Black Templars/ Emperor's Champion
-
Silver Shadow
Black Templars/ Emperor's Champion
Oon aivan ulkona Emperor's Championista... oon vaan kuullu et se on tehty 12 ihmisestä.... haluasin tietää enemmän...
- ankara halla
- Valvoja
Ei ole. Mistä olet moista kuullut?
EC on ns. normimariini joka valitaan muitten joukosta ennen taistelua edustamaan Keisaria. Tämä on suuri kunnia ja kyseiselle yksilölle onkin elämän ja kuoleman kysymys, ettei tuota häpeää toiminnallaan vaan pyrkii parhaansa mukaan todistamaan olevansa esikuvansa arvoinen sankari.
Toisin sanoen kaveri varustetaan parhailla varusteilla mitä on tarjota ja lähetetään istuttamaan monoa vastustajan istumalihaksiin.
EC on ns. normimariini joka valitaan muitten joukosta ennen taistelua edustamaan Keisaria. Tämä on suuri kunnia ja kyseiselle yksilölle onkin elämän ja kuoleman kysymys, ettei tuota häpeää toiminnallaan vaan pyrkii parhaansa mukaan todistamaan olevansa esikuvansa arvoinen sankari.
Toisin sanoen kaveri varustetaan parhailla varusteilla mitä on tarjota ja lähetetään istuttamaan monoa vastustajan istumalihaksiin.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Ensimmäinen Emperor's Champion oli Imperial Fistien Sigismund, myöh. BT:n Chapter Master. Tämä valittiin "Keisarin esitaistelijaksi" Kaaoksen vastaavia listimään Keisarin palatsin piirityksessä Horuksen Harhaopin aikaan. Jumalansa kullakin. Hän oli myös ensimmäinen Imperial Fisti kantamassa mustaa panssaria, josta tuli myöhemmin Black Templarien väri kun legioona jaettin Chaptereiksi..
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.