"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Wraithguard Greatweaponilla

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
applepie

Wraithguard Greatweaponilla

Viesti Kirjoittaja applepie »

http://ew2.lysator.liu.se/pic/art/a/p/a ... wraith.jpg

Tämmönen tuli raapustettua joskus kuukaus sitte. Lähinnä tätä tein ruotsin tunneilla, joten ei ollu mallia->piti siis vähän improta. Tiedän toki että g-weapon kuuluu fabaan ja wraithguard 40k:hon, mutta ei se muutenkaan kovin näkönen ole. Laittakaa vaan rohkeesti kritiikkiä(kestän kyllä sen...kai?).
To be Ulverized...
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

Kokonaisuus oli kiva, mutta useat asiat jäivät silti vaivaamaan:

Maha. Se oli jotenki outo. Johtuikohan sitten niistä syvennöksistä, vai siitä, että en tunne eldareiden ruumiinrakennetta. Myös kaula näytti oudolta, tuli örkkimäinen fiilis, kun kasvoi vähän alhaalta. Miekka itsessään on hieno, mutta olisi voinut olla vähän luonnollisemmassa asennossa kuin suoraan ylöspäin.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Murmelimies

Viesti Kirjoittaja Murmelimies »

Minä kun en niin paljon tiedä tuosta eldarien ruumiinrakenteesta niin en voi sanoa muuta kuin, pirun hieno.
KousaCreations

Viesti Kirjoittaja KousaCreations »

mutta kun eivät wraithguardit ole eldareita, ainakaan eläviä sellaisia, vaan robotteja joilla on eldarin soulstone(?) sisällänsä.
selitin puolestasi miksi ruumiinrakenne ei muka toimi noissa asioissa....:D
put up or shut up!
palma

Viesti Kirjoittaja palma »

hieno on
applepie

CrackHack kirjoitti:Kokonaisuus oli kiva, mutta useat asiat jäivät silti vaivaamaan:

Maha. Se oli jotenki outo. Johtuikohan sitten niistä syvennöksistä, vai siitä, että en tunne eldareiden ruumiinrakennetta. Myös kaula näytti oudolta, tuli örkkimäinen fiilis, kun kasvoi vähän alhaalta. Miekka itsessään on hieno, mutta olisi voinut olla vähän luonnollisemmassa asennossa kuin suoraan ylöspäin.
Maha on sellanen kun on koska ei ollut mallia(en siis kanna eldarien codexia mukanani ruotsin tunneilla), joten tein siitä vähän guardianin panssaria muistuttavan. Ja muuten missä sinä siinä kaulan näet? Sillä on iso pää, niinkuin wraithguardilla ja lordilla sattuu olemaan.(älä kysy miksi) Ja pää on alhaalta leveämpi kuin ylhäältä.(se silmän näkönen on muuten soul stone) Ja musta jäykässä asennossa oleva wraithguardi voi ihan hyvin pitää miekkaa kohtisuorassa(itse en ainakaan kuvittele wraithguardeja kovin ketteriksi, tosin voin kyllä erehtyäkin) :D
To be Ulverized...
Röllitrolli

pöö

Viesti Kirjoittaja Röllitrolli »

oon niin huono piirtäjä että toi on mun mielestä tosi hyvä
pöööööööööööööööööööööööööö
applepie

Re: pöö

twarffi kirjoitti:oon niin huono piirtäjä että toi on mun mielestä tosi hyvä
Mites toi olis nyt pitäny ymmärtää? Tuskin se kuitenkaan meinaa sitä, että jos olisit hyvä piirtäjä niin muiden piirrustukset olis huonompia. Kiitos kuitenki, että pidit. :D Kuva vaan on aika pikselimössöä, koska se on alle 250kt(en oo varma yksiköstä) kun mun piti laittaa se elfwoodiin, missä on tämmönen ikävä rajoitus. Se tosin on deviant artissa, josta en tiedä, siis onko siellä vastaavia rajotuksia.

Olisi kiva saada kommenttia, siitä mitä parannettavaa löytyy(sitä kyllä pitäis riittää) ja mitä hyvää kuvassa jo on.
To be Ulverized...
Röllitrolli

niin

Viesti Kirjoittaja Röllitrolli »

tarkotin vaan että ku mä en niin kauheesti ymmärrä piirtämisestä ja sillee nii mun mielestä tossa ei oo mitään vikaa
pöööööööööööööööööööööööööö
applepie

Joo ei ollu tarkotus dissata mitenkään. Kiitos vielä kerran :D
To be Ulverized...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”