"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

loitsuista

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
crow

loitsuista

Viesti Kirjoittaja crow »

mä en oikeen vieläkää tajuu tota systeemii noissa chaos loitsuissa. mä en ees tajuu mitä hyötyy siitä on jos on vaikka level 4 sorceres tai mitä haittaa siitä jos on level 1.

pistäkää vaa kaikki tieto jota teillä on jakaa tänne.
Kharon
Viesti:

Re: loitsuista

Viesti Kirjoittaja Kharon »

crow kirjoitti:mä en oikeen vieläkää tajuu tota systeemii noissa chaos loitsuissa. mä en ees tajuu mitä hyötyy siitä on jos on vaikka level 4 sorceres tai mitä haittaa siitä jos on level 1.

pistäkää vaa kaikki tieto jota teillä on jakaa tänne.
Spellcaster level määrää maagin loitsujen määrän, sen generoimien power&dispel -noppien määrän ja sen kuinka monella nopalla se voi loitsuja heittää. Rulebookista sivuilta 132-139 nämä asiat varsin hyvin selitettyinä.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Voisi tehdä newbie cornerin Fantsulle kanssa (Weekender ei huolinut minua sen moderraattoriksi :lol: )
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

joo no mulla ei sitä rulebookkia vielä ole... olen sitä ostamassa kovaa tahtia parin kaveri kanssa. no kiitos tiedoista
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”