"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

accurzed crozius word bearer kappalaiselle

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Losku

accurzed crozius word bearer kappalaiselle

Viesti Kirjoittaja Losku »

Olen miettinyt jo vuoden(aivan) mistä saisin repäistyä tai konffattua WB kappalaiselle accurzed croziuksen. Olen miettinyt sitä kaaos termiksen power weaponia mitä Matt Hutson käyttää, mutta se on liian lelu mielestäni :|
Kiittäisin jos saisin vähän apuja.

ps. ja olen kokeillut hakua mutta en löytäny mitään aiheeseen liittyvää.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Käytä hiukkasen mielikuvitustasi. Normaalin chaplainin kaaotisoiminen esim. shoulder padeilla ja pikku ikoneilla tekee varmaan oikein mukavan lopputuloksen.

Tai esim. pelkkä chaplainin croziuskäsi valmiille kaaosukolle, jos niikseen tulee. Jos codexissa/missä lie ei ole kuvailtu miltä ase näyttää voit laittaa sille ihan mitä tahansa tyylikästä ja hienoa käteen.
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Osaatko greenstuffista vääntää mitä? Oletko mitä figua suunnitellut pohjaksi tälle sällille?
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Losku

Viesti Kirjoittaja Losku »

Pohjana chaplainille on perus kaaos mariini jolla on 2 örkkien olkasuojaa ja 2 puoliksi leikattua kaaos mariinien olkasuojaa jotka näkyvät hieman örkki suojusten alta, ja päänä käytän FB kaaos warrun päätä joka on hieman pääkallon näköinen . Torsona on kaaos mariini paketista se torso missä on chainmailia..
siihen yritän saada jonku gs-plasticard kirjan kiinni... :P
Jalat ovat tavalliset ja oikeassa kädessä on bolt pisla.

toivottavasti saa selvää :|
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Itse tein Aekold Helbrassin Bannerista, mutta esim. uusien FB:n Kaaos soturien bannerin tai kaaoksen vehicle spruen Undivided ikoni liitettynä jonkinlaiseen sauvaan, toimii myös.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”