"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

storm of chaos?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
-frenzy-

storm of chaos?

Viesti Kirjoittaja -frenzy- »

en tiedä mikä tämä on(kirja), mutta olen kuullut puhuttavan siitä.
Se sisältää joidenkin joukkojen tietoja...

haluaisin tietoa tästä.
tiedän vain sen että se on jokin, missä on tietoa joistain uusista(?) joukoista. ja voiko sen ladata netistä(GW:n sivuilta?)
Mä en tehny mitään, mut toi löi takasi!
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Storm of Chaos oli viime kesän FB-kanpanja, jonka taustalla oli Archaonin valloitusretki Middenheimiin. Pelaajat ympäri maailman lähettivät taisteluiden tuloksia GW:lle, joka rakensi tarinaa osittain itsenäisesti ja osittain pelaajien tuloksien mukaan.
Kampanjan sivuilta löydät varmaankin kattavampaa infoa, ja myös säännöt uusille armeijoille, joita SoC:n mukana esiteltiin:
http://stormofchaos.uk.games-workshop.com/
-frenzy-

En kyllä jaksanut lukea kaikkea...
mutta tuliko tuossa uusia joukkoja? tai mitään?
raven

Viesti Kirjoittaja raven »

Tuli, ja pari uutta hahmoa ja armeijalistaa. Siellähän nekin ovat, jaksa jaksa. :)
-frenzy-

raven kirjoitti:Tuli, ja pari uutta hahmoa ja armeijalistaa. Siellähän nekin ovat, jaksa jaksa. :)
Onko GW:n sivuilla niiden säännöt? (kuten tzeentchin lentävä chariot?)
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

-frenzy- kirjoitti:
raven kirjoitti:Tuli, ja pari uutta hahmoa ja armeijalistaa. Siellähän nekin ovat, jaksa jaksa. :)
Onko GW:n sivuilla niiden säännöt? (kuten tzeentchin lentävä chariot?)
Kirjan mukana tulleiden armeijalistojen säännöt ovat kyllä. Ylläoleva linkki -> the book -> armies and army lists. Tiedostot eivät sisällä kaikille special charactereille sääntöjä, mutta sen ei pitäisi haitata.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

No herranjestas sentään. Etsi niin löydät. Ne ovat ehkä vähän paremmin piilotettuja kuin muu tavara, mutta ei sen niin vaikeaa pitäisi olla.
http://stormofchaos.uk.games-workshop.c ... efault.htm
-frenzy-

no sieltähän ne löytyy... jaahas, tota en heti huomannu.
Gw:ssä kun selasin tänään tuota storm of chaos kirjaa, niin sielä oli se tzeentchin lentävä chariot, mutta tuolla sitä ei ollut, paitsi että jätin katsomatta dwarf ja helf listat...
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

-frenzy- kirjoitti:no sieltähän ne löytyy... jaahas, tota en heti huomannu.
Gw:ssä kun selasin tänään tuota storm of chaos kirjaa, niin sielä oli se tzeentchin lentävä chariot, mutta tuolla sitä ei ollut, paitsi että jätin katsomatta dwarf ja helf listat...
Demonikärryt löytyvät demonilegioonan armeijalistasta, ja ovat käytettävissä vain demonilegioonassa. Mainittakoon vielä että kärryille ei ole virallisia figuja, joten ne on konvertoitava/rakennettava itse.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-frenzy-

luulin että chariot of tzeentch on tzeentch joukkoihin, mutta en tiedä vielä kauheasti näistä joukoista, mutta ostan pian armeijakirjan...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”