mun ice ork
-
nersu the warlord
- Viesti:
mun ice ork
tossa http://www.freewebs.com/tuubi/P1260027.JPG
siis toi ei oo mikään hieno ja saa haukkua ja antaa vinkkejä ku mä oon raatanu sen kaa aika kauan enkä saa minkään laisia tuloksia
siis toi ei oo mikään hieno ja saa haukkua ja antaa vinkkejä ku mä oon raatanu sen kaa aika kauan enkä saa minkään laisia tuloksia
tulkaa ihmeessä mun kaikkeen perustuvaan foorumiin. sivu on [url]http://tuubiboard.999.org[url/]
Härregyyd, tee tuolla kuvalle jotain ! Kuvan koon voisit pienentää ainakin puoleen alkuperäisestä ja tiedostokoonkin luulisi pienenevän helposti. Tuo on vissiiin suoraan kamerasta ?
http://www.irfanview.com <- tuolta löydät varsin kätevän ja ilmaisen ohjelman kuvien muokkaukseen.
http://www.irfanview.com <- tuolta löydät varsin kätevän ja ilmaisen ohjelman kuvien muokkaukseen.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
nersu the warlord
- Viesti:
kun minä katson kuvaa se on kyllä ihan sopivan kokoinen..
tulkaa ihmeessä mun kaikkeen perustuvaan foorumiin. sivu on [url]http://tuubiboard.999.org[url/]
Tottakai, jos selaimessa on automaattinen pienennys (useimmissa onkin). Mutta ei sillai haittaisi tehdä kuvasta heti kättelyssä sopivan kokoista, tiedostokoko tippuisi automaattisesti samalla ja vähän hitaammilla yhteyksilläkin liikkuvat näkisivät kuvan inhimillisessä ajassa.nersu the warlord kirjoitti:kun minä katson kuvaa se on kyllä ihan sopivan kokoinen..
Noh, tee miten tykkäät. En vain tietääkseni ole ainoa täällä jota ahdistaa suoraan kamerasta ripatut kuvat.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ööh. Kannattaa todellakin käsitellä kuvaa, sillä ton tasoselle figulle ei vielä noin jumalattoman suuri kuva ole tarpeellinen, sillä figusta kyllä saa kuvan, vaikka toi olisikin pienempi. Kuva kyllä sinällään oli ihan tarpeeksi hyvä:
Kannattaa lukea vaikka minisaarnaajan maalausopas: lisäksi figussa maalit on hieman karanneet alueiltaan: lisäksi varjostukset/korostukset on aika suoraviivaisia eli niitäkin voisi korjata vaikka lisäämällä kerroksia ja ohentamalla maaleja hieman
Kannattaa lukea vaikka minisaarnaajan maalausopas: lisäksi figussa maalit on hieman karanneet alueiltaan: lisäksi varjostukset/korostukset on aika suoraviivaisia eli niitäkin voisi korjata vaikka lisäämällä kerroksia ja ohentamalla maaleja hieman
Ja ikähän resoluutio sinulla on näytössäsi? Vai onko kuva edes 100% koossa kun sitä katsot?nersu the warlord kirjoitti:kun minä katson kuvaa se on kyllä ihan sopivan kokoinen..
Tässä äkkiä kyhäsin pikkuisen pienemmän ja tarkemman kuvan. Toivottavasti se on nyt katsottavampi.
Itse figusta sanoisin, että en värityksestä kauheasti pidä. Kuitenkin, olet selvästi ainakin yrittänyt tehdä hienoa figua, joten siitä saat plussaa. Pohjamaalaa aina figusi, nyt esimerkiksi leuasta ja polvista näkee selvästi muovia maalien läpi. Ihon varjot voisivat olla sinisemmät violetin sijaan. Päälaella olevat siteet kaipaavat myös varjostusta, eikä aseen piipun ehkä kannata olla punainen. Nyt näyttää leikkiaseelta. Alustan reunaan voisi kanssa maalata toisen kerroksen maalia, sillä musta pilkottaa vielä läpi. Suurin osa maaleista ovat alueillaan, mutta ampuvaan käteen on tullut aseesta hieman metallia, jonka päälle voisi maalata uudestaan.
-
nersu the warlord
- Viesti:
kiitos vinkeistä menenpä tästä koittelemaan uusia värejä
muistakaa että olen aloittelias vasta ja enkä niin hyvä maalaaja.
muistakaa että olen aloittelias vasta ja enkä niin hyvä maalaaja.
-
Haisutahna
Hmm.. tuota niinkuin mesessä sulle sanoin: Maalit on vähän pomppinut paikoiltaan.. Lila ei sovi tonne ihon alle vaan maala se siniseks vaikkapa UM bluel.. ase on liian kauhee m un silimille ja maalit näkyy maalin läpi.. Mutta kyl oot yrittänyt kun maalasit ton.. uhuu mut toi on hyvä toi vaalensininen iho.. 
Dark Eldarin saa kätevästi pois pelistä shurkiken cannonilla..
-
Hero_0f_Time
blue ink voisi tuoda helposti detailit esille,tosin paikoitellen tuossa paksu maalikerros peittää ne.eipäs mitään ja tärkeintähän on että itse tykkäät
Viimeksi muokannut Hero_0f_Time, Ma 14.02.2005 21:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo... IHAN HIENO!!! No ei. Läppä läppä. Ei kyl oikee purru muhun, sitäpaitsi toi on aikas tuota...hmmm...sotkunen ku se on kuiva harjattu ja muutenki ihan ruma...hyi... Ja toi beissikin on ihan ruma...hyi sillekki... en tykänny yhtään tosta figusta... anteeks nyt vaan jos oon vähän ankara, mutta semmosia ne metsurit on...
Njoo...
Vai meinasitko downloadaa?Chrono kirjoitti:Joo, mä katon tota sit ku sen voi uploadaa alle 5ssä sekunnissa.
Moi
Ihmisten kyllä kannattaisi lukaista tämä: http://www.sotavasara.net/articles.php?show=22
-
tuhannen taalan mies
iisi orkki
Joo en yleensä kommentoi maalauksia koska en osaa sitä hommaa muuta kuin: hienoa maalausjälkeä! tai hyi saakuli!
Sinun iisi orkistasi sanoisin tuon jälkimmäisen kommentin (no offence) oli vain pakko sanoa... tee tuolle jotain
Tietenkin olen sitä mieltä että kunhan on yrittänyt parhaansa, se se on tärkeintä
Sinun iisi orkistasi sanoisin tuon jälkimmäisen kommentin (no offence) oli vain pakko sanoa... tee tuolle jotain
Tietenkin olen sitä mieltä että kunhan on yrittänyt parhaansa, se se on tärkeintä
Eihän kyseessä tosiaankaan ole mikään silmiä hivelevä teos mutta jos ei pahemmin ole maalauskokemusta tai luonnonlahjakkuutta niin ei mikään hirvittävän kauhea sökerö. On sitä kauheempiakin nähty.
Ja tosiaan kiva idea tuo sininen iho. Ehkä saisi olla silti hieman vihertävä että olisi örkkimäisempi. Tosin voi olla että menee vaan rumemmaksi jos sen vetää sinivihreellä, tiedä sitten kun en ole nähnyt sinivihreetä örkkiä.
Lisää reeniä vaan niin kyllä se taito siitä paranee. Eihän kukaan heti guru ole.
Ja tosiaan kiva idea tuo sininen iho. Ehkä saisi olla silti hieman vihertävä että olisi örkkimäisempi. Tosin voi olla että menee vaan rumemmaksi jos sen vetää sinivihreellä, tiedä sitten kun en ole nähnyt sinivihreetä örkkiä.
Lisää reeniä vaan niin kyllä se taito siitä paranee. Eihän kukaan heti guru ole.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
no voe elämä, jos olette niin paatuneita gw pelaajia että teidän mielestä örkin pitää olla aina vihreä! siitä tulee respectiä jos maalaa omilla sävyillä. jos tuo on aloittelijan tekemä niin sanon että hyvää omaperästä jälkeä, jos nyt rakentavaa kommenttia niin kannattaa kuten sanottu maalata ne ennen maalausta mustiksi (tai valkosiksi what ever). toinen vaikuttava tekijä on se että jos on liian montaa väriä käytetty, tulee suttusen näköstä
viimeinen naula tämän harrastuksen arkkuun on isketty.
- figunarkki