Reaperin Lysette
-
Viljanderi
Reaperin Lysette
Tämä oli tällainen värikokeilu Rackhamin Keltti armeijaani varten. Teemana on todella lämpimät, syksyiset värit. Figua en maalannut kovinkaan pitkään, joka kyllä näkyy monissa kohdin pienenä huolimattomuutena. Miekkasta tuli aika tökerö, mutta kasvot onnistuivat minusta hyvin. Kultaosat ovat tarkoituksella liian keltaisia.
Tässä se nyt sitten on
Tausta on hiukan kellertävä, se johtuu kuvankäsittelystä. Itse figun värit ovat aika lähellä oikeita.
Kommentteja värivalinnoista yms. olisi tarkoitus saada vinkkejä miten voisin sitten saada parempaa jälkeä tuleviin Rackhameihini. Beissiä saa myös arvostella.
Sitten eräs kysymys: Miten saisin helpot ja hienot lehdet beisseihin? Onko ehdotuksia?
Tässä se nyt sitten on
Tausta on hiukan kellertävä, se johtuu kuvankäsittelystä. Itse figun värit ovat aika lähellä oikeita.
Kommentteja värivalinnoista yms. olisi tarkoitus saada vinkkejä miten voisin sitten saada parempaa jälkeä tuleviin Rackhameihini. Beissiä saa myös arvostella.
Sitten eräs kysymys: Miten saisin helpot ja hienot lehdet beisseihin? Onko ehdotuksia?
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
-
Scathe Zombie
-
Viljanderi
- figunarkki
Kuviin voisit vetää joko autolevelsin taikka sitten säätää rgb:stä vähän sinistä ja vihreetä lisää, ettei tuo taustapaperi näytä oranssilta, koska uskon että se on oikeesti valkonen.
ja figunarkki: vaihda jo avatar. Tuo kuva on tosi vanha ja ruma. Eiköhän siut muisteta tuosta vielä pitkään senkin jälkeen kun oot vaihtanu sen.
ja figunarkki: vaihda jo avatar. Tuo kuva on tosi vanha ja ruma. Eiköhän siut muisteta tuosta vielä pitkään senkin jälkeen kun oot vaihtanu sen.
Ne normaalilitaniat: Maalit näyttää joissakin kohdin vähän kököiltä, layerit vois olla tasasempia ja väriliukumat pehmeämpiä. Mutta eritoten black- ja darklineja lisäämällä tuosta saisi paljon siistimmän. Miekka tosiaan on aika kökkö, tarpeettoman flat mun mielestä. Jos blendaisit tuonne kärkeen keltaisen kautta ihan valkoiseen asti ja varjostaisit tota oranssia mustalla, saisit rutkasti kontrastia mikä tois kivaa lisäsäväystä tuohon.
Lisäksi, basen reunat sais vetää mustalla mun mielestä, tuo punainen lisää melkoisesti kuumuutta tohon, mikä olennaisesti lisää infernaalista fiilinkiä. Musta tasoittaisi kokonaiskuvaa jonkinverran, suosittelen kokeilemaan mustaa noihin. Eipä tässä, ihan nättihän tuo.
-Hukka
Lisäksi, basen reunat sais vetää mustalla mun mielestä, tuo punainen lisää melkoisesti kuumuutta tohon, mikä olennaisesti lisää infernaalista fiilinkiä. Musta tasoittaisi kokonaiskuvaa jonkinverran, suosittelen kokeilemaan mustaa noihin. Eipä tässä, ihan nättihän tuo.
-Hukka
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas