"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Spawnin maalaus

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Turgon
Viesti:

Spawnin maalaus

Viesti Kirjoittaja Turgon »

Siis nyt olis kyse ihan tavllisesta Chaos Spawnista..... Niin, että olisko kellää mitä ohjetta antaa siitä, että mitä maaleja käytän yms.

:?: :?: :?:
-->--
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Aiotko merkata spawnin ? Eli teekö siitä Bloodbeastin of Khornen , Fiend of Slaaneshin, Beast of Nurglen vai Firewyrm of Tzeentchin ? Vai aivan tavallisen (sanoit kyllä ihan tavallinen) ?

Mä maalasin spawnin siten, että bodyn tein bleached bonella ja inkkasin laimennetulla ruskealla inkillä. Sitten ne sisältä tunkeutuvat osat kuivaharjasin eka valkoisella (mulla oli musta pohjamaali), minkä jälkeen kuivaharjasin punaisella. Valkoisen kuivaharjauksen laitoin ensin, koska punainen ei olisi erottunut mustalta. Sitten ne "viikatteet" ja kynnet maalasin valkoisella ja varjostin laimennetulla mustalla inkillä. Ruumiinosien liitoskohtiin ja "viikatteiden" päihin töpöttelin red goren ja varnishin (=lakka) sekoitusta. Lonkeroihin käytin näköjään sinistä.

Kuva edestä
Kuva takaa
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Turgon
Viesti:

.....

Viesti Kirjoittaja Turgon »

Joo.. Tarkoitin ihan tavallista Spawnia... Mutta kiitosta!!!! Tästä on varmasti apua!!! :D
-->--
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Huh toi on kyl rumin figu mitä oon koskaan nähny :roll: . Siis ei sen takia et jullevi sen maalasit vaan toi on vaan niin karmee :lol:
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”