Voiko Dreadnought olla HQ mariineilla?
Voiko Dreadnought olla HQ mariineilla?
Voiko dreadnoughtista tehdä HQ spacemarine armeijaan?
Jos voi niin kuinka paljon dreadnought-suit maksaa pisteitä?
Re: Voiko Dreadnought olla HQ mariineilla?
Perusmariineila ei voi olla, Wolffeilla voi. Vastaukset näihinkint löydät Space Marines codexista.Anaheim kirjoitti:Voiko dreadnoughtista tehdä HQ spacemarine armeijaan?
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
- Half-breed
Re: Voiko Dreadnought olla HQ mariineilla?
Tarkoitatko nyt siis Dreadnoughtia, eli sitä isoa kävelevää konetta, vai Tactical dreadnought armouria, eli suomeksi sanottuna Terminator armouria?Anaheim kirjoitti:Jos voi niin kuinka paljon dreadnought-suit maksaa pisteitä?
Dreadnoght on kuitenkin eliitti valinta, eikä siitä muuksi muutu. Kun taas Terminator armour on taas wargearissa ja sen voi antaa ihan vapaasti jollekkin charrulle.
Edit: Hehei tämä oli 300 viesti minulta tänne sotuun.
Viimeksi muokannut Half-breed, Ma 14.02.2005 11:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
No jaa,mä ny yritän väsätä siitä dreadnoughtista jotain.....Mun mielestä sen kyllä pitäs olla mahollista,koska (edellisessä)codexissa lukee dreadnoughtin kohdalla;
A dreadnought is piloted by a mighty Space Marine warrior who has been saved by death by his internment within its armoured sacopaghus blaablaablaa...
Joten eiks sillon ois ihan järkeenkäypää jos joku mahtava/arvostettu captain tai master on ollu kuolemassa ja se on lätkästy dreadnoughtiin palvelemaan keisaria vielä pariks vuosisadaks?Aatelkaapa itteee.....
A dreadnought is piloted by a mighty Space Marine warrior who has been saved by death by his internment within its armoured sacopaghus blaablaablaa...
Joten eiks sillon ois ihan järkeenkäypää jos joku mahtava/arvostettu captain tai master on ollu kuolemassa ja se on lätkästy dreadnoughtiin palvelemaan keisaria vielä pariks vuosisadaks?Aatelkaapa itteee.....
Niin no voihan ne Dreadnoughtin sisällä olevat rippeet olla peräisin vaikka mistä sankarista. Kai ne sodanjohdossa ovat sitten todenneet, että sellainen möhkäle on niin hankala kaveri käskynjaoissa ja muissa johtotason palavereissa, että parempi antaa sen löntystellä kentällä vain eliittinä, ja antaa perusmariiniupseerin komentaa sitä armeijaa.
Elävään Dreadnought panssariin sullottu sankari alkaa menettää pikkuhiljaa todellisuudentajuaan, kun hän itse elää tuhansia vuosia ja kävelee taistelukentillä puolijumalana. Tämän vuoksi heitä ei aseteta kuin harvoin armeijoiden johtoon, sillä he saattavat käskeä miehiä tehtäviin tajuamatta että tavalliset mariinit eivät voi tehdä asioita joihin dreadnought pystyy.
Viimeksi muokannut daider, La 27.08.2005 06:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Voisihan se ollakkin järkeenkäypää. Siksipä wuffeilla moinen onkin.. Ja iron handseilla oli vielä kolmannessa edikassa.Anaheim kirjoitti:Joten eiks sillon ois ihan järkeenkäypää jos joku mahtava/arvostettu captain tai master on ollu kuolemassa ja se on lätkästy dreadnoughtiin palvelemaan keisaria vielä pariks vuosisadaks?Aatelkaapa itteee.....
Mutta vaikka kuinka hieno idea se saattaisikin olla, säännöt valitettavasti sanovat toisin.
Tietysti voit aina peliporukassa ajaa läpi oman special characterisi joka sattuu olemaan dreadnought.
Viimeksi muokannut Deetwo, Ti 08.03.2005 18:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"