Tervehdys! Laitoin tämän tänne, koska harvemmin Lotrin pelaajat tuolla peliporukoissa, yms. pyörii ja tämä tieto on parasta saattaa nopeasti tietoon. Eli nyt 28. tiistaina on peli fantasiapeleissä ja meille tuli ongelma, kun moni pelaaja ei pääsekkään. Tällä hetkellä meillä on sellainen juttu, että Linendail ei luultavastu pääse. Eli jos innostusta riittää ilmoita minulle yv:nä. Jos Linendail ei pääse , pääset pelaamaan. Armeija on hyvikset ja katso mitkä herot on jo mennyt täältä: http://www.sotavasara.net/peliporukat/v ... 3893#23893
Saa tulla. Kukapa alkaisi kieltämään. Peli siis on hiukan pienentynyt kun pari kaveria ei päässyt. Kuitenkin 1500 vs. 1500 on tällä hetkellä kiikarissa.
Liittyen erittäin epäfluffiseen taisteluun jota kukaan ei ennen tätä osannut edes kuvitella. Taistelu on uraauurtava saavutus epäfluffillisten taisteluiden kärkijoukossa.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Hei tuohan kuulostaa niin hauskalta, että on aivan pakko tulla paikanpäällä katsomaa.Minut tunnistaa silmäpusseista ja pääkallosta, jota kannan mukanani...Tai sitten ei.
Viimeksi tällaisessa megabattlessa GW:ssä minut haukuttiin pystyyn jonkun idiootin puolesta koska satuin tuomaan haltioita. Taistelussa tietenkin oli Mumakil eikä Elrond ja Gil-Galad olleet samassa taistelussa haradrimien kanssa.
Eli pointtini on että käykö että tuon haltioita taikka jotain muuta armeijaa vaikka vastassa olisi joku eifluffikaasti selitettävä armeija?
taitaapi olla peli käynnissä jo balroformoria eli peli on tänään ja on varmasti jo alkanutkin ...... toivottavasti ottavat jotain kuvia ees jotta voisi niitä katsella kun täältä on vähän vaikea päästä paikan päälle
Balrogofmoria kirjoitti:Viimeksi tällaisessa megabattlessa GW:ssä minut haukuttiin pystyyn jonkun idiootin puolesta koska satuin tuomaan haltioita. Taistelussa tietenkin oli Mumakil eikä Elrond ja Gil-Galad olleet samassa taistelussa haradrimien kanssa.
Eli pointtini on että käykö että tuon haltioita taikka jotain muuta armeijaa vaikka vastassa olisi joku eifluffikaasti selitettävä armeija?
Minäkin olin siellä. Täynnä kakaroita . Ootko se rastatukka? Vai kuka? Eli peli pelattiin, pahikset hakattiin. Trolli ei saanut oikein mitään aikaiseksi kun radagast heitti Immobiliseä. Kääpiöt kestivät kaiken. Taisi kaksi khazadguardia kuolla. Kuvia on, kunhan vain jaksaisi nettiin laittaa.
En ollut rastatukka. Turpaan saatiin kun kaikki lähtivät maalaamaan ja minulle jätettiin koko armeija johdettavaksi ja minähän olin vasta hyviksillä aloitteleva.
LAndE kirjoitti:Saatiin turpaan oikein kunnolla. Taidettiin tappaa kolmetoista hyvisten modelia kun meiltä otettiin sen sijaan reilu 90 nappia.
Mut oli ihan kivaa.
Joo. otetaan uusiksi. Alkoi vähän kyllä tympiä peli kun se Radagast vain heitteli sitä Immobiliseä. Seuraavalla kerralla pahatkin ottaa Jonkun sarumanin messiin.
Tosi hauskaa. Koko ajan yksi tyyppi hengitti niskaan ja valitteli haltioistani jotka eivät saisi olla Mumakilin kanssa samassa taistossa vaikka samalla jätkällä oli morian goblin mukanaan.
Balrogofmoria kirjoitti:Tosi hauskaa. Koko ajan yksi tyyppi hengitti niskaan ja valitteli haltioistani jotka eivät saisi olla Mumakilin kanssa samassa taistossa vaikka samalla jätkällä oli morian goblin mukanaan.
Ai äijä jakso raahaa yhen goblinin taisteluun. No jokainen antaa oman panoksensa.
Uusiksi otetaan varmasti ja jos vaikka ulkoiluttaisin silloin Gondor armeijaani. Tiedä sitten jos olis jo mumak silloin.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!