maverick3651

Viesti Kirjoittaja Maverick3651 »

¨joo kyllä mä ton toisen sain jo selville :D

joo kyllähän mä uskon että tästä faban alotuksesta tuun selvii
...and Australia is still like; WTF^^
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Eli petokirjasta löytyvät spessut ja raret pitävät paikkansa, joten spessupaikoista tahtoo ainakin omassa kaaoslistassani olla aina pulaa. Demoniprinssin käyttö on ainakin omasta mielestäni kohtuu näppärää, koska sitten voi parin pisteen muutoksella (master of mortals/unliving idol) valita, ketä ottaa coreksi, ilman että kenraalia täytyy aina vaihtaa, jos tahtoo listaa vähän muuttaa.

Doombull tekee sitten minotaureista corea myös. Warhoundeja saa molemmista kirjoista, joten niitä saa sekä peto että mortal armeijaan corena.
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

Teräratas kirjoitti:Warhoundeja saa molemmista kirjoista, joten niitä saa sekä peto että mortal armeijaan corena.
Joo ovat muuten identtisiä paitsi beast warhoundeja saa laittaa ambushimaan.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”