peliporukat

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
garfield

peliporukat

Viesti Kirjoittaja garfield »

Eli mun mielestä peliporukat hommaa pidetään turhaan jos ihmiset ei ees käy tuol. Mä kattelin oman paikka kunnan juttuja ja viimex lähetetty viesti oli vuodelta 2004 enne joulua!Laittakaa sinne nyt niitä viestejä. Meitsi paikkakunnalla oli vaan abaut 10 viestiä lähetetty. Miks ihmees te ihmiset ette käy siellä ja älkääkä sanoko vaan ettei siellä oo mitään koska jos juttelisitte siellä ni sielläki ois paljon enemmän juttuja. Eli rekisteröitykää sinne ja käykää ny hitto viä siel!
? :D
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Ehkä teidän paikkakunta on joku kääpiö. No mut oikeesti jotkut käyttääkin niitä. Ei niitä mihinkään suljeta. Toivottavasti.

Voithan itsekkin postittaa sinne. Älä meitä syytä.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
garfield

Viesti Kirjoittaja garfield »

Kyllähä mä sinne postitan mut eihä siellä vastata muutaku vasta puolenvuoden päästä tän tarkotus on kiinnittää ihmisten huomio semmosenkin olemassa oloon.
? :D
Tanen

Viesti Kirjoittaja Tanen »

plaa plaa plaa... valitamista, useimpiin paikkakuntiin postaillaan kuitenkin enemmän. siellä kyllä on pari semmostaki joita ei käytetä. mutta entä sitten?
Valhalla

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

LAndE kirjoitti:Ehkä teidän paikkakunta on joku kääpiö. No mut oikeesti jotkut käyttääkin niitä. Ei niitä mihinkään suljeta. Toivottavasti.

Voithan itsekkin postittaa sinne. Älä meitä syytä.
Kääpiö? Katseleppa Heinolan peliporukan tilastoja. About 10 pelaajaa (ehkä 5-6 aktiivista kirjoittelijaa), kuitenkin viestimäärät hipovat ot-osion täyttyessä peliporukoiden kärkeä, eli ei se aina ole paikkakunnan koosta kiinni :)
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Kyllähän Peliporukat-foorumi palvelee tarkoitustaan sellaisenaan, joten valitan jos paikkakunnallasi ei tapahdu juuri nyt mitään, mutta ei se foorumi oo muuttumassa taikka poistumassa miksikään sen takia... Kattele vähän lähellä olevien paikkakuntien foorumit, ehkä löydät jotain vilskettä sieltä! :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”