Armeijaan

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
dorfeus

Armeijaan

Viesti Kirjoittaja dorfeus »

Onko kukaan Vekarajärvellä sotimassa tammikuusta eteenpäin?
Vai mitä sanot kaakaosta kerman kanssa?
Ara

Viesti Kirjoittaja Ara »

valitettavasti...
Tsarizard

Viesti Kirjoittaja Tsarizard »

Kutsunnat 29 päivä et kattoo sen jälkeen, aineski joku 4 meidän luokalta tulee sinne sotii :wink:
Pelimies saa mitä tahtoo ja ottaa sen tyylillä
McJukkis

Viesti Kirjoittaja McJukkis »

Itse olen sinne heinäkuussa tulossa ilmatorjuntaan ellei ne huoli mua Tikkakoskelle...
Ei se oo niin justiinsa
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

Tikkakoski on asia mesta. Toinen puoli sukua on sieltä lähtösin.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

mie oon menossa tammikuussa, mutta varmaankin erivuonna, kun 2004 on kyseessä.
dorfeus

pohdintaa...

No ei anneta armeijan häiritä harrastustoimintaa.

Minä olen tässä pohtinut, että millaisella varustuksella sinne Kouvolan kupeeseen lähtee.

Otan ainakin jossain vaiheessa mukaan Blood Bowl setin, Vekaralla saisi varmaan liigan pyörimään. Ehkä jopa maalausvälineet ja pinon miniatyyreja. Latsoo nyt, tai sitten mökötän punkassa ja luen raamattua (Amerikassa ne lukee vankilassa koraania).

Ja tietenkin lautapelejä.
mauno
Valvoja

Re: pohdintaa...

Viesti Kirjoittaja mauno »

Yoda kirjoitti:Otan ainakin jossain vaiheessa mukaan Blood Bowl setin, Vekaralla saisi varmaan liigan pyörimään. Ehkä jopa maalausvälineet ja pinon miniatyyreja.
Ihan varmaan juu... Mistä ajattelit semmoiset vapaa-ajat kasarmilla hommata? :lol:

Tervemenoa... Luulen että figuharrastuksesi rajoittuu armeijassa korkeintaan WD:n yms. lukemiseen. Kyllähän viikonloppuna ehdit pelata ja maalata. Suosittelen ettet ota isommin mitään maaleja ja figuja mukaan (ainakaan aluksi), ellet välttämättä halua silmätikuksi. Lykkyä vaan kaikille inttiin menijöille.
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

tiedustellaanpa samalla että onko kukaan tulossa Parolannummelle tammikuussa?
VC
Viesti:

Re: pohdintaa...

Viesti Kirjoittaja VC »

Yoda kirjoitti: Otan ainakin jossain vaiheessa mukaan Blood Bowl setin, Vekaralla saisi varmaan liigan pyörimään. Ehkä jopa maalausvälineet ja pinon miniatyyreja. Latsoo nyt, tai sitten mökötän punkassa ja luen raamattua (Amerikassa ne lukee vankilassa koraania).
Juuei. Aikaturha toivo, että siellä illalla jaksaa yhtän mitään pelailla. Parempi unohta suosiolla.

Mutta joo. Tervemenoa inttiin... muista vaan, että älä ota sitä liian vakavsati ;)
dorfeus

mitäs?

... mitä eikö intti olekaan rentoa keväthangilla hiihtelyä?

Ehkä siellä tosiaan kannattaa aluksi haistella ilmapiiriä, mutta on minun kavereillani ollut aikaa ainakin riskiä ym. siellä pelata, joten on varmaan minullakin.
Squirreli
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

Ei toimi. Voin luvata ettei toimi. Itsehän kävin vekaralla "viihtymässä" syksyn 2001 ...

Alkuun perskoulutuskaudella on todella epäsäännöllinen ohjelma, on kaikkea säätöä iltaisinkin jne... Joukkokoulutuskaudella eli kahden kuukauden jälkeen alkaa olemaan leirejä melkeen joka toinen viikko ja nyrkkisääntönä voi sanoa että just se peli-illaksi sovittu ilta ei sovi puolelle... ja sitten viimeisellä kaudella on aikaa enemmän PÄIVISIN ja EPÄSÄÄNNÖLLISESTI ... mutta leirejä yhtä paljon ... ainoa mikä saaatiin toimimaan oli Magic: The Gathering ja sekin vain komppanian sisällä, oli kuus peliä osaavaa niin kerran viikkoon jaksoi ja onnistui pelaamaan jos ei leirillä ollut....

Voin luvata että homma on siis aika vaikea järjestää... pari kolme kertaa puoleen vuoteen jos kerkiätte niin... Tai jos AUKiin menette niin siitä en sano mitään, veikkaisin että aikaa alkaa silloin järjestymään ekan puolen vuoden jälkeen...

-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”