DE maasto?
DE maasto?
Millanen olisi tyypillinen Dark Elf maasto? Mitä sinne kannattaisi laittaa ja silleen?
mustat, kuolleen näköiset ja lehdettömät puut joiden oksista roikkuisi luurankoja...
minä olen tämmöistä ajatellut alkaa väsäämään.
puut teen itse ja sitten hieman kettinkiä (ohut koru) jonka toiseen päähän laitan skeletonin riippumaan.
tuolla keskustellaan jo puiden tekemisestä joten ei sitä aloiteta enää tässä topicissa
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=3213
minä olen tämmöistä ajatellut alkaa väsäämään.
puut teen itse ja sitten hieman kettinkiä (ohut koru) jonka toiseen päähän laitan skeletonin riippumaan.
tuolla keskustellaan jo puiden tekemisestä joten ei sitä aloiteta enää tässä topicissa
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=3213
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
- Henri Ketonen
-
Itiöpesäke
-
Itiöpesäke
Kuvittele maisema:
Olet (vanhan) kaatopaikan vieressä, allasi levittäytyy metsä, jossa kitukasvuisia puita, jotka kasvavat raskasmetalli-öljy-ruostepuurossa. OK?
Sytytät metsän palamaan vähäksi aikaa ja sammutat sen heittämällä helikopterista tuoretta verta kuutiokaupalla metsään. Odotat, että savu hälvenee. OK?
Siellä on juurakoissa käristyviä piennisäkkäitä ja kyteviä tulia juurakoissa, sammal on värjääntynyt mustaksi ja kaikkialla on enemmän tai vähemmän verisiä laikkuja. Sitten käyt ripustamassa puihin kettingeillä luurankojen yläosia (keskiruumis, kädet ja pää) sekä kokonaisia luurankoja puihin. Mieluiten tuoreen verisiä. OK? (liian sairasta)
Mätänevät ruumiit, jotka jätit luurangot otettuasi asetat puita vasten ja/tai tallot maahan. Lisäät vielä maahan PALJON suolaa. OK?
Odotettuasi ensi kevääseenm katso metsääsi synkkänä ja sateisena päivänä ja katso kuinka metsäsi kituu ja hurme on pinttynyt kiinni puihin ja luurankoihin. Tältä pitäisi DE metsän näyttää.
Vähän sairasta, mutta MINÄ en oikeasti ole sairas
Ehkä :twisted:
Olet (vanhan) kaatopaikan vieressä, allasi levittäytyy metsä, jossa kitukasvuisia puita, jotka kasvavat raskasmetalli-öljy-ruostepuurossa. OK?
Sytytät metsän palamaan vähäksi aikaa ja sammutat sen heittämällä helikopterista tuoretta verta kuutiokaupalla metsään. Odotat, että savu hälvenee. OK?
Siellä on juurakoissa käristyviä piennisäkkäitä ja kyteviä tulia juurakoissa, sammal on värjääntynyt mustaksi ja kaikkialla on enemmän tai vähemmän verisiä laikkuja. Sitten käyt ripustamassa puihin kettingeillä luurankojen yläosia (keskiruumis, kädet ja pää) sekä kokonaisia luurankoja puihin. Mieluiten tuoreen verisiä. OK? (liian sairasta)
Mätänevät ruumiit, jotka jätit luurangot otettuasi asetat puita vasten ja/tai tallot maahan. Lisäät vielä maahan PALJON suolaa. OK?
Odotettuasi ensi kevääseenm katso metsääsi synkkänä ja sateisena päivänä ja katso kuinka metsäsi kituu ja hurme on pinttynyt kiinni puihin ja luurankoihin. Tältä pitäisi DE metsän näyttää.
Vähän sairasta, mutta MINÄ en oikeasti ole sairas
Ehkä :twisted:
Ensimmäisenä itiöt
seuraavana lictorit
jonka jälkeen hivet
viimeisenä ripperit
seuraavana lictorit
jonka jälkeen hivet
viimeisenä ripperit
DE kirjassahan on paljon maastokuvia. Maastohan on hyvin kivikkoista, karua ja kylmää. Vuoristoa ja kuusimetsää sekä keloja, vesistöt myrkyllisiä ja happamoituneita, täysin asumiskelvotonta paikkahan ei kuitenkaan ole, jotain alkuasukkaita eleli sillä päin kauan sitten.
Ja sitten ihmetellään miksi ne Dark Elvet ovat niin ilkeitä ja v...tuneita...
"So long as the winds stir the waves of my heart,
the wings of hate will never stop beating"
the wings of hate will never stop beating"
Niinpä.. Me olemme olosuhteiden vankeja! ei oo meidän vika että asutaan lähellä Chaosta... :'(Yemeth kirjoitti:DE kirjassahan on paljon maastokuvia. Maastohan on hyvin kivikkoista, karua ja kylmää. Vuoristoa ja kuusimetsää sekä keloja, vesistöt myrkyllisiä ja happamoituneita, täysin asumiskelvotonta paikkahan ei kuitenkaan ole, jotain alkuasukkaita eleli sillä päin kauan sitten.
MIKSEI KUKAAN TYKKÄÄ MEISTÄ! (no okei ehkä me ei olla sitä parasta iltapäivätee seuraa mutta mitä sitten?)
"We are the most civilised race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other"
- Lord Vraneth the Cruel, master of Har Ganeth
FB: Dark Elves
40K: Eldars
- Lord Vraneth the Cruel, master of Har Ganeth
FB: Dark Elves
40K: Eldars
-
Itiöpesäke
Oma maastohan on kuitenkin saatavuuskysymys, mutta eneen kaikkea oma mielikuva maisemasta on kaikista paras. Jos pitää kylmistä kuusista DEn maisemaksi, niin mikäs siinä, mut mä pitäisin enemmän
palanu-kaatopaikka-ideasta :twisted:
palanu-kaatopaikka-ideasta :twisted:
Ensimmäisenä itiöt
seuraavana lictorit
jonka jälkeen hivet
viimeisenä ripperit
seuraavana lictorit
jonka jälkeen hivet
viimeisenä ripperit