"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pari WIP kuvaa, ogre ja nurgle lord

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Mika

Pari WIP kuvaa, ogre ja nurgle lord

Viesti Kirjoittaja Mika »

Nurgle loordi on ollut jonkinaikaa pöytälaatikossa, ja päätin ruveta maalailemaan, upea figu muelestäni. Sarvet napsaisin pois, muuten siitä tulee ihan konvertoimaton. Niin, ja kun kaikki muutkin ogreja tekee, niin miksen minäkin. Kommenttia tuosta ogren ihon sävystä? Mielestäni osui suht´ kohdalleen, selvästi eavy metal tyylinen.

Kuva
Kuva
Kuva
Maverick3651

Viesti Kirjoittaja Maverick3651 »

Saanko kysyy että miten oot varjostanut noi ogren lihaksien välit.
On ihan todella nätti nappi!
Oikeen tosi ogre-hampaat ;)
...and Australia is still like; WTF^^
Jarran

Viesti Kirjoittaja Jarran »

Mielestäni ogren iho on mainio, paitsi itse olisin tehnyt siitä vähän tummemman. Mutta ehkä tuo kirkas ogreen suunnattu valo/salamavalo vähän hämää.

Kaikki on kohdallaan ja lopputulos näyttää ihan sairaan siistiltä. :D
Mika

Jeps, mun päivänvalolamppu saa ton näyttämään vähän liian vaalealta, kommando khakilla tuo iho on vedetty, korostuksissa aavistus valkoista sekoitettu mukaan. Lihaksien välit on vedetty parilla eri sävyisellä washilla joissa on scorched brownia, kom.khakia ja mustaa.

Ogret ei tunne sanaa "hammasharja" :)
Nurmipora
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nurmipora »

Hienoja ovat , toi ogre varsinkin . Toi vihree näyttää hyvältä nurglella :) .
On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä.
voi

Viesti Kirjoittaja voi »

Ogren iho on kyllä kieltämättä erittäin hieno Ja hampaat on myös hienot.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Kokeilepas vaikka teipata valkoinen paperi suodattimeksi siihen päivänvalolamppuun. Kaikki kuvat ovat meinaan osittain, tai kokonaan ylivalottuneita. Jos tuntuu että suodattimen jälkeen ei valo riitä, kannattaa ottaa kamera hallintaan, ja manuaalisesti säätää valkotasapaino ja valotusaika kohdilleen. Kun kerran löydät hyvät kuvausasetukset kannattaa painaa ne mieleen.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Skarsnak kirjoitti:Kokeilepas vaikka teipata valkoinen paperi suodattimeksi siihen päivänvalolamppuun. Kaikki kuvat ovat meinaan osittain, tai kokonaan ylivalottuneita. Jos tuntuu että suodattimen jälkeen ei valo riitä, kannattaa ottaa kamera hallintaan, ja manuaalisesti säätää valkotasapaino ja valotusaika kohdilleen. Kun kerran löydät hyvät kuvausasetukset kannattaa painaa ne mieleen.
http://www.sotavasara.net/articles.php?show=21
Ja lue tuo huolella koska nuo neuvot on oikeasti hyödyllisiä. Kun on valkonen taustapaperi niin kameran linssiin tulee kerralla vähän enemmän valoa, ja ylivalottuminen on melkein mahdotonta.
Noissa kun on noin tumma tausta niin ylivalottumisen riski suurenee.
Tasaisen vaalea tausta selventää myös figun rajoja. Tumma tausta saattaa joskus häivyttää figun varjot itseensä.
Gobirin

Viesti Kirjoittaja Gobirin »

´lalalalalalalaaaaaaaaa!!
Viimeksi muokannut Gobirin, Su 06.03.2005 20:21. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Korso

Viesti Kirjoittaja Korso »

Gobirin kirjoitti:Sinä! Olet hahmo joka luo maailmaan kauniimpia värejä kuin jumala. Et ole ihminen. saakuli on ollut työnantajasi ja saanut katsojien silmissä näkymään vain kaikkein kauneimmat muodota ja värit. Olet Rafael, Jumalan arkkienkeleiden eliitin vartija. Palvomme ja kunnioitamme sinua.
No nyt kyllä tuli vähän hämärää settiä. Öööh.....

Mutta noista figuista: Ton ogren hampaat on todella nätit (siis nätisti maalatut) ;) Ja iho on todella taidokkaasti tehty. Lordissa katseeni osui erityisesti tuon viikatteen varteen, joka näyttää sekin hyvin taidokkaasti maalatulta.

Hyvä hyvä hyvä!
nersu the warlord
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nersu the warlord »

Gobirin kirjoitti:Sinä! Olet hahmo joka luo maailmaan kauniimpia värejä kuin jumala. Et ole ihminen. saakuli on ollut työnantajasi ja saanut katsojien silmissä näkymään vain kaikkein kauneimmat muodota ja värit. Olet Rafael, Jumalan arkkienkeleiden eliitin vartija. Palvomme ja kunnioitamme sinua.
ootko kenties joku saakuli palvooja :D heh. No mutta mika sun ukoista pidin ehkä mä pidän kaikkien teoista koska en itse osaa maalaa juurikaan hyvin :( . mul on yks topicci tuol gallerias mis voi käydä kattoo mun taitoja no mutta kummiski hienoa jälkeä . ei voi muuta sanoa.
tulkaa ihmeessä mun kaikkeen perustuvaan foorumiin. sivu on [url]http://tuubiboard.999.org[url/]
japo24

Viesti Kirjoittaja japo24 »

iho on juuri sopivan karmaiseva niinkuin jätillä pitää ollakin,itse en menisi muuttamaan mitään
Mika

LOLOLOLOL! :)

Jees, eli valokuvaukseen pitäisi tosiaan panostaa ja olenkin lukenut tuon sotun ohjeen nyt, kiitti vaan vinkistä. Kun olen kokeillut kuvata valkoista taustaa vasten (kopiopaperi), se näyttää keltaiselta ja kuvasta tulee silti tumma, eli tuo white balance on vissiin mun kamerassa päin rsettä? Voiko sen muuten säätää kaikissa kameroissa, mun laite on canonin powershot a300, eli ei tosiaan mikään huippumalli.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”