"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rackhamin hukkani

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Day
Valvoja
Viesti:

Rackhamin hukkani

Viesti Kirjoittaja Day »

Heippa.

Olen tässä värkännyt hukkalaumaa kaverille lahjaksi, tässä ovat kuusi ensimmäistä tekelettä. Olen kyllä kuullut näistä aika lailla palautetta, mutta saahan lisääkin kommentteja heittää. The Watcher on nähty jo täällä, mutta ohessa vähän parempi kuva.
Mitään orgastisia pensselinpyörityksiä ei ole tehty, kunhan vain maalailin suht' nättejä nappeja valmiiksi.

Tässä linkit:

The Watcher aka Kyylä

Sacred Vestal aka Pihtari

Irix the Sibyl

Repentant

Hunter 1

Hunter 2
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Kuvasi ovat tällä kertaa ala-arvoisia. Aivan liian tummia suurin osa. Figuista tuskin pystyn mitään uutta sanomaan. Hienoa jälkeä kuitenkin.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Hmm?

Onko mulla sitten niin kirkas monttu, mulla näkyy hyvin...

Koetan huomenna ottaa uusia kuvia.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Tsunami

Viesti Kirjoittaja Tsunami »

Kyllä noi mulla hyvin näkyy.
Hienosti maalattuja jokainen. Varsinkin kaikki metallikohdat on hyvin onnistuneita.
Repentantin ja Sacred Vestalin varpaiden kynnet ei näytä ihan luonnollisilta, niitä olisit voinut tummentaa enemmän sivuilta tai jotain.
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Mmh, pitäisi olla color sync-profiilissa tämä näyttö, mutta mutta. Lähinnä ongelma on siis liian syvät varjot. Figujen etuosat (kädet, aseet) näkyvät kyllä, mutta vartalo on kokonaan varjossa. Irix:n ja Vestalin kuvat on valoisuudeltaan sopivia.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
japo24

Viesti Kirjoittaja japo24 »

vartalo osa ei oiekin näy. hienot hukat kuitenkin,ei voi muuta sanoa. varsinkin aka kyylässä värit olivat osuneet nappiin
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Skarsnak: ooh, nyt ymmärrän! Koetan parannella noita kuvia iltasella, jos aikaa jää.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Aikamoisen ahkeraa toimintaa! Pisteet siitä, että olet saanut maalattua tota laatua noin paljon.
Eniten tykkäsin Repentantin kirveen nmm:stä ja Irixin kallo-hommelista, niitä en voi kuvitella paremmin maalattuna (tai noi olis sen kirveen blendejä voinu vähän tasottaa)
Värit oli tosi kivoja kaikissa paitsi ykköshunterin keihään sulissa, ne pomppas miun silmiin mauttomana lisänä, vaikka huomasin sitten, että samoja värejä löytyy muualtakin figusta, silti ne sulat puistatti miuta :D

Mutta joo, kuvista vähän kontrastia pois, ja vaikka saturaatiota lisää sitten jos tuntuu että värit häviää.
Rhode

Viesti Kirjoittaja Rhode »

Nättejä ovat. Voitko kertoa miten teit tuon "Pihtarin" vyötäröllä olevan lakanan? Se on erittäin hieno kun väri vaihtuu tumman sinisestä kirkkaan keltaiseen saumatta. Muutkin ovat hienoja, mutta pihtari on upea.
Pyhimys

Viesti Kirjoittaja Pyhimys »

Muuten mahtavia mutta watcherin naama on epäselvä
"Watching those black boxes go was amazing - I didnt know Orks could fly!"
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Maelis: Kiito. Sulat ovat vähän hassut, mutta en enää vain jaksanut :( Värimaailma on aika suoraan Rackhamin mallikappaleista ripattu, voi katsoa jos tahtoo. Tietty mä olen huonompi maalari kuin Rackhamin staff paintterit, mutta...

Rhode: Lakana on aluksi maalattu siniseksi, korostettu ja varjostettu. Sen jälkeen maalasin todella ohuilla vihreillä glazeilla (muistaakseni camo greenillä) ohuita kerroksia, koko ajan pienemmälle alueelle kohti lakanan alareunaa -> aika sulava värivaihdos. Sitten taisin vielä nakata koko lakanan päälle jonkin glazen, en muista enää minkä värisen. Valkoisen varmaan.

Kiito kommenteista. Rakennan vielä kohta neljä wolfen warrioria, sitten olen saanut hukista tarpeekseni. :)
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

Most excellente!!!

En nyt muuta ehdi sanomaan ja rikon varmasti jotain sotaVsääntöä, mutta olipa jees! Erityisesti tykkäsin siitä yhestä tabardista, jossa oli kulahtaneet patternit, ja runsaasti raikasta väriä.
☠️
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”