Chaptereihin värväytyminen...
Chaptereihin värväytyminen...
Eli yksin kertaisesti, minkä ikäisinä chapterit värväävät joukkonsa. Erityisesti DA:n värväys ikä kiinnostaa
-
Mechanical Man
No jaa, mutta tuolla tiedolla minä en tee mitään. DA:n tietoa tarvitsisinMechanical Man kirjoitti:ennen kuin kasvu on loppunut.. yleisesti muistaakseni se oli joku 12.. Salamantereilla se on aika aikaisin olikohan 5 vuotiaana mennään sepän oppiin ja sitten joskus 11 vuotiaana päästään "tositoimiin" eli lisäämään sydämmiä ja muita elimiä.
- The Captain
- Valvoja
Kyllä ne ainakin 2. laitoksen fluffissa vähän vanhempia olivat. Joka tapauksessa vielä kasvuikäisinä. Koska niiden kuitenkin täytyy kestää aikamoisia koettelemuksia ennen marineksi hakemista, on oletettavaa, että ne kykenevät edes jotenkin huolehtiman itsestään. Veikkaisin, että 10 - 14-vuotiaina.Lord kirjoitti:DA t Taitavat vävätä joukkonsa 6 vuotiaina varma fakta onhan ne sentään vanhin chapter
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Mechanical Man
Ah siis henkilö jota ei kiinnosta muu fluffi ollenkaan.. OLISIT sanonut heti, että PELKÄSTÄÄN DA:n värväysikä kiinnostaa.Colimar kirjoitti:No jaa, mutta tuolla tiedolla minä en tee mitään. DA:n tietoa tarvitsisinMechanical Man kirjoitti:ennen kuin kasvu on loppunut.. yleisesti muistaakseni se oli joku 12.. Salamantereilla se on aika aikaisin olikohan 5 vuotiaana mennään sepän oppiin ja sitten joskus 11 vuotiaana päästään "tositoimiin" eli lisäämään sydämmiä ja muita elimiä.
Koin hetkellisen kateuden tunteen..
No pääasiassa DA: muut eivät ole (toistaiseksi ainakaan) tärkeitä, tarinan jota luon, kannalta.Mechanical Man kirjoitti:Ah siis henkilö jota ei kiinnosta muu fluffi ollenkaan.. OLISIT sanonut heti, että PELKÄSTÄÄN DA:n värväysikä kiinnostaa.Colimar kirjoitti:No jaa, mutta tuolla tiedolla minä en tee mitään. DA:n tietoa tarvitsisinMechanical Man kirjoitti:ennen kuin kasvu on loppunut.. yleisesti muistaakseni se oli joku 12.. Salamantereilla se on aika aikaisin olikohan 5 vuotiaana mennään sepän oppiin ja sitten joskus 11 vuotiaana päästään "tositoimiin" eli lisäämään sydämmiä ja muita elimiä.