Gondorilaiset menossa turnaukseen version 2.0
Gondorilaiset menossa turnaukseen version 2.0
500 pisteen turnausarmeija hakusessa.
---
1 Denethor, Stewart of Gondor (man) @ 15 Pts
Hand Weapon; Armour
1 Faramir, Captain of Gondor (Human) @ 75 Pts
Hand Weapon; Heavy Armour
1 Captain of Gondor (Man) @ 55 Pts
Hand Weapon; Heavy Armour; Shield
9 Guard of the Fountain (Man) @ 99 Pts
Spear; Heavy Armour; Shield
10 Ranger of Gondor (Human) @ 80 Pts
Hand Weapon; Spear; Bow; Armour
10 Warrior of Minas Tirith (Man) @ 80 Pts
10 Warrior of Minas Tirith (Man) @ 90 Pts
Hand Weapon; Spear; Heavy Armour; Shield
Points Cost: 494
Total Models: 42
Pisteet vielä hiomatta.
---
---
1 Denethor, Stewart of Gondor (man) @ 15 Pts
Hand Weapon; Armour
1 Faramir, Captain of Gondor (Human) @ 75 Pts
Hand Weapon; Heavy Armour
1 Captain of Gondor (Man) @ 55 Pts
9 Guard of the Fountain (Man) @ 99 Pts
Spear; Heavy Armour; Shield
10 Ranger of Gondor (Human) @ 80 Pts
Hand Weapon; Spear; Bow; Armour
10 Warrior of Minas Tirith (Man) @ 80 Pts
10 Warrior of Minas Tirith (Man) @ 90 Pts
Hand Weapon; Spear; Heavy Armour; Shield
Points Cost: 494
Total Models: 42
Pisteet vielä hiomatta.
---
Viimeksi muokannut tartunta, La 19.03.2005 11:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- TrollChieftain
- Viesti:
Ota imrahil faran tilalle. SKoDAt ei oo mitään jos niillä ei oo imrahilia. No ei nyt kai. Mutta ota silti imrahil ton faramirin tilalle, koska tossa ei oo nyt yhtään mättöheroa.
Viimeksi muokannut TrollChieftain, To 17.03.2005 14:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Köyhillä ei ole varaa.
Vihaan rankkurien maalaamista, mutta toinen syy longbowien ottoon on saada monipuolinen nuolipatteri. (S3 sopii hyvin kilpiörkkeihin, kun rankkurit puolestaan voivat sihtailla kilvettömiä örkkejä ja kilvellisiä kapuja.)
Imharilia en nyt jaksaisi ihan joka kerta käyttää, kun se alkaa maistua jo puulta. Voisin kyllä potkia SKODAt pois ja iskeä kehiin jotain tosi ilkeää. Kovissa mättöheroissa on samalla ongelma, että yksikin maagikko pistää ne pois pelistä.
Miltä Denethor ja iso GotFC-ryhmä kuulostaisi?
Imharilia en nyt jaksaisi ihan joka kerta käyttää, kun se alkaa maistua jo puulta. Voisin kyllä potkia SKODAt pois ja iskeä kehiin jotain tosi ilkeää. Kovissa mättöheroissa on samalla ongelma, että yksikin maagikko pistää ne pois pelistä.
Miltä Denethor ja iso GotFC-ryhmä kuulostaisi?
Miten olisi king of men toiseksi heroksi taikka vain perus kapu. Itse heittäisin nuo 6 minasta kilvillä pois ja ottaisin tilalle fountaineja kilvillä, sekä myös olisi hyvä ehkä vaihtaa skodatkin niihin. Denethor olisi kieltämättä hyvä vaihtoehto. Se maksaa yleensä itsensä moninkertaisesti takaisin.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Minä suosittelen Faramirille raskaampaa varustusta ja hevosta ja kaveriksi semmoset 5 KoMT:ia. Ne on minun peleissä toiminu varsin mukavasti ja parikertaa on menty tuplalinjasta läpi ihan heittämällä. Mutta sitten Faran mahti kuluu niitten liikkeellä pitämiseen
Minä ottaisin vilelä ainakin yhden heron tuohon, vaikkei Faramiria laittaisikaan ratsumiesten kanssa. Ja noitten kolmen Citadelin keihäät saattais vaihtaa longboweihin niin saisi vähän enemmän potkua siihen patteriin. Ne tunnostaa vähän yksinäisiltä kolmestaan, vaikken tiedäkkään miten aiot käyttää niitä.
"Epäilystä, pimeästä auringon nousuun laulaen ratsastin minä, miekkani vedin. Toivon ääriin ratsastin ja sydämeni särkyi: nyt vihan tuhon aika, taivaan punahehkun."
Otapas lopuilla pisteillä 2 Citadel Guardia jousilla, 20 pistettä ja sitten 3 Knights of Dol Amrotheja, 27 pistettä, yhteensä 47 pistettä.
Se lisättynä listaasi, tekee tulokseksi 499, eli vielä jollekkin tyypille keihäs.
Se lisättynä listaasi, tekee tulokseksi 499, eli vielä jollekkin tyypille keihäs.
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet