"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

onko avatar daemoni??

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
zheen night ranger

onko avatar daemoni??

Viesti Kirjoittaja zheen night ranger »

minulla on kyllä eldar codex mutta sinnä sanotaan että avatar on daemoni mutta minun kaverini sanoo että on.
mä sanon että skghfglkjshjkfhljsghsdfgkjdf

sori että vamestan
The Captain
Valvoja

Re: onko avatar daemoni??

Viesti Kirjoittaja The Captain »

zheen night ranger kirjoitti:minulla on kyllä eldar codex mutta sinnä sanotaan että avatar on daemoni mutta minun kaverini sanoo että on.
Mikä tässä on epäselvää, paitsi viestisi? Ei ainakaan Codex: Eldarin sivu 8.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Demon Hunter Codexissa taidettiin kyllä määrittää kyseinen önniäinen daemoniksi.
Warcrafter

Viesti Kirjoittaja Warcrafter »

Kuule Demonihunttaajat sanoo kaikkea demoniks mikä ei oo ihminen ettei kannata ihan siihen luottaa....Ihminen on aika tietämätön eldarien asioista. Ja Avatar ei ole demoni vaan Khainen eldarien jumalan incarnaatio
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

Warcrafter kirjoitti:Kuule Demonihunttaajat sanoo kaikkea demoniks mikä ei oo ihminen ettei kannata ihan siihen luottaa....Ihminen on aika tietämätön eldarien asioista. Ja Avatar ei ole demoni vaan Khainen eldarien jumalan incarnaatio
Aivan kuin Khornen Bloodthirsteri on Khornen, yms. Ja ei se kyllä aivan noin mene, kyllä demoninmetsästäjä tunnistaa örkin ja demonin eron...
blaa blaa aargh
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Warcrafter kirjoitti:Ja Avatar ei ole demoni vaan Khainen eldarien jumalan incarnaatio
Ja kun vilkaisemme codexia, huomaamme väitteesi vääräksi. Avatar on demoni, lukekaa ja yllättykää.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Miten ihmeessä tästä saatiin kädenvääntöä, vaikka Eldarien codexissa sanotaan asia aivan suoraan ilman minkäänlaista tulkinnanvaraisuutta? Sivunumeronkin annoin jo ketjun toisessa viestissä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”