"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rumin Figu

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Razze

Rumin Figu

Viesti Kirjoittaja Razze »

Ok...tää on vähän tyhmä kysymys,mutta mikä on rumin figu jonka olet maalannut\tehnyt\nähnyt? Jos vain mahdollista niin kuvan linkki mukaan...itse en omista digikameraa (vielä,mutta joskus sen saan) niin en voi näyttää...sellainen figu kumminkin jossa on joku yhdeksäs maalikerros :lol: ,näyttää pallukalta(TAISI olla joku warzonen imperialin vb:itten heavy weapon guy :lol: ).

P.S:Ei se oikeasti niin kauhean pahan näköinen ole :wink:
Palava Nuoli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Palava Nuoli »

jos ruma figua etsit niin mun figut on aika rumia... :(
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

no noi mun zombeista tehdyt kultistit on kyllä ihan kamalia ihan joka suhteessa.. ikävä kyllä ei ole kuvaa, mutta ehkä sellanenkin joskus vielä ilmestyy. Ei vaan oo tullu otettua kuvia ku hienoimmista figuista...
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Hehheh...

Tämän osion voittaa selkeästi eräs kaveri joka oli ala-asteella samalla luokalla. Yritän saada hommattua kuvia tänne (joo, minä satun omistamaan muutaman sen maalaaman figun :oops: ). Oon säilyttänyt ne ihan sitä varten että jos joskus tuntuu että jotkut figut on surkeen näkösiä niin pelkkä vilkaisu niihin kaverin figuihin nostaa itseluottamuksen pilviin! :D

Ne figut on tyyliin puolet maalattu (ja sekin huonosti) ja puolet valkoista (pohjamaalia). Kaikki vähänkin ahtaat paikat on jätetty maalaamatta ja jos kysyi miksi se ei ole maalattu sieltä niin tuli yleensä vastaus tyyliin "ei sieltä kukaan kuitenkaan sitä katso!". :D
azuuh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja azuuh »

no eipä hirveesti voi mennä kehumaan mun ensimmäisiä örkkejä jotka o maalattu jollai ihme väreillä , mut kylmä uskon et jokaisella joka on maalannut vähemmän tai enemmän figuja niin on onnistunut tekemän yhden älyttömän ruman figun joskus.
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Chaos spawn. Figu ite kertoo jo kaiken... Mut rumin maalattu figu vois olla mun pikkuveljen maalaama lizarman skinkki jossa on vaaleen punasella pohjalla vihreitä palloja...
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Asdrubael

Viesti Kirjoittaja Asdrubael »

Dark Eldarien grotesquet on järkyttävän rumia figuja, varsinkin se niistä jolla on aurinkolasit päässä!
Kun haluton laitetaan tekemään tarpeetonta työtä, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan...
Ketku

Viesti Kirjoittaja Ketku »

Mun Wood Elf Scoutit on aivan järkyttävän näkösii ne oli mun ekoja figuja jotka maalasin ja tässä on niistä kuva:
http://koti.aina.fi/ketku/woodelfscout.jpg
"Ah sitä suloista tuskaa ja kipua viiltävää"
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

sleepin speed paint catachan jyväskylästä, se oli oikeesti aika hirvee viritelmä...
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

1+1=10
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

Joskus oli tässä paikallisessa Luolamestarissa myynnissä flagellantti. No sitä oli sitten maalattu sen verran, että naamasta ei erottanu edes nenää. Eurolla sen joku pentu oli sitten sieltä kumminkin ostanu.
puce

Viesti Kirjoittaja puce »

mun kaveri maalasi jotai metallisii mariinei pelkäl Blood Redil ilman pohjamaalausta ja jätti metalli osat maalaamatta, kun ne oli valmiiks
metallin värisii :P
They don't call me stupid for nothing!
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Uusi rumilus löytynyt: Grima wyrmtongue! Et ehkä usko tätä, mutta griman nenä on sculptattu kaksi milliä kasvojen keskiviivasta sivuun! Huomasin tämän maalatessani. Näyttää niin karmealta etten edes kehtaa figua lisätä galleriaani!!!
KhorneWorship

Viesti Kirjoittaja KhorneWorship »

Kaikkien aikojen rumin figu on ehdottomasti Blood Bowlin Griff Oberwald! Voiko niin vammaisen näköistä olentoa ollakkaan :lol: ?! Olisivat voineet GW:n figusuunnittelijat tehdä Oberwaldin hieman atleettisempaan asentoon, kun kerran ukko pelissäkin on hirveä guru.

Eli voiko sitä myöskään hirmu hienoksi maalaamalla saada? Itse en aikanaan saanut ja nyt on uusi Oberwald :arrow: uusi yritys, heh.

Toinen ehdokas voisi olla metallisen ihmistiimin toinen catcher, hönöhammas. Siitä sain kyllä aika hyvän, silti.
Blood for the Blood God!
Warped Creme

Viesti Kirjoittaja Warped Creme »

Ainoa ruma figu joka tulee mieleen on uudet Blood Dragon vamppyyrit.
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
Corian

Viesti Kirjoittaja Corian »

Warped Creme kirjoitti:Ainoa ruma figu joka tulee mieleen on uudet Blood Dragon vamppyyrit.
Minusta uudet Blood Dragon vampyyrit ovat kyllä hienoja, etenkin ne ratsastavat.

Oletteko nähneet tämän hetkisen keeper of secretin pään? Se on aivan törkeän ruma, siihen on vedetty vöitä ristiin :lol:
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Warped Creme

Viesti Kirjoittaja Warped Creme »

Corian kirjoitti:
Minusta uudet Blood Dragon vampyyrit ovat kyllä hienoja, etenkin ne ratsastavat.

Minua häiritsee niiden hampaat ja ilme :/
Sitten vielä se kävelevä vamppi jolla on kaksi puukkoa näyttää jotenkin hassulta.
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
Corian

Viesti Kirjoittaja Corian »

Siis se jonka armour on army bookissa maalattu punaisella...
No Kyllä se asento hieman kyllä häiritsee, mutta minäpä pelaan Lahmialla, koska niillä on sitä ASENNETTA.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Corian kirjoitti: mutta minäpä pelaan Lahmialla, koska niillä on sitä ASENNETTA.
En siis ole ainoa. Kiva tietää :D
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Jep lahmianit rok. Blood dragonit on kivoja peleissä mut figujen rumuuden takii en viiti välttämättä hankkia...
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”