"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

SM Crimson Eagle Captain

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
domi

SM Crimson Eagle Captain

Viesti Kirjoittaja domi »

Jooh oon uus foorumilla sekä nää on ekat kuvat mitä oon figuista ottannu joten saa neuvoa siinäkin :)

Itse figusta: Eli tuo on mun oman Chapterin kapteeni, Thanatos. Chapterin nimi on Crimson Eagles, noita jo aika kasa mulla maalattuna. Ajattelin tän ny laittaa tänne ja kattoa mitäs mieltä te ootte. Maalannu olen pari vuotta takaperin aika aktiivisesti, ja nyt ruvennu pari kk sitte maalailee 40k ukkoja taas. (ennen sitä lotr sekä FB ukkoja) Maalit näyttää tosa kuvassa jotenki paksumilta ku ne oikeesti näyttää, ja beissiä en oo koskaa oikee kummemmi millekkää ukolle jaksanut vääntää, joten tälläkään ei siihen ole panostettu. Itse olen tyytyväinen tuohon. Nuo Crimson Eaglejen perus värit on Chaos Black, Gore Red ja Blood Red, esiintyy tässäki aika reippaasti. Ja toi Marneuksen pakki sopi Crimson Eagle kapteenille ku nyrkki silmään ni sen pistin tolle :) (ku en sitä marneusta kuitenkaa tuu käyttämään, jostain saanu ilmaseksi sen joskus.)

Noh kuvat on tässä, kommentoikaa ihmeessä.

http://kotisivu.dnainternet.net/eitkone ... _front.jpg
http://kotisivu.dnainternet.net/eitkone ... s_back.jpg

Nii ja pelifiguhan tuo on tyystin.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Sinänsä ihan hyvä pelifigu, mutta hirveän tasainen. Lisää highlighteja. Ja silmien uupuminen häiritsee.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Julmetun ison kokoiset kuvat. Figussa on ihan siistit pohjavärit, maalit pysyneet omilla alueillaa jne. Eli tuosta on hyvä jatkaa. Naama kaipaisi ehdotomasti korostuksia/varjoja. Esim. flesh wash on ihan mainio tuohon hommaan.
Panssarin reunoihin kannattaa maalata harmaalla pienet korostukset (tämä siis noihin mustiin alueisiin). Baseen suosittelisin panostamaan edes hieman, pienikin määrä hiekkaa jne. parantaa figun ilmettä huomattavasti.

Mutta erittäin siisti "pelifigu", tuosta on hyvä jatkaa erilaisten tekniikoiden testailua.
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

Kyllähän tuolla pelaa. Kohtia joihin kiinnitin huomiota:
- Viitta kaipaa korostuksia
- Naamaan pitäisi saada ilmettä
- Luu voisi olla vähän kellertävämpää (mielestäni luu ei ole puhtaan valkoista, mutta se on vain mielipide)
- Naruihin voisi pistää vähän varjoja
- Miekan väistimessä on oudot nököt (valujälkiä?)
- Repun vasemman alakulman poistoaukko on kolhiutunut

- Miekka näyttää kivalta
- Selkärepun kotkat olivat hienoja
- Kulta ja punainen olivat onnistuneet hyvin
- Pidin väreistä

Ylipäänsä: Kiva pelifigu. Muutamaa kohtaa voisi parantaa, mutta kentällä kukaan ei tutki jokaista yksityiskohtaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”