Gobojen kaavut vaivaavat
Gobojen kaavut vaivaavat
:?: Ostan pian Night Goblin Regimentin, mutta en halua maalata niiden kaapuja mustalla. Itse en keksi millä värillä ne voisi maalata. En halua niistä liian räikeitä enkä liian kylmän värisiä. Joten, jos on ideoita niin kertokaa! :?:
Re: Gobojen kaavut vaivaavat
Punainen! Valkoiset reunat! Joulu on kohta! :-Dorcbossi kirjoitti::?: Ostan pian Night Goblin Regimentin, mutta en halua maalata niiden kaapuja mustalla. Itse en keksi millä värillä ne voisi maalata. En halua niistä liian räikeitä enkä liian kylmän värisiä. Joten, jos on ideoita niin kertokaa! :?:
Noh tumma punainen ihan kiva, tai tumma sininen... Tumma violetti myös... Entäns reissussa rähjääntyneen näköinen ruskea?
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Re: Gobojen kaavut vaivaavat
Maalaa tumman sinisellä. Semmosella yötaivaan värillä. Siihen kun laittaa aika vaaleitakin highlightejä sekaan, niin saat pikkasen väriäkin niihin.orcbossi kirjoitti::?: Ostan pian Night Goblin Regimentin, mutta en halua maalata niiden kaapuja mustalla. Itse en keksi millä värillä ne voisi maalata. En halua niistä liian räikeitä enkä liian kylmän värisiä. Joten, jos on ideoita niin kertokaa! :?:
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja