"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vaihtoehto figuja dark elfeille?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Naldor

Vaihtoehto figuja dark elfeille?

Viesti Kirjoittaja Naldor »

Saisiko jostain edes jonkinlaisen Noble modelin? joka sopisi kentälle...varustuksella ei väliä, kunhan se on oikeissa mittasuhteissa ja on makee.

ja sama homma Dark elf soceressille on footille? kaikilla on näitä 2k peleissä kuin 1 eli mistä lisää modeleja kun on se GW:n modelim joka on vanha morathi...niin siinä metalli läpyskässä lukee (Morathi)

ja vielä sama beasmaster modelille, joka on sen manticoren selässä.
"Glory, Honor & Victory over Death"
Melmon

Viesti Kirjoittaja Melmon »

Maagi
Noble

Lisää figuja voi ihailla vaikka Sotataidosta
FB is far better than that round-based nonsense...
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Tuo maagi on tyhmä. Älä missään nimessä hommaa samanlaista, kuin minun armeijani akka. ;)

Rackhamilta myös Tämä on varsin toimiva.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Noble

Sorsa

Tossa mun ehdotukset. Sorsa vaan tummiin väreihin.
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

KIITOS kaikille!
Nobleja harkitsen vain...velhot eivät säväyttäneet eikä beastmaster ongelmaan oo tullut vastauksia.
eli lisää vain tulemaan!
"Glory, Honor & Victory over Death"
Moonwolf

Viesti Kirjoittaja Moonwolf »

Joku oli muistaakseni käyttänyt tai ainakin aikonut käyttää <a href="http://www.blackmoor.ca/blackmoorimages ... llaista</a> figua Delffisorsana. Eli tämä on WH 40K:n Dark Eldarien Lelith Hesperax -figuuri.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Joku oli muistaakseni käyttänyt tai ainakin aikonut käyttää tällaista figua Delffisorsana. Eli tämä on WH 40K:n Dark Eldarien Lelith Hesperax -figuuri.
Niimpä... nimittäin minä,, taas must puhutaan selän takana :D mutta tietenkin pienellä konffauksella.
Oho.. nuo mun ehdotukset onkin jo käytetty...
no eip sitten muuta.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”