Armeijaan
-
bonesripper
pohdintaa...
No ei anneta armeijan häiritä harrastustoimintaa.
Minä olen tässä pohtinut, että millaisella varustuksella sinne Kouvolan kupeeseen lähtee.
Otan ainakin jossain vaiheessa mukaan Blood Bowl setin, Vekaralla saisi varmaan liigan pyörimään. Ehkä jopa maalausvälineet ja pinon miniatyyreja. Latsoo nyt, tai sitten mökötän punkassa ja luen raamattua (Amerikassa ne lukee vankilassa koraania).
Ja tietenkin lautapelejä.
Minä olen tässä pohtinut, että millaisella varustuksella sinne Kouvolan kupeeseen lähtee.
Otan ainakin jossain vaiheessa mukaan Blood Bowl setin, Vekaralla saisi varmaan liigan pyörimään. Ehkä jopa maalausvälineet ja pinon miniatyyreja. Latsoo nyt, tai sitten mökötän punkassa ja luen raamattua (Amerikassa ne lukee vankilassa koraania).
Ja tietenkin lautapelejä.
Vai mitä sanot kaakaosta kerman kanssa?
Re: pohdintaa...
Ihan varmaan juu... Mistä ajattelit semmoiset vapaa-ajat kasarmilla hommata? :lol:Yoda kirjoitti:Otan ainakin jossain vaiheessa mukaan Blood Bowl setin, Vekaralla saisi varmaan liigan pyörimään. Ehkä jopa maalausvälineet ja pinon miniatyyreja.
Tervemenoa... Luulen että figuharrastuksesi rajoittuu armeijassa korkeintaan WD:n yms. lukemiseen. Kyllähän viikonloppuna ehdit pelata ja maalata. Suosittelen ettet ota isommin mitään maaleja ja figuja mukaan (ainakaan aluksi), ellet välttämättä halua silmätikuksi. Lykkyä vaan kaikille inttiin menijöille.
Re: pohdintaa...
Juuei. Aikaturha toivo, että siellä illalla jaksaa yhtän mitään pelailla. Parempi unohta suosiolla.Yoda kirjoitti: Otan ainakin jossain vaiheessa mukaan Blood Bowl setin, Vekaralla saisi varmaan liigan pyörimään. Ehkä jopa maalausvälineet ja pinon miniatyyreja. Latsoo nyt, tai sitten mökötän punkassa ja luen raamattua (Amerikassa ne lukee vankilassa koraania).
Mutta joo. Tervemenoa inttiin... muista vaan, että älä ota sitä liian vakavsati
mitäs?
... mitä eikö intti olekaan rentoa keväthangilla hiihtelyä?
Ehkä siellä tosiaan kannattaa aluksi haistella ilmapiiriä, mutta on minun kavereillani ollut aikaa ainakin riskiä ym. siellä pelata, joten on varmaan minullakin.
Ehkä siellä tosiaan kannattaa aluksi haistella ilmapiiriä, mutta on minun kavereillani ollut aikaa ainakin riskiä ym. siellä pelata, joten on varmaan minullakin.
Vai mitä sanot kaakaosta kerman kanssa?
Ei toimi. Voin luvata ettei toimi. Itsehän kävin vekaralla "viihtymässä" syksyn 2001 ...
Alkuun perskoulutuskaudella on todella epäsäännöllinen ohjelma, on kaikkea säätöä iltaisinkin jne... Joukkokoulutuskaudella eli kahden kuukauden jälkeen alkaa olemaan leirejä melkeen joka toinen viikko ja nyrkkisääntönä voi sanoa että just se peli-illaksi sovittu ilta ei sovi puolelle... ja sitten viimeisellä kaudella on aikaa enemmän PÄIVISIN ja EPÄSÄÄNNÖLLISESTI ... mutta leirejä yhtä paljon ... ainoa mikä saaatiin toimimaan oli Magic: The Gathering ja sekin vain komppanian sisällä, oli kuus peliä osaavaa niin kerran viikkoon jaksoi ja onnistui pelaamaan jos ei leirillä ollut....
Voin luvata että homma on siis aika vaikea järjestää... pari kolme kertaa puoleen vuoteen jos kerkiätte niin... Tai jos AUKiin menette niin siitä en sano mitään, veikkaisin että aikaa alkaa silloin järjestymään ekan puolen vuoden jälkeen...
-Touko "Squirrel" Kästämä
Alkuun perskoulutuskaudella on todella epäsäännöllinen ohjelma, on kaikkea säätöä iltaisinkin jne... Joukkokoulutuskaudella eli kahden kuukauden jälkeen alkaa olemaan leirejä melkeen joka toinen viikko ja nyrkkisääntönä voi sanoa että just se peli-illaksi sovittu ilta ei sovi puolelle... ja sitten viimeisellä kaudella on aikaa enemmän PÄIVISIN ja EPÄSÄÄNNÖLLISESTI ... mutta leirejä yhtä paljon ... ainoa mikä saaatiin toimimaan oli Magic: The Gathering ja sekin vain komppanian sisällä, oli kuus peliä osaavaa niin kerran viikkoon jaksoi ja onnistui pelaamaan jos ei leirillä ollut....
Voin luvata että homma on siis aika vaikea järjestää... pari kolme kertaa puoleen vuoteen jos kerkiätte niin... Tai jos AUKiin menette niin siitä en sano mitään, veikkaisin että aikaa alkaa silloin järjestymään ekan puolen vuoden jälkeen...
-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.