Tuor ja Maeglin

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Averren

Tuor ja Maeglin

Viesti Kirjoittaja Averren »

Tässä siis jälleen uusi piirustus 1st & 2nd age-projektiin.

The Selitysscheitti: Joo, minulla oli paljon suuria ja hienoja ajatuksia kun aloin piirtämään. Paljon ajatuksia siitä miten piirtäisin ja kuvaisin käsityksiäni. Hahmojen ulkonäöt olivatkin jo valmiina mielessäni.
No, loppujen lopuksi ajatukset juoksivat huomattavasti kynää nopeammin ja tuosta tuli mitä tuli.
Maeglin katsoo jonnekkin Nigerian rannikolle Tuorin sijaan.
Asentoihin olen tyytyväinen.
Taustaa mietin kauan ja se vei eniten aikaa.

http://tinypic.com/1hvw39

AverrenEdit: Skanneri näköjään söi yksityiskohtia.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Ihan kiva. Tossa ilmeisimmin tavotellaan jonkinlaista liikkuvaa tunnetta? Jotenkin noi asennot näyttää vaan hieman kankeilta, eikä ollenkaan taistelunraivoisilta iskuilta tai hyökkäyksiltä. Oletko kokeillut tummempaa taustaa ja/tai pehmeämpiä kyniä? Toi on yleensäkin melko vaalea ja syvimmätkin varjot harmaita. Itse lisäisin ehkä hieman tummuutta, tai siis juuri varjoja. Tonne taustalle saattais sopia vielä joku pieni vuorenhuippu ja kenties sumua? Niin, kuten sanoin, niin ihan kivahan tuokin on, mutta jotain pientä puuttuu.
Averren

Jeps, siis kuva on oikeasti tummempi, mutta kuten editoitua, skanneri söi yksityiskohtia.

Ja ideana asennoilla on, että Tuor seisoo odottamassa Maeglinin hyökkäystä. Olen pahoillani jos se ei siltä näytä.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Aloin miettimään kun sanoit ettei kuvasi mahdu 150 kilotavuun, niin tuohan on tosi iso. Mitä ohjelmaa käytät?
Sille itse kun kopioin tuon kuvan psp:hen ja tallensin uudestaan:
Alkuperäinen kuva 204kt
Uusi kuva 71kt

En sit osaa oikein piirrustuksia kommentoida, muuta kun että hieno on. Ootko harkinnu käyttäväsi tusseja jossain vaiheessa?
Averren

En oikeen osaa noita silleen kummemmin käsitellä, juuri ja juuri osaan Ircin avata :(. Ikävä tunnustaa.

Siis skannaan vain suoraan, pistän kansioon ja laitan suoraan tonne Tinypic.comiin.

Juu, oon tusseja harkinnut, täytyy vain hankkia. Minulla kun ei mitään ammattilais kamoja ole.

AverrenEdit: Tässä samalla pidän äänestyksen. Tarvitaan pelkkiä potretteja hahmoista, joten kysymys kuuluukin, että kenet Averren piirtää seuraavaksi?
Eniten ääniä saanut pääsee kohteeksi. Äänestys jatkuu niin kauan kuin sanon ;).
Laittakaa ehdotuksenne viestienne loppuun, niin on helppo katsoa.

Teclis of Ulthuan

Viesti Kirjoittaja Teclis of Ulthuan »

Mielestäni tuo viitallinen hahmo on erittäin hieno mutta siitä toisesta puuttuu jotain tai sitten asento ei ole hahmon eduksi.
Hieno työ!
"For we are the Asur, the true kin of Aenarion, and Ulthuan shall never fall."
Dray

Viesti Kirjoittaja Dray »

siis nuo taistelee? muuten hyvä paitsi viittamies ei katso tuota toista vaan katsoo jonnekki muualle ja samalla taistelee? :)
ja sitten tuon miekkamieshen asento on aika outo...
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Piirrä ave se minkä joskus ehdotin. Se kun huan ja luthien siinä sauronin linnoituksen portilla. Muistatko? Se olisi upea aihe.
Lalalaa
Averren

Dray kirjoitti:siis nuo taistelee? muuten hyvä paitsi viittamies ei katso tuota toista vaan katsoo jonnekki muualle ja samalla taistelee? :)
ja sitten tuon miekkamieshen asento on aika outo...
Jep, siis eivät taistele vielä, idea oli vangita hetki ennen taistelua.
Mutta tuo Maeglin kyllä katsoo jonnekkin todella kauas.

japo24

Viesti Kirjoittaja japo24 »

muuten hieno,mutta tummuutta lisää. miekkamies ei oikein tunnu olavan jämäkästi maassa kiinni.
mae

Viesti Kirjoittaja mae »

Tossa olis hieman ehkä ylikin leveloitu versio tuosta piirroksesta, en ole irl nähnyt, joten oli pakko pistellä vähän mutulla. Toivottavasti auttaa jotakuta:
http://photobucket.com/albums/v494/Druc ... t=tuor.jpg

Itse piirrokseen. Se on todella nätti, ja varjostuksesi ovat ihania. Varsinkin alemman jepen viitta on todella hieno. Ylemmän asento on liian tönkkö, tuossa asennossa ei nimittäin iskuja oteta vastaan, jalkojen täytyisi olla harallaan. Tausta on ihan kiva, mutta keskiosa on liian tyhjä. Meri horisontilla höystettynä olisi tehnyt ihmeitä yleisilmeelle. Lattialaatat ovat oikein mainioita, mutta nyt maa näyttäisi siltä, kuin viettäisi hieman alaoikealle. Luultavasti minun harhani, mutta sellaista se on.

Todella näppärä piirrustus, jossa on muutamia kauneusvirheitä.
Mikä muuten on tuo 1.st and 2.nd age projekti?

-Mae
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

No, myö vastasin jo lotri-puolella omalta osin, mutta vastaampa tuolle Mae'Varille, eli: 1st & 2nd Age-projekti alkoi viime keväänä, joku sai idean, että tehdään sääntökirja Ensimmäisestä ja Toisesta Ajasta, jolloin tehtiin karmea määrä statseja ja sääntöjä eri hahmoille Tolkienin Keskimaan ensimmäisen ja toisen ajan hahmoista, siinä tuli myös tehtyä jokunen skenaario, ja nyt porukka väsää kuvitusta sille... Lisää löydät Lotr alueelta... topicci on varmaan siinä etusivulla, jos jaksat lukea ;) Mittaa on jotain päälle 60 sivua :P
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=24251 Tuossa linkki 1st and 2nd age projektiin.
Lalalaa
Averren

Mae'var kirjoitti:Tossa olis hieman ehkä ylikin leveloitu versio tuosta piirroksesta, en ole irl nähnyt, joten oli pakko pistellä vähän mutulla. Toivottavasti auttaa jotakuta:
http://photobucket.com/albums/v494/Druc ... t=tuor.jpg

Itse piirrokseen. Se on todella nätti, ja varjostuksesi ovat ihania. Varsinkin alemman jepen viitta on todella hieno. Ylemmän asento on liian tönkkö, tuossa asennossa ei nimittäin iskuja oteta vastaan, jalkojen täytyisi olla harallaan. Tausta on ihan kiva, mutta keskiosa on liian tyhjä. Meri horisontilla höystettynä olisi tehnyt ihmeitä yleisilmeelle. Lattialaatat ovat oikein mainioita, mutta nyt maa näyttäisi siltä, kuin viettäisi hieman alaoikealle. Luultavasti minun harhani, mutta sellaista se on.

Todella näppärä piirrustus, jossa on muutamia kauneusvirheitä.
Mikä muuten on tuo 1.st and 2.nd age projekti?

-Mae
Kiitos sinulle Mae'var, tuo sinun laittamasi vastaa enemmän oikeaa kuvaa. Katsokaa hyvät ihmiset sitä tästä lähtien.
Itse heitän oman skannerini ikkunasta.

AverrenNote: Siis edelleen käynnissä äänestys, minkä hahmon Averren seuraavaksi pyytää. Valtsun kuvaidea on täydellinen, mutta kun potretteja kaivataan, niin potretin piirrän seuraavaksi. Mutta kenestä?
Laittakaa ehdotuksenne viestienne loppuun, kiitos :)!

Putte

Viesti Kirjoittaja Putte »

Olen jo kuvaasi yv:llä kommentoinut, mutta tuo oikeampi versio näyttää paljon hienommalta ja tausta paremmalta.

Teepäs kuva Turgonista! :)
Averren

Jeps, kiitos sinulle oikein rakentavasta palautteesta, itseasiassa otin silmän käteen ja tutkin huomauttamiasi kohtia, ja jopa opin jotain :).
Nooh, IMO sinä olet taitavampi joten otan kaikki vinkit kyllä innolla vastaan ;).

Turgonia ehdotettu ja Turgon se on, mikäli muita ehdotuksia ei lähiaikoina tule.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”