"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Skink character on Stegadon - deployment

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Viljanderi

Skink character on Stegadon - deployment

Viesti Kirjoittaja Viljanderi »

Deployataanko skink character on stegadon characterina vai deployataanko stegadon normaalisti ja sen jälkeen deployataan charru selkään?
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Sillä ei taida olla hirveesti väliä, mutta kyllä ne deployataan erikseen (eli deployataan selkään).
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Character ja hänen mount deployataan ymmärtääkseni samanaikaisesti, eli tässä tapauksessa vasta siinä vaiheessa kun sankarit laitetaan muutenkin. Eihän lohikäärmettäkään deployata ennen haltiaprinssiä, yhtäaikaa tulevat.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ka'tala

Viesti Kirjoittaja Ka'tala »

Deployataan samanaikaisesti, koska se ostetaan nimenomaan mounttina.

Muutenhan chariotit voisi yleensäkin nähdä ns. vaihtoehtoisena deployauspaikkana - "laitetaan nyt mun hero tohon kaaos chariottiin koska se chariotti vie sillon sun rivibonarit ja sä häviit"
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

jullevi kirjoitti:Eihän lohikäärmettäkään deployata ennen haltiaprinssiä, yhtäaikaa tulevat.
Vähän vaikeata sanoa, koska molemmat ovat charruja, mutta jos prinssi on kärryssä (special), niin tulevat samanaikaisesti.
paavo3

Viesti Kirjoittaja paavo3 »

Lohikäärme ei ole 'charru'.
Isoja kaasupilviä
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Pakana kirjoitti:
jullevi kirjoitti:Eihän lohikäärmettäkään deployata ennen haltiaprinssiä, yhtäaikaa tulevat.
Vähän vaikeata sanoa, koska molemmat ovat charruja, mutta jos prinssi on kärryssä (special), niin tulevat samanaikaisesti.
Lohikäärme on kyllä ihan mount :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”