"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

chaos space marineiden väristä

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Kaitzu^

chaos space marineiden väristä

Viesti Kirjoittaja Kaitzu^ »

jos alan keräämään csm nii saako sen perusarmeija värit päättää ite jos ei ala mitää tiettyy kerää esim. death guard, iron warrior ja niin edelleen
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Saa.
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Saat päättää miten haluat.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Tässä elämässä ei ole pakko tehdä muuta kuin kuolla. Pätee myös Warhammeriin.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Jurpo

kaaos

Viesti Kirjoittaja Jurpo »

Kaaoslegioonilla on omat hierarkiaan ja organisaatioon liittyvät värityksensä, vaikkakin yksittäiset komppaniat tai luopiojaokset voivat käyttää omia värejään.

Listaan hieman eri legioonien väritystä tai ideoita niihin:

Black Legion´
Musta perusväri, mitä koristellaan kullalla ja punaisella.

Night Lords
Tumma sininen, mikä koristellaan kullalla. Mukana tummaa punaista, pääkallo on suosittu koristeaihe.

Iron Warriors
Kaikki kolkon metalliset sävyt. Ja koristeena taas kulta. Kelta-mustat raidat ovat myös suosittu piirre.

World Eaters
Allkuperäinen väri oli sininen ja valkoinen ja nykyisin punainen, missä messinkisiä koristeita.

Emperor's Children
Kirkuvia, räikeitä ja epäharmonisia väriyhdistelmiä. Mitä räikeämpi, sen parempi.

Tietysti peruslistan mukaiseen armeijaan voi ottaa minkä tahansa väriyhdistelmän. Omassa kaaoslegioonassa käytän alkuperäislegioonien värejä yhdistettynä punaiseen olkasuojaan, mikä on koko armeijan yhdistävä tekijä, vaikka muuten armeija on melkoista sekametelisoppaa väreiltään.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
shiwan8

Re: kaaos

Viesti Kirjoittaja shiwan8 »

Jurpo kirjoitti:Emperor's Children
Kirkuvia, räikeitä ja epäharmonisia väriyhdistelmiä. Mitä räikeämpi, sen parempi.
Väärin. Musta ja pinkki on näiden väritys. Ei esim. ruskea ja kelatinen...
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.
Attila

Re: kaaos

shiwan8 kirjoitti:
Jurpo kirjoitti:Emperor's Children
Väärin. Musta ja pinkki on näiden väritys. Ei esim. ruskea ja kelatinen...
Olen muuten nähnyt sen ruskea & keltainen -yhdistelmän. Ugh... Enkä pidä 'Eavy Metal -tiimin "maalauksista" sen vertaa.
Mutta olen nähnyt erään pääosin pinkin armeijan, joka käytti mustaa ja todella kirkasta sinistä koristeina. Aikas magee.
Kaitzu^

Viesti Kirjoittaja Kaitzu^ »

oisko antaa linkkii sivuille jossa olisi valmiita perusarmeijan värityyliehdotuksia
Attila

Kirjasta löytyy... Mutta okei:

http://uk.games-workshop.com/chaosspace ... started/4/
http://uk.games-workshop.com/chaosspace ... colours/1/ Josta painat jumalan symbolia, niin näet erään ehdotuksen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”