Guess-range ja takapanssari
-
Hellbender
- Viesti:
Guess-range ja takapanssari
Kuulin jonkun puhuvan whirlwindin tehokkuudesta ja sanovan, että sillä kannattaa yrittää tankkien takapanssariin. Eikös se ole kiellettyä? Joskus muistasin sellasta kuulleeni 
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
-
Hellbender
- Viesti:
- Henri Ketonen
-
bonesripper
-
Itiöpesäke
Ei, tämä on meidän täällä Vasarassa keksimä. Ei GW:n tekele.Aacheron kirjoitti:Noh, tässä (yksi) selvennys: jos Direct-Fire kuti (es.mes. Battle Cannonin shell) scattraa pois LoSista (es.mes. Dreadin taakse), kudin lasketaan osuneen siihen kohtaan missä LoS katkeaa (tässä tapauksessa Dreadin etupanssariin).
Phil Kelly says "No!"
Eiih... ei maanantaina. Menee hermot. Siis, oikeasti. Tuo oli jo liian selvää v***uilua, sanoisin minä...TuomionEnkeli kirjoitti:OnX...
Älkää sitten uskoko. En taaskaan tiedä mistä hemmetistä sen löysin...TuomionEnkeli kirjoitti:...toi joku virallinen sääntö? Terveellä jäljellä kyllä, mutta GW on tunnettu terveen järjen nurkkaan heittämisestä..
Ja muuten, kukahitto sanoi että pitää seurata setä-GWtä kuin liekassa? Eikö voisi käyttää tätä House Rulena, jos se kerran on järkevä?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
-
Itiöpesäke
Eiii!!! Se ei oo luottokysymys, vaan mua kiinnostaa mistä oot löytäny sen? Ite en oo siihen (muistaakseni
) törmänny..
Kyllähän se houserulena toimii hyvin, mutta jos turnauksis (mis mua näkyy harvoin
) rupee säätää jotain tollast, siit voi mennä henki! 8O
Äläkä ota sit Xsää vittuiluna vaikka isolla on kirjotettukin
Kyllähän se houserulena toimii hyvin, mutta jos turnauksis (mis mua näkyy harvoin
Äläkä ota sit Xsää vittuiluna vaikka isolla on kirjotettukin
Ensimmäisenä itiöt
seuraavana lictorit
jonka jälkeen hivet
viimeisenä ripperit
seuraavana lictorit
jonka jälkeen hivet
viimeisenä ripperit
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
-
Itiöpesäke
Siis, mitä hittoa sinulla on minua vastaan? :?TuomionEnkeli kirjoitti:Jos se on niin vaikeeta, nii ota se vittumaisena pelleilynä, ja ero vittuiluun on se, ettei tarkoteta pahaa. Kelpaako?
Ei voi.TuomionEnkeli kirjoitti:Jotain asiaa: voiko quessrangen tahallaan tähdätä lähikseen?
Se, että CCssä olevia figuja (mikälie termi, ne jotka ovat Killzonessa) ei voi tappaa ampumalla. Killzonen ulkopuolella olevia saa sitten ampua, mutta... nyt loppui vedot totaalisesti. En tiedä, joku muu saa selvitellä CCtä ja Blasteja... Minä painun jonnekin lepäämään... :?TuomionEnkeli kirjoitti:Jos ei, nii mikä kieltää?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves