Morheimin Slayer
Morheimin Slayer
Kaapin pohjalta löytyi tälläinen joskus kääpiö armeijaan kuulunut figu maalaamattomana. Päätin sitten antaa hieman väriä tylsyyden puuskassa.
Figu on maalailtu lähinnä kokeille itselleni uusia tekniikoita, kuten nmm:ä.
Palautetta saa/pitää antaa.
Jos sattuu jota kuta sytyttämään, niin figu on myynnissä, sillä itse en sitä tarvitse, kuten yllä mainitsin.
http://photobucket.com/albums/y15/Turjake/
Kiitos
Figu on maalailtu lähinnä kokeille itselleni uusia tekniikoita, kuten nmm:ä.
Palautetta saa/pitää antaa.
Jos sattuu jota kuta sytyttämään, niin figu on myynnissä, sillä itse en sitä tarvitse, kuten yllä mainitsin.
http://photobucket.com/albums/y15/Turjake/
Kiitos
Myydään 40k örkkejä ja IG:tä
- Blackguard
-
Dwarfgrinder
Hmm. Ei kovin kummonen, mutta ei niin huonokaan. Siitä on aina hyvä lähteä.
Tossa mua itteeni eniten häiritsi jonkinlainen suttuisuus tai rakeisuus ja selän sotkuinen lookki. IMO tällasissa isoissa ihopinnoissa kannattaa suosia blendaamista ja ohuita maaleja, niin saa tasaisen ja siistin ihon. NMM-tekeleistä tuli suunnilleen mieleen mun oma ensimmäinen NMM, joka ei kylläkää nnäyttänyt tuon paremmalta. Tossa kirveessä siis jonkinlainen rakeisuus ja maalien paksuus häiritsevät, samoin kuin tökkivä häivytys. NMM:ssä etenkin pienikin särö liukumassa tekee jo varsin paljon, ja kaikista vähiten tässä auttavat paksuhkot maalit. Ihan pelfigu tuo on, mutta parannettavaa löytyy.
NiinmuutenBTW, löysinpäs tällaisen. Mun iha eka NMM... k
Tossa mua itteeni eniten häiritsi jonkinlainen suttuisuus tai rakeisuus ja selän sotkuinen lookki. IMO tällasissa isoissa ihopinnoissa kannattaa suosia blendaamista ja ohuita maaleja, niin saa tasaisen ja siistin ihon. NMM-tekeleistä tuli suunnilleen mieleen mun oma ensimmäinen NMM, joka ei kylläkää nnäyttänyt tuon paremmalta. Tossa kirveessä siis jonkinlainen rakeisuus ja maalien paksuus häiritsevät, samoin kuin tökkivä häivytys. NMM:ssä etenkin pienikin särö liukumassa tekee jo varsin paljon, ja kaikista vähiten tässä auttavat paksuhkot maalit. Ihan pelfigu tuo on, mutta parannettavaa löytyy.
NiinmuutenBTW, löysinpäs tällaisen. Mun iha eka NMM... k
- figunarkki