mitä tapahtui old oneille?
mitä tapahtui old oneille?
eli siis aiheena olisi kysyä mitä tapahtui haltioiden ja kääpiöden ja ynnämuun hieman erikoisemman luojille, old oneille?
ajattelin kysyä tätä lähinnä koska ajattelin tehdä oman fluffin breteille.. (se on vielä kehitys vaiheessa, mutta saatan laittaa sen joskus esittelyyn tännekin, siiis sotuun..
ohi menevä kysymys on että ajatteleeko kukaan että 40k ja FB liittyvät toisiinsa jotenkin? Itse ajattelen että 40k on FB 40 tuhannen vuoden päästä, taustalle kuuluu muuta häslinkiä, mutta ajattelin että ajatteleeko muut näin?
ajattelin kysyä tätä lähinnä koska ajattelin tehdä oman fluffin breteille.. (se on vielä kehitys vaiheessa, mutta saatan laittaa sen joskus esittelyyn tännekin, siiis sotuun..
ohi menevä kysymys on että ajatteleeko kukaan että 40k ja FB liittyvät toisiinsa jotenkin? Itse ajattelen että 40k on FB 40 tuhannen vuoden päästä, taustalle kuuluu muuta häslinkiä, mutta ajattelin että ajatteleeko muut näin?
Tuohon alempaan, GW on kyllä jo useasti todennut että Fb ja 40k eivät ole samasta maailmasta, mutta yhteyksiä tietenkin on että pelaajat voivat aina vetää omat johtopäätöksensä asioista miten ikinä haluavat.
Viimeksi muokannut Cologne, Pe 14.01.2005 17:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ennenhän nämä maailmat olivat yhteydessä, mutta sitten todellisuus on muuttunut ja GW on kehittänyt maailmoja eri suuntiin ja nykyään ne ovat erillään toisistaan. Silti kummastakin maailmasta löytyy vieläkin yhtäläisyyksiä ( kuten juuri esim Old Onet ja samat Kaaos-jumalat ).
Old Onit todennäköisesti häipyivät avaruuteen, mistä olivat tulleetkin.
Old Onit todennäköisesti häipyivät avaruuteen, mistä olivat tulleetkin.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
-
Shadow-walker
ei oikein. Old Onet häipyivät kun Polar Gatet romahti ja huomasivat ettei kaaosta enää voinut pysäyttää.
Pistä Bretit palvomaan Slannia joka vierailee heidän luonaan portaalin avulla usein.
Pistä Bretit palvomaan Slannia joka vierailee heidän luonaan portaalin avulla usein.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
-
Zymeth Salkir Dkhan
- Cannonball
[OT]Raistlin \o Tiesinhän, että olen nähnyt tuon jossain![/OT]
Ei sinänsä mikään paha idea, pistä ne vaikka palvomaan Old Onea, jota ne luulevat Lady of the Laken aviomieheksi.
Ja kaikki tämä tiedetään jostain osittain tuhoutuneesta vuosituhansia vanhasta kääröstä (joka on siis tulkittu aivan perseelleen)
Ei sinänsä mikään paha idea, pistä ne vaikka palvomaan Old Onea, jota ne luulevat Lady of the Laken aviomieheksi.
Ja kaikki tämä tiedetään jostain osittain tuhoutuneesta vuosituhansia vanhasta kääröstä (joka on siis tulkittu aivan perseelleen)
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
- puolisukeltaja
Asiaa! mutta toisaalta voisin kysyä myös että monta old oneja oli? oliko niillä siis ihan nimet vai oliko ne joku kansa? vai oliko nimet kenties "old one no.1, old one no.327 yms.."puolisukeltaja kirjoitti:Ei tosiaankaan, Archaon ei ollut edes silloin vielä olemassa.serpentlord kirjoitti:Mä oon kuullu,et noi old onesit ajo pois archaon,ku se oli niin vahva.