Figuilu ja White Dwarf

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Batista

Figuilu ja White Dwarf

Viesti Kirjoittaja Batista »

Tälläistä on kavereitten kanssa tullut mietittyä ja ajattelin sitten pistää tänne, jos joku vaikka saattuisi tietämään... ;) Eli seuraaviin kinkkisiin kysymyksiin etsittäisiin vastausta --->

1. Kuinka paljon White Dwarffia painetaan maailmalla?
2. Kuinka paljon figuilua harrastetaan maailmalla? (harrastetaan= pelataan, maalaillaan aktiivisesti)
I do what I wanna do, when I wanna do it!
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Kuinka paljon jäätelöä syödään maailmalla? Figuilua on mahdoton tietää ja WDn levikkiä voi kysyä GWltä joka sekin tieto on vaikea saada selville..
Eye is green.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Vuonna 2001 WD:n levikki näyttäisi olleen 150000 lehteä. Tuoreempikin tieto varmaan läytynee samasta (ei niin yllättävästä) paikasta, itse en jaksanut pidempään penkoa:
http://investor.games-workshop.com/

Pelaajien määrää ei varmaan kukaan kovin tarkkaan tiedä. Päättele tuosta levikistä, ja tutustu yllä olevaan linkkiin.

Vaikea keksiä mitään muuta älyllistä sanottavaa tähän ketjuun, mutta koska täällä varmaan on viisaampia kuin minä, niin en nyt vielä ole hätäinen lukitsemaan...
Gemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gemi »

UK WD 300 sivu 21: "Oh look! You're holding it. You're one of the 80,000 people that buy White Dwarf every month. Thanks!"
Miniatyyripelaaja since 1997. Tanssipelaaja since 2004.
maxxon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maxxon »

WD300:n heitto viittaa todennäköisesti UK-version levikkiin. Tai sitten ei, mene ja tiedä...

GW:n tietoja kannattaa katsoa sieltä Investor Relations -sivuilta.

Figuilusta näin ylipäänsä ei kenelläkään ole kattavia tietoja, mutta GW on kyllä selkeästi suurin firma alalla.
//Mx
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Vanden van Hal kirjoitti:UK WD 300 sivu 21: "Oh look! You're holding it. You're one of the 80,000 people that buy White Dwarf every month. Thanks!"
Minua huvitti suuresti tämän kohdan lukiessani. Hyllyssäni on vain kymmenkunta WD:tä, joista olen ostanut tasan yhden.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Gemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gemi »

Tuo kohta "buy WD every month" viittaisi siihen että kyseessä saattaa olla tilaajien määrä ja irtonumeroita ei siihen sisälly. Varma tämän kommentin merkityksestä ei tosin voi olla.

Ja itselläni on n. 50 numeroa joista lähes kaikki itse kaupasta ostettu/tilattu, muutama luettuna ostettu joukossa.
Miniatyyripelaaja since 1997. Tanssipelaaja since 2004.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”