"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Squiqqeista

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Lord_Fudginton

Squiqqeista

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

Elikkäs sivulla 46 O&G army bookissa lukee että night gobling squiq herd vihaa kääpiöitä mutta aivan viimeisellä sivulla siitä ei mainita mitään. tarkoittaako tämä että vain squiq herderit vihaavat kääpiöitä? entä miten on hoppereiden laita
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

Jos olen itse ymmärtänyt oikein niin itse Squig hopperithan eivät hyökkää, vaan ne yrittävät pysyä squigin selässä niin hyvin kuin mahdollista. Vain se squiggi hyökkää. Ratsastajastahan on se hyöty että se voi pompata pois porukasta jos porukka ei ole taistelussa.

Ja kyllä. Squigit eivät vihaa kääpiöitä. Ne vain näkevät heidät oivallisen kokoisina suupaloina. Vain herderit vihaavat käpsiä.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Tuuppaanpa tähän väliin oman kysymykseni squigeista...

Saako Squig Hopper päättää mihin suuntaan loikkaa, senkin jälkeen kun on jo poistunut herdistä?
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

Largo da Skulkrusha kirjoitti:Tuuppaanpa tähän väliin oman kysymykseni squigeista...

Saako Squig Hopper päättää mihin suuntaan loikkaa, senkin jälkeen kun on jo poistunut herdistä?
kyllä saa, vasta jos heität tuplat liikumiseen lentää hopperi mettään jonka jälkeen et saa enää päättää suuntaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”