http://www.cs.helsinki.fi/u/pjlehtim/so ... asy/25.jpg
Kisa entry: LOTR: Sam
Kisa entry: LOTR: Sam
Jep eli pistetäänpä tänne arvosteltavaksi, kuvat vähän epäonnistuivat, osittain siksi, että otin ne vähän kiireessä, eikä basen hiekkakaan ollut vielä kuivunut, joten näytti kummalta. Itse olen kuitenkin tyytyväinen tuohon figuun ja irl näyttää paljon paremmalta (selitystä). 
Hmm...
Maali vähän liian rakeista (saattaa johtua kuvasta)
Basen hiekka maalaamatonta ja base muutenkin viimeistelemätön
Tykkäsin takin highlighteistä(saattaa myös johtua kuvasta)
Siinä se kaikessa lyhykäisyydessään...oisit voinu viimeistellä huolellisemmin.
Maali vähän liian rakeista (saattaa johtua kuvasta)
Basen hiekka maalaamatonta ja base muutenkin viimeistelemätön
Tykkäsin takin highlighteistä(saattaa myös johtua kuvasta)
Siinä se kaikessa lyhykäisyydessään...oisit voinu viimeistellä huolellisemmin.
"Fucked up eyes, stupid grin
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
*ankaraa aivotyöskentelyä* Hmm.. ottaisitko kuvan Samin kasvoista? Arvostaisin sitä paljon..
No Base ei selvästi ole kuivunut ja on muutenkin epävalmis, joten ohitan sen saman tien..
viitta on hyvä mutta hiukset ovat ehkä liiankin saman väriset, ja saattaisivat kaivata enemmän valoa.. ehkä.. en osaa päättää..
miekasta en pidä, ihan vain koska se näyttää liian kuluneelta ja on siis liian tumma epämääräisistä kohdista..
haluaisin todella sen kuvan kasvoista, onnistuuko?
ainiin joo, ihan hyvä nappi kaiken kaikkiaan, pitää vaan muistaa että LOTR figut on pienempiä..
No Base ei selvästi ole kuivunut ja on muutenkin epävalmis, joten ohitan sen saman tien..
viitta on hyvä mutta hiukset ovat ehkä liiankin saman väriset, ja saattaisivat kaivata enemmän valoa.. ehkä.. en osaa päättää..
miekasta en pidä, ihan vain koska se näyttää liian kuluneelta ja on siis liian tumma epämääräisistä kohdista..
haluaisin todella sen kuvan kasvoista, onnistuuko?
ainiin joo, ihan hyvä nappi kaiken kaikkiaan, pitää vaan muistaa että LOTR figut on pienempiä..
Vähän sekava fiilinki tuosta minulle jää. Värit on ihan pätevästi valittu, mutta hieman flatteja kokonaisuutena. Pidän viitasta, tosin oikealla puolella näyttää menevän vähän hassusti mustaan asti. Hiuksista pidän myöskin, olisit tosin voinut varjostaa enemmän. Metalleista taas en oikein osaa sanoa, kuva on niiltä osin aika sekava. Etukuva on huono. Ei oikein saa mitään selvää ykstyiskohdista.
Basen maalaus kohottaisi kokonaisuutta kummasti. Jään kaipaamaan rohkeampaa korostusta, mutta yhteenvetona ihan kelpo nappi.
Basen maalaus kohottaisi kokonaisuutta kummasti. Jään kaipaamaan rohkeampaa korostusta, mutta yhteenvetona ihan kelpo nappi.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
Kuva todellakin on skaalautunut oudosti, joka aiheuttaa maalien rakeisuuden ja korostukset päättyvät liian tummaan, oikeasti ne ovat enemmän harmaaseen päin. Naama ei ole sen kummempi kuin vain huuhdeltu harmaalla litkulla, en viitsinyt alkaa yrittämäänkään maalata tälle silmiä, koska jopa 54mm:n figujen silmät ovat minulle kova pala.
Base on tällä hetkellä jo maalattuna ja miekan terä on maalattu uudelleen. Täytyy yrittää saada paremmat kuvat jossakin vaiheessa. Kuvien kanssa tosissaan oli kiire, eikä niitä paljon ole edes yritetty korjata.
Base on tällä hetkellä jo maalattuna ja miekan terä on maalattu uudelleen. Täytyy yrittää saada paremmat kuvat jossakin vaiheessa. Kuvien kanssa tosissaan oli kiire, eikä niitä paljon ole edes yritetty korjata.
-
Wizard Lord
Figu näyttää kivalta, muuta se ei näytä Samilta. Kehotan tutustumaan siltä Sam näyttää, ja maalaamaan figun Samin näköiseksi. Tietysti jos haluaa maalata eri tavalla, mikä minä olen väliin tulemaan?
Put your trust in stone and iron - stone and iron have always been true friends of the dwarfs.
You can feel thousends of deaths by fearing one.
You can feel thousends of deaths by fearing one.
Tarkoitukseni oli maalata kaikki Lotr figuni omilla väreillä, hobitteihin pyrin pistämään kirkkaita sävyjä, vaikkei tuo kovin kirkas olekaan. Olen aina kuvitellut hobittien pukeutuvan erivärisiin vaatteisiin ja tahdon niistä hiukan sarjakuvamaisia väreiltään.Wizard Lord kirjoitti:Figu näyttää kivalta, muuta se ei näytä Samilta. Kehotan tutustumaan siltä Sam näyttää, ja maalaamaan figun Samin näköiseksi. Tietysti jos haluaa maalata eri tavalla, mikä minä olen väliin tulemaan?
-
Kellokoneisto
Ihan hyvän näköinen, viitan väri oli hieman erikoinen, ja ei ehkä sovi kovin hyvin tuon sinisen kanssa, mutta se ei ole mikään ongelma... Mutta, isoin asia mikä minulla pisti silmään oli, se että hiusten highlightit eivät erottuneet kunnolla, hiuksissa haluaisin nähdä vähän rohkeampaa värien vaihtelua...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!