Annan esineen Miekkamestereiden championille. Wearerilla on magic resistance (1). Hän on yksikössä, joka saa perusmacigmissilesta. Saako yksikkö resistancen loitsua vastaan?
Taika ei osu erityisesti championiin, toisaalta jos yksikössä on vaikkapa 6 soturia ja osumia tulee 2d6, on hyvin todennäköistä että Bladelord ottaa hittiä siinä missä muutkin.
Template-taikojen kanssa riittänee, että amulettia kantava kaveri on lätkän alla?
Amulet of Fire
-
Alioppilas
Amulet of Fire
"Life is not a rehearsal." -The Verve
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö jossakin viimeaikaisessa Chroniclessa tms. sanottu, että magic resistance siirtyy hahmolta yksikölle, vaikka esineen kuvauksessa ei sellaista erikseen sanottaisi? Eli edellä olevissa tapauksissa saisi aina käyttää magic resistancea. Mutta tosiaan, korjatkaa jos olen väärässä.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Sääntökirja tai mikään painettu Q&A ei tässä tapauksessa tue Ant Reynoldsin sekoiluja. Itse jätän tuon kaikessa hiljaisuudessa huomiotta kunnes painetaan.Q&A Compendium kirjoitti:Q. If a character has Magic Resistance and joins a unit, does the whole unit benefit from that Magic Resistance?
A. Yes
it is apparent the intent has been revealed
-
Alioppilas