Imperial fists, armeija valmis
Imperial fists, armeija valmis
Eli varmaan viides topikki keltasille marineille... :-)
Mutta.. nyt tuli tällainen armeija valmiiksi. Parit kuvat räpsin ennen ku lähtevät kotimatkalle.
http://www.saunalahti.fi/joukoski/tupets/if.htm
Mutta.. nyt tuli tällainen armeija valmiiksi. Parit kuvat räpsin ennen ku lähtevät kotimatkalle.
http://www.saunalahti.fi/joukoski/tupets/if.htm
Eikös Imperial Fistien päävärit ole musta ja keltainen? Tuo shoulder padissa oleva fisti on maalattu punaiseksi, kuten IF:n serkuilla Crimson Fisteillä. Ja siniset aseet ja soulder padien reunat ynnä muut eivät oikein natsanneet yhteen punaisen ja keltaisen kanssa.
Kelpo maalausjälkeä loppujen lopuksi mutta itselleni tuosta ei tullut mieleen ainakaan Imperial Fistit.
Kelpo maalausjälkeä loppujen lopuksi mutta itselleni tuosta ei tullut mieleen ainakaan Imperial Fistit.
- Kynä-ääliö
Maken figuja ovat joo.
Puhdasrotusuuteen en oo perehtynyt, mutta kyllä toi väriteema mun mielestä iha hyvin natsas. Sinisestä oli alussa tarkotus tulla vähä mustempi, mutta jotenki se pääsi sitten vähän sinisemmäksi muuttumaan.
Tossa vielä pastettuna vanhasta ketjusta keltaselle toi teh resepti...
-Valkone pohjamaali (gw:n spray + vallejo purkkimaali)
-badmoon yellow (spray + purkki)
-golden yellow varjostukset
-sunburst yellow, golden yellowin ja badmoonin väliin silleen tasottamaan.
-vallejon charred brownilla lainit
-badmoon + valkonen reunoihin pikku highlightit
Puhdasrotusuuteen en oo perehtynyt, mutta kyllä toi väriteema mun mielestä iha hyvin natsas. Sinisestä oli alussa tarkotus tulla vähä mustempi, mutta jotenki se pääsi sitten vähän sinisemmäksi muuttumaan.
Tossa vielä pastettuna vanhasta ketjusta keltaselle toi teh resepti...
-Valkone pohjamaali (gw:n spray + vallejo purkkimaali)
-badmoon yellow (spray + purkki)
-golden yellow varjostukset
-sunburst yellow, golden yellowin ja badmoonin väliin silleen tasottamaan.
-vallejon charred brownilla lainit
-badmoon + valkonen reunoihin pikku highlightit
Omasta mielestäni sininen antoi hyvän vaikutuksen keltaisen kanssa. Eikä se ole niin ruotsinlippumainen, onhan noissa silti keltaista enemmän kuin sinistä. Outoa tosin oli ettei ollut enempää ajoneuvoja... Pari whirlaa löytyy melkein aina IF armeijoista, siege armeija kun on...
All in all, hyvää työtä.
All in all, hyvää työtä.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
-
Wizard Lord
Mun mielestä toi keltainen on tosi onnistunut väri. Keltainen yleensä on vaikeimpia värejä saada noin kirkkaaksi ja tuossa on onnistuttu hyvin. Baset on todellakin hienoja, juuri tuollaiset noille sopii. Mun mielestä noi värivalinnat sopii noille paremmin kuin alkuperäset imperial fistit ja tuskin kukaan viilaa pilkkua siitä että imperial fistejen joku sivuväri ei ole se mikä sen 'kuuluisi' olla. Parempi se on erottua joukosta vaikka noiden luulis yleensä erottuvan tasollaan muista. Kuintenkin yks juttu pistää silmään: nuo siniset osat erottuivat kuitenkin joissain figuissa vähän liikaa, laimennettu musta muste ois voinu olla jotain. Ellei se kiiltäis...
Joka tapauksessa todella hienoja figuja ja hyvä lopputulos kokonaisuutena.
Joka tapauksessa todella hienoja figuja ja hyvä lopputulos kokonaisuutena.
Kiva maasto... 
Fikuista sain miltei päänsäryn kirkkauden takia...
astetta pirtsakkaampia. Teknisesti erittäin hienoa jälkeä, tosi smoothit blendit...
Ei vain tuo kirkkaus oikein napannut. Mutta minähän olenkin vain minä. Erittäin hyvännäköistä jälkeä armeijanakin. Voin vain kuvitella sen shokkiefektin kun tuollaisen saisi joskus turnauksessa vastaan. Kaikki hienot taktiikat häviäisivät päästä armottoman päänsäryn mukana.
Aikas kelmi äijjä. Mutta eri hienojahan nuo ovat.
Fikuista sain miltei päänsäryn kirkkauden takia...