"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mitä tapahtui old oneille?

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
Teemus

mitä tapahtui old oneille?

Viesti Kirjoittaja Teemus »

eli siis aiheena olisi kysyä mitä tapahtui haltioiden ja kääpiöden ja ynnämuun hieman erikoisemman luojille, old oneille?
ajattelin kysyä tätä lähinnä koska ajattelin tehdä oman fluffin breteille.. (se on vielä kehitys vaiheessa, mutta saatan laittaa sen joskus esittelyyn tännekin, siiis sotuun..

ohi menevä kysymys on että ajatteleeko kukaan että 40k ja FB liittyvät toisiinsa jotenkin? Itse ajattelen että 40k on FB 40 tuhannen vuoden päästä, taustalle kuuluu muuta häslinkiä, mutta ajattelin että ajatteleeko muut näin?
Cologne

Viesti Kirjoittaja Cologne »

Tuohon alempaan, GW on kyllä jo useasti todennut että Fb ja 40k eivät ole samasta maailmasta, mutta yhteyksiä tietenkin on että pelaajat voivat aina vetää omat johtopäätöksensä asioista miten ikinä haluavat.
Viimeksi muokannut Cologne, Pe 14.01.2005 17:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Grotsky

Viesti Kirjoittaja Grotsky »

Old onit lähtivät kun polar gatet hajos ja kaaos tulvi maailmaan.

Ja 40k- ja FB-maailmat ovat täysin itsenäisiä kokonaisuuksia, vaikka niistä yhtäläisyyksiä löytyykin (se on GW:n laiskuutta...).
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

ennenhän nämä maailmat olivat yhteydessä, mutta sitten todellisuus on muuttunut ja GW on kehittänyt maailmoja eri suuntiin ja nykyään ne ovat erillään toisistaan. Silti kummastakin maailmasta löytyy vieläkin yhtäläisyyksiä ( kuten juuri esim Old Onet ja samat Kaaos-jumalat ).

Old Onit todennäköisesti häipyivät avaruuteen, mistä olivat tulleetkin.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Shadow-walker

Viesti Kirjoittaja Shadow-walker »

Mutta miten ne häipyi?Nehän matkusti polar gatien avulla?
Ainoa henkilö joka on onnistunut lavastamaan kuolemansa on Elvis.
daider
Viesti:

niillä saattoi olla muitakin gateja.

jotenkinhan ne alunperin saapuivat kyseiselle planeetalle rakentamaan polar gatet
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Teemus

Olen saanut sellaisen kuvan että nämä old onet ovat jonkinlaisia jumal hahmoja, olenko oikeassa?
olisiko teistä mahdollista että joku niistä kehtasi palata? kun siis ajattelin pistää bretit palvomaan sitä..
daider
Viesti:

ei oikein. Old Onet häipyivät kun Polar Gatet romahti ja huomasivat ettei kaaosta enää voinut pysäyttää.
Pistä Bretit palvomaan Slannia joka vierailee heidän luonaan portaalin avulla usein.
Teemus

juu eli sinne meni sekin idea... kakka juttuja sattuu
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Voivathan brettisi uskoa, että joku old one palaisi takaisin ja tuhoaisi kaiken pahan. Ei uskonnon tarvitse olla mikään tieteelliseen faktaan perustuva fantasiamaailmassa.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Blacklion

Viesti Kirjoittaja Blacklion »

Itse asiassa kuulostaa hyvältä idealta...
P.S. Siisti avatar Teemus, Raistlin goes rock :)
Pelastakaa Tähtiportti

"joskin ei kyllä"
-kynä-ääliö.
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

[OT]Raistlin \o Tiesinhän, että olen nähnyt tuon jossain![/OT]

Ei sinänsä mikään paha idea, pistä ne vaikka palvomaan Old Onea, jota ne luulevat Lady of the Laken aviomieheksi.
Ja kaikki tämä tiedetään jostain osittain tuhoutuneesta vuosituhansia vanhasta kääröstä (joka on siis tulkittu aivan perseelleen)
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Teemus

No pistetään Bretit uskomaan :D
kiitoksia nyt Blacklionille avan kehunnasta :P

tuosta aviomiehestä en ole niinkään varma... hmm.. tai olisihan se aika kova sana.. hmm... ei yhtään hullumpi idea... hmm..
SirKaarlo

Viesti Kirjoittaja SirKaarlo »

Pistähän sitten juttua julkiseksi, että saamme tämän jännityksen laukeamaan? ;)
Teemus

Juu, kyllä minä sen tänne laitan, sitten kun ehdin soittamiseltani sen idean loppuun saada, mukaan tulee pari uutta yksikköä(tai siis erinimellä, hieman muunneltuina) joille ajattelin kysyä hyväksyntää..
sitten vielä yksi kysymys, laitanko fluffi juttuni tänne hissaan vai jonnekin muualle?
Cologne

Viesti Kirjoittaja Cologne »

Kenties armeijalista osastolle listasi kera... jos sellaisen teet. Se on kuitenkin OMAN armeijasi historiaa, ettei joku vain mene sekoittamaan sitä viralliseen teitoon(jos moinen nyt on mahdollista) , tosin vain minun mielipiteeni
Suomi uskoo väkivaltaan ja asevoimiinsa enemmän kuin Jumalaan.
SirKaarlo

Viesti Kirjoittaja SirKaarlo »

Tuolla "alempana" tarinat ja novellit osio. Sinne kannattaa tuommoiset kirjoitusjutut laittaa näkyviin.
Rosgakori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rosgakori »

Mä oon kuullu,et noi old onesit ajo pois archaon,ku se oli niin vahva.

ps.voiko joku pistää tulee vähän old oneitten nimiä ja tarkoituksia?
Merimetsä kirjoitti:Te tarvitsette tyttöystävät.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

serpentlord kirjoitti:Mä oon kuullu,et noi old onesit ajo pois archaon,ku se oli niin vahva.
Ei tosiaankaan, Archaon ei ollut edes silloin vielä olemassa.
Teemus

puolisukeltaja kirjoitti:
serpentlord kirjoitti:Mä oon kuullu,et noi old onesit ajo pois archaon,ku se oli niin vahva.
Ei tosiaankaan, Archaon ei ollut edes silloin vielä olemassa.
Asiaa! mutta toisaalta voisin kysyä myös että monta old oneja oli? oliko niillä siis ihan nimet vai oliko ne joku kansa? vai oliko nimet kenties "old one no.1, old one no.327 yms.." ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Historia”