Uusi foorumi FB:n pelaajille!
Uusi foorumi FB:n pelaajille!
Eli uusi foorumi FB:n pelaajille on avattu maanantaina!
Nyt vain kaikki mukaan, rekisteröitymään, osoitteeseen http://www.grafex.fi/elector/HQ!
Nyt vain kaikki mukaan, rekisteröitymään, osoitteeseen http://www.grafex.fi/elector/HQ!
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
Joo ei tule kesää.
Kaikki mitä tuolta sivulta löytyy, löytyy myös sotusta. En tajua miksi uusia foorumeja tehdään, jos ne eivät niinkään eroa sotun tarjoamasista palveluista.
Omasta mielestäni on jopa sikamaista mainostaa omaa wh-aiheista foorumiaan sotun kaltaisella mukavalla ja hyväntahtoisella sivulla.
Jos haluat foorumillesi väkeä, tulisi sen tarjota jotain omaperäistä käyttäjilleen. Suora kopiointi sotusta ei ole omaperäistä (sinulla on tarinat- ja novellit palsta foorumillasi, mitä pidän sotusta kopioimisena).
Kaikki mitä tuolta sivulta löytyy, löytyy myös sotusta. En tajua miksi uusia foorumeja tehdään, jos ne eivät niinkään eroa sotun tarjoamasista palveluista.
Omasta mielestäni on jopa sikamaista mainostaa omaa wh-aiheista foorumiaan sotun kaltaisella mukavalla ja hyväntahtoisella sivulla.
Jos haluat foorumillesi väkeä, tulisi sen tarjota jotain omaperäistä käyttäjilleen. Suora kopiointi sotusta ei ole omaperäistä (sinulla on tarinat- ja novellit palsta foorumillasi, mitä pidän sotusta kopioimisena).
Tarinat ja novellit ovat tuskin copyrightin ansaitseva henkistä ponnistelua vaatinut teos, joten sen käyttö on varmaan melkoisen vapaata. Ylipäätänsä kautta historian on hyviä ideoita lainailtu, enkä usko että oma jaottelumme olisi jonkun suuren ja kaikkivoipaisen administraattorin ikiomaa hengentuotetta.
Eikä minulla periaatteessa ole sitä vastaan, että joku kokeilee uuden foorumin ylläpitämistä. Siinä saa varmasti mielenkiintoisia kokemuksia, joita voi hyödyntää tulevaisuudessa. En välttämättä vain jaksa, että sellainen lähtisi aivan heti tuulta purjeisiin ottamaan.
Näitä tälläisiä kuitenkin ilmestyy aina silloin tällöin ja ajattelin moderaatiokolleegiomme kesken ottaa puhetta tälläisten mainosten pelisäännöistä tulevaisuudessa. Tämä jääköön tänne toistaiseksi.
Eikä minulla periaatteessa ole sitä vastaan, että joku kokeilee uuden foorumin ylläpitämistä. Siinä saa varmasti mielenkiintoisia kokemuksia, joita voi hyödyntää tulevaisuudessa. En välttämättä vain jaksa, että sellainen lähtisi aivan heti tuulta purjeisiin ottamaan.
Näitä tälläisiä kuitenkin ilmestyy aina silloin tällöin ja ajattelin moderaatiokolleegiomme kesken ottaa puhetta tälläisten mainosten pelisäännöistä tulevaisuudessa. Tämä jääköön tänne toistaiseksi.
mulla ei ole uusia foorumeita mitään vastaan. ihan hyvähän tuo on... tosin kyllä solttuunkin voi laittaa nuita et mikä on tehokkain sotakone käpsillä yms. yms.
on muuten lähiaikoina tullut paljon uusia foormueita
on muuten lähiaikoina tullut paljon uusia foormueita
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Moneskohan yritys tämä on viimeisen puolen vuoden aikana..?
Jos foorumilla leikkii, niin ehkä kannattaisi perustaa ihan vain lähialueen pelaajaporukalle oma foorumi? Helpottaa pelien sopimista jne. Sotavasarassakin toki on peliporukat, mutta siellä puuhaamisesta ei tietty opi mitään.
Eli suht selvästi rajatulle käyttäjäkunnalle vapaamuotoisempi keskustelupaikka olisi varmaankin hyödyllisempi, kuin sotavasara2.net?
Tai sitten puhtaasti yhteen armeijaan keskittyvä paikka, mutta jotenkin luulen, että sellainenkin voi suomenkielellä olla aika vähän kaivattu.
Siinä muutama (ei niin omaperäinen) näkökulma aiheeseen.
Jos foorumilla leikkii, niin ehkä kannattaisi perustaa ihan vain lähialueen pelaajaporukalle oma foorumi? Helpottaa pelien sopimista jne. Sotavasarassakin toki on peliporukat, mutta siellä puuhaamisesta ei tietty opi mitään.
Eli suht selvästi rajatulle käyttäjäkunnalle vapaamuotoisempi keskustelupaikka olisi varmaankin hyödyllisempi, kuin sotavasara2.net?
Tai sitten puhtaasti yhteen armeijaan keskittyvä paikka, mutta jotenkin luulen, että sellainenkin voi suomenkielellä olla aika vähän kaivattu.
Siinä muutama (ei niin omaperäinen) näkökulma aiheeseen.
Viimeksi muokannut Teräratas, Ke 23.02.2005 12:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sehän on vaan Sotulle hyvästä että voi harrastajat ihmetellä miten hieno tämä Sotu on verrattuna näihin muihinMurhe kirjoitti:Näitä tälläisiä kuitenkin ilmestyy aina silloin tällöin ja ajattelin moderaatiokolleegiomme kesken ottaa puhetta tälläisten mainosten pelisäännöistä tulevaisuudessa. Tämä jääköön tänne toistaiseksi.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Tarkoitan, että vakiintuu paikka minne näitä laitetaan. Mielestäni yleiset keskustelut olisi se paikka johon tämä kuuluisi ja ehkä mielellään yhteen ketjuun, jossa ei olisi muuta keskustelua. En usko, että se mitään rakentaa, jos puolenkymmentä ihmistä käy sanomassa, että sotu on hyvä ja eivät halua rekisteröityä.
No, kyllä tuo on ihan hyvin käyntiin ainakin lähtenyt. 
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
En nyt halua polkea hommaa mitenkään lyttyyn, mutta herää kysymys, että mitä uutta tarjottavaa tällä on? Asiat löytyvät jaottelun takia nopeammin kuin Sotusta, mutta siihenkin voi käyttää täällä hakua.
Myös käyttäjäkunta on Sotussa niin paljon isompi, että asiaa löytyy paljon enemmän. Nimittäin jos minua askaruttaa joku asia niin kääntyisin kuitenkin ensin sen isomman foorumin puoleen. Tietysti se korjaantuisi, jos tuonne saisi suuren käyttäjäkunnan, mutta en minä yleensä ainakaan jaksa montaa foorumia läpi selata, Sotukin nyt ainoa.
Itselläni oli taannoin VC/Undead -aiheinen fooruminräpellys pystyssä, mutta tämä kaatui viimeistään sivuston siirron yhteydessä, kun ei se Lycosin mainossaasteessa toiminut. Aluksi kyllä sai yksin pyörittää koko hommaa ja saada keskustelua aikaiseksi. Käyttäjiä ei päässyt kertymään kuin kourallinen, kun homma luhistui jo jokseenkin kasaan enkä minä viitsinyt alkaa palvelimesta maksamaan, että tiedä sitten olisiko se ottanut tuulta siipiensä alle. Myös suomenkielisyys rajoitti kummasti.
Armeijakohtainen sivusto voisi olla kova juttu, jos sieltä saisi nopeasti kaikki uudet huhut ja faktat tsekattua, varsinkin Wood Elffeille tässä vaiheessa. Tästä päästään taas siihen, että Sotusta löytyy jo tuollekin topicci, josta ne saa vilkaistua heti ekasta viestistä.
Onnea yritykselle nyt kuitenkin, mutta pysyn silti toistaiseksi Sotussa.
[AtsuEdit:]Tuli muuten sellanen juttu mieleen, että jos tuonne armeijakohtaisiin aiheisiin jaksaisi joku alkaa kirjoittelemaan artikkeleita stickyíksi armeijoista yleisesti. Listaisi vaikka jotain perustaktiikkaa, yksikköjen hyödyt/haitat ja tämmöstä. Hyödyttäisi ainakin aloittelijoita.
Myös käyttäjäkunta on Sotussa niin paljon isompi, että asiaa löytyy paljon enemmän. Nimittäin jos minua askaruttaa joku asia niin kääntyisin kuitenkin ensin sen isomman foorumin puoleen. Tietysti se korjaantuisi, jos tuonne saisi suuren käyttäjäkunnan, mutta en minä yleensä ainakaan jaksa montaa foorumia läpi selata, Sotukin nyt ainoa.
Itselläni oli taannoin VC/Undead -aiheinen fooruminräpellys pystyssä, mutta tämä kaatui viimeistään sivuston siirron yhteydessä, kun ei se Lycosin mainossaasteessa toiminut. Aluksi kyllä sai yksin pyörittää koko hommaa ja saada keskustelua aikaiseksi. Käyttäjiä ei päässyt kertymään kuin kourallinen, kun homma luhistui jo jokseenkin kasaan enkä minä viitsinyt alkaa palvelimesta maksamaan, että tiedä sitten olisiko se ottanut tuulta siipiensä alle. Myös suomenkielisyys rajoitti kummasti.
Armeijakohtainen sivusto voisi olla kova juttu, jos sieltä saisi nopeasti kaikki uudet huhut ja faktat tsekattua, varsinkin Wood Elffeille tässä vaiheessa. Tästä päästään taas siihen, että Sotusta löytyy jo tuollekin topicci, josta ne saa vilkaistua heti ekasta viestistä.
Onnea yritykselle nyt kuitenkin, mutta pysyn silti toistaiseksi Sotussa.
[AtsuEdit:]Tuli muuten sellanen juttu mieleen, että jos tuonne armeijakohtaisiin aiheisiin jaksaisi joku alkaa kirjoittelemaan artikkeleita stickyíksi armeijoista yleisesti. Listaisi vaikka jotain perustaktiikkaa, yksikköjen hyödyt/haitat ja tämmöstä. Hyödyttäisi ainakin aloittelijoita.
Eijei - modeja ei maksa vaivaa nuoleskella ja Weekenderiäkin saa paljon tehokkaammin ircin puolella.meKa kirjoitti:Minusta tuo on ihan asiallinen. Sitäpaitsi taitaa useimmat täällä haukkua ton uuden nuoleskellakseen sotun modeja ja itse weekenderiä.
Kysymykset joita tulee esittää ovat ennemminkin: Mitä tarjottavaa tuolla foorumilla on mitä sotulla ei ole ja tarvitaanko näistä uudistuksista todellakaan yhtäkään. Varmasti ihan hieno ja toimiva sivu mutta veikkaan että tässä tapauksessa kysyntä ei oikein vastaa tarjontaa.
Haloo! Ei tämä foorumi yritä mitenkään "kilpailla" sotun kanssa, vaikka omastakin mielestäni sotu on suomen YLIVOIMAISESTI paras figufoorumi. Käytän sotua tällä hetkellä eniten alan foorumeista, ja käytän vastaisuudessakin. Mutta lopettakaa nyt hyvät ystävät tuo mustamaalaaminen. Eivät sotu ja headquaters kilpaile käyttäjistä.Peace kirjoitti:Eijei - modeja ei maksa vaivaa nuoleskella ja Weekenderiäkin saa paljon tehokkaammin ircin puolella.meKa kirjoitti:Minusta tuo on ihan asiallinen. Sitäpaitsi taitaa useimmat täällä haukkua ton uuden nuoleskellakseen sotun modeja ja itse weekenderiä.
Kysymykset joita tulee esittää ovat ennemminkin: Mitä tarjottavaa tuolla foorumilla on mitä sotulla ei ole ja tarvitaanko näistä uudistuksista todellakaan yhtäkään. Varmasti ihan hieno ja toimiva sivu mutta veikkaan että tässä tapauksessa kysyntä ei oikein vastaa tarjontaa.
-Grey