Traitor- cityfight
Traitor- cityfight
Hyvää Joulua!
Elikkäs millaisia taktiikoita ja vinkkejä voisitte antaa cityfight- traitor- armeejalle? Esim. mitä aseita traitor squadeihin, mitä muita unitteja mukaan? Btw: voiko täydet traitor- squadit olla sub- divided?
Itse olen harkinnut kolmen lasarilla varustetun sentinelin squadin kannattavuutta: deepstrikellä tekisi selvää tankkiarmyn takapelleistä, mutta deep strike voisi hyvinkin kariutua raunioihin sunmuuhun...
Elikkäs millaisia taktiikoita ja vinkkejä voisitte antaa cityfight- traitor- armeejalle? Esim. mitä aseita traitor squadeihin, mitä muita unitteja mukaan? Btw: voiko täydet traitor- squadit olla sub- divided?
Itse olen harkinnut kolmen lasarilla varustetun sentinelin squadin kannattavuutta: deepstrikellä tekisi selvää tankkiarmyn takapelleistä, mutta deep strike voisi hyvinkin kariutua raunioihin sunmuuhun...
Bloodthirster on identiteettikriisistä kärsivä demoni, joka luulee itseään purkinavaajaksi.
-
The Unforgiven
Vastassa on varmaan space wolfeja ja kaartia. Susiin nuo flamerit tuskin purevat niin hyvin? Itse ajattelin traitorposseen autocannon ja plasma, puree mutaan sekä peltiin. Kannattaisiko basilisk tai pari?
Big mutantit flamereilla voisi olla kyllä aika rokrok.
Big mutantit flamereilla voisi olla kyllä aika rokrok.
Bloodthirster on identiteettikriisistä kärsivä demoni, joka luulee itseään purkinavaajaksi.
-
The Unforgiven
Kyllä vain, plasmat on jees. Basiliskitkin omaa, mutta kertokaa minulle cityfight sääntöjä tietämättömälle tässä nopiasti, että joos se bassu ampuu ja osuu esim taloraunion ylempään kerrokseen, niin tehoaako se räjähdys silloin alempiinkin kerroksiin?
Yleisesti nobo käyttää sanamuotoa Chaos Berzerkerssit ja hieman kokeneempi pelaaja muotoa Chaos Berzerkerit