Örkki hordet?
Örkki hordet?
Eli kysyisin sitä, että löytyykö mistään white dwarffeista tai GW:n sivuilta mitään örkki hordeja joilla olisi omat säännöt tai "koostumus". Örkkien kirjan takaa löytyy muutama ja tietysti on Grimgorin oma joukkio Storm of Chaoksessa, mutta löytyykö näitä enempää?
- TietoPredator
En ole ainakaan itse löytänyt, en tosin oikein ymmärrä miksi niitä pitäisikään olla enempää - örkkikirjan listoilla saa melkein minkä tahansa yksikön coreksi tai ainakin specialiksi ja Grimgorin lista poisti käytännössä loputkin rajoitukset.
Esimerkkejä mahdollisista listoista:
- 2000 pisteen örkkiarmeija jossa neljä jättiä
- kokonaan ratsuväestä koostuva armeija
- pelkistä kärryistä tehty joukko
- ainoastaan mustaörkeistä ja peikoista koostuva joukko
TietoEdit: les typos de merde
Esimerkkejä mahdollisista listoista:
- 2000 pisteen örkkiarmeija jossa neljä jättiä
- kokonaan ratsuväestä koostuva armeija
- pelkistä kärryistä tehty joukko
- ainoastaan mustaörkeistä ja peikoista koostuva joukko
TietoEdit: les typos de merde
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Toi kokonaan kärryistä koostuva 2000 pisteen joukkio kyllä kiinnostaisi jossa olisi myös possu poikia, mutta haluasin myös ottaa käyttöön tavallista jalkaväkeä jota minulla on iso laatikollinen jossain kaapin pohjilla, mutta en ole löytänyt oiken kunnon toimivaa hordea siihen. Tietysti jos rakentaisin charioteista Squiggoth tyylisiä otuksia joilla korit yms. jossa örkkejä kyydissä, niin saisin sinne survottua jalkaväkeä, että edes vähän niitä jonnekin menisi..
Mikset voi käyttää vain sitä peruslistaa? Siitäkin saa rakenneltua miltei kaikkea, mitä niistä erikoishordeistakin, tosin monipuolisempia. Esimeksiksi siitä jalkaväkihordesta saa aika tehokkaan ihan peruslistalla. Tuo kärry/possupoika-armeija onnistuu Grimgorin listalla, ja siihen saa ängettyä aika hyvin sitä jalkaväkeäkin mukaan.
Minä myös suosittelen niiden peruslistojen käyttämistä, sillä niistä saa tarpeeksi monipuolisia armeijoita. Normaalilla örkkihordella saat 8 gobbovaunua 2000 pstn peliin, tuskinpa enempää käyttäisit vaikka olisitvatkin corea.
Jos välttämättä haluat uusia örkkihordeja, niin voit tehdä omia. Ihan yhtä laillisia ovat, kuin ne takasivujen listatkin.
Jos välttämättä haluat uusia örkkihordeja, niin voit tehdä omia. Ihan yhtä laillisia ovat, kuin ne takasivujen listatkin.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"