Boksin väärä sisältö
Boksin väärä sisältö
Suomalainen surutarina toistuu jälleen: köyhä melkein-opiskelija ostaa Batallion- boksin, avaa sen kotona ja toteaa sisällön olevan vajanainen. Pikaisen inventaarion päätteeksi huomasin, että kaikki Bull Spruet olivt kyllä tallella, mutta ainuttakaan Irongut- sprueta ei näkynyt. Myös Gnoblarit näyttäisivät kovin vähäväkisiltä, mutta en ole tarkastanut.
Mitenkäs tällaisessa tilanteessa menetellään? En saanut kaupasta kuittia, joten sen varaan on turha laskea. Tosin olin kyllä varannut poksin itselleni ennakkoon; jos se auttaisi.
Mitenkäs tällaisessa tilanteessa menetellään? En saanut kaupasta kuittia, joten sen varaan on turha laskea. Tosin olin kyllä varannut poksin itselleni ennakkoon; jos se auttaisi.
- Warcrafter
Jos pystyt osoittamaan ostaneesi boksin sieltä, se riittää. Jos olet varannut boksin, niin oletan että joku myyjä joko muistaa sinut tai nimesi on jossain varauslistassa. Ei sillä että itse olisin koskaan säilytellyt figuostoksien kuitteja ja silti olen saanut gyrokopterien puuttuvat propellit ja hevosettomat silverhelmit korvatuiksi uusilla.
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.
-
Spore miina
- The Captain
- Valvoja
Tarkalleen ottaen Visa ei ole kauppias vaan vain myyjä. Tosin uskon, että kauppias itsekin olisi ollut tuossa tilanteessa yhtä reilu.Spore miina kirjoitti:Kouvolassa on onneks reilu kauppias. Ostin tyranid guardin ja siltä puuttu toinen jalka joten kävin vaihtamassa sen ja sain uuden tilalle. Lisäks sain sen invalidi-guardin kans. Tää on vissiinkö aika yleistä. että osia puuttuu näistä miniatyyri blistereistä/boxeista?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ostimme kaverin kanssa aikoinaan ruhomaton puoliksi, ja näihin aikoihin kokoa oltiin muutettu isommaksi. Myyjä sanoi, että jos ei ole uutta kokoa, niin tuokaa takaisin, saatte uuden, ja minä voin pistää tämän vanhan kappaleiksi ja liimata vaikka päähän, niin näyttäisib järkevältä....
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
- DJ_Silverpig
FB aloituspakkauksessa ENGLANNIN kielisessä lukee takana, että se sisältää 35 örkkiä, bossin ja chariotin (tai jotain sinne päin).
Siinä ei ole otettu huomioon, että jos teet bossin, saat vain 34 örkkiä ja kun olin kasannut 35 örkkiä, huomasin, että missään ei näy bossista jälkeäkään. Ohjeissa paketin sisällä tämä lukee selvästi, mutta paketin kannessa oli virhe!
Kaverin kanssa kun olin tuon ostanut puoliksi, kuittia ei löytynyt, saimme kuitenkin pienen korvauksen tästä "puuttuvasta" ukosta.
Kuitti on tietenkin perusedellytys, mutta kyllä nämä fantsut, geeweet sun muut näyttävät hoitavan asiat ihan mallikkaasti!
Mistäköhän muuten johtuu, että kuitin ottaa aina mukaan PAITSI silloin, kun boksin sisältö ei päde luvattuihin asioihin!
Siinä ei ole otettu huomioon, että jos teet bossin, saat vain 34 örkkiä ja kun olin kasannut 35 örkkiä, huomasin, että missään ei näy bossista jälkeäkään. Ohjeissa paketin sisällä tämä lukee selvästi, mutta paketin kannessa oli virhe!
Kaverin kanssa kun olin tuon ostanut puoliksi, kuittia ei löytynyt, saimme kuitenkin pienen korvauksen tästä "puuttuvasta" ukosta.
Kuitti on tietenkin perusedellytys, mutta kyllä nämä fantsut, geeweet sun muut näyttävät hoitavan asiat ihan mallikkaasti!
Mistäköhän muuten johtuu, että kuitin ottaa aina mukaan PAITSI silloin, kun boksin sisältö ei päde luvattuihin asioihin!
Viimeksi muokannut DJ_Silverpig, Ma 31.01.2005 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Possu
Voisi tähän samaan threadiin vielä laittaa, että mitä teen, kun solmin yhden kaverin kanssa täällä sotussa kauppoja, ja sitten skaven night runnerit saapuivat postissa. Raha oli maksettu, ja kootessani figuja sain huomata, että kaksi ylävartaloa puuttui...
Kaveri sanoi, että figuurit olivat koskemattomia, mutta kun onkelma piilii siinä, että jää kaksi figua kokoamatta, jos ei jotakin keksitä...
Kaveri sanoi, että figuurit olivat koskemattomia, mutta kun onkelma piilii siinä, että jää kaksi figua kokoamatta, jos ei jotakin keksitä...
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
- DJ_Silverpig
Täytyy tunnustaa, että minä myin jollekin vajaa vuosi sitten tyranid gauntteja, ja huimat YKSI jalkapari jäi puuttumaan.Illidan kirjoitti:Kaveri sanoi, että figuurit olivat koskemattomia, mutta kun onkelma piilii siinä, että jää kaksi figua kokoamatta, jos ei jotakin keksitä...
Ei hän kylläkään siitä sittemmin huomauttanut.
Tälläista voi tapahtua ihan inhimillisistä syistä jos vaikka osa tipahtaa jonnekin, minne sen EI pitäisi pudota.
Possu
- figunarkki
Hyvä että homma edes yleensä toimii. Sitten on aina niitä m*****ja jotka käyttävät hyväkseen kilttejä kauppiaita. Eräs ystäväni osti 10 eurolla hyväuskoiselta noobilta 100€ arvosta Dwarffeja. Syy halpaan hintaan oli se että figut oli huonosti maalattu ja lähes joka ukosta puuttui osa/osia. esim gyrokopterissa oli vain puolet osista.
Kaveri sitten päätti käydä viikon ajan joka päivä paikallisessa (oulun) fantsussa, valittamassa "ostin tän gyrokopterin, ja maalasin sen. Mutta sitte huomasin että tästä puuttuu osia." ja myyjä kiltisti antoi tilalle uuden. Ja silleen se vaihto melkeen puolet kääpiö figuista.
Kaveri sitten päätti käydä viikon ajan joka päivä paikallisessa (oulun) fantsussa, valittamassa "ostin tän gyrokopterin, ja maalasin sen. Mutta sitte huomasin että tästä puuttuu osia." ja myyjä kiltisti antoi tilalle uuden. Ja silleen se vaihto melkeen puolet kääpiö figuista.
Viimeksi muokannut figunarkki, Ti 01.02.2005 20:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- DJ_Silverpig
Eivätkö muka ruvenneet epäilemään, kun sama tyyppi ostaa jatkuvasti figuja, joista puuttuu osia!?figunarkki kirjoitti:Hyvä että homma edes yleensä toimii. Sitten on aina niitä m*****ja jotka käyttävät hyväkseen kilttejä kauppiaita. Eräs ystäväni osti 10 eurolla hyväuskoiselta noobilta 100€ arvosta Dfarffeja. Syy halpaan hintaan oli se että figut oli huonosti maalattu ja lähes joka ukosta puuttui osa/osia. esim gyrokopterissa oli vain puolet osista.
Olen muuten huomannut, että blisujen osia on helpompi käydä inisemässä!
Possu