Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Tuo on paras mitä olet yrittänyt, ja tuo ringwrite on nyt juuri hyvin heposella.
mutta ehkä voisit ottaa rakkereita pois muutaman ja ottaa örkkejä kahen käden kirveillä? mutta muuten loistava lista.
Edit: Voisit vielä ottaa vaikka gorbagin pois ja vähän muita että saisit gothmogin wargilla.
Ei gorbagia pois! Se on hyvä hero. Hyvä lista. Saman tapainen kuin minulla paitsi, että sinulla on wargeja ja rakkereitä. En kyllä muuttaisi listassa muuta, kuin rakkereitä vähemmäksi ja lisää 2 käden ukkoja ku ne on just niitä jotka tappaa.
Eipä tuossa paljon sanomista ole, paitsi että tracceritkään eivät tee tuhoa. Ainoastaan osuvat paremmin kuin tavalliset örkit.
Itse vaihtaisin ne 10 Haradiin spearilla ja bowilla ja ottaisin yhden 2handedin lisää.
SacC kirjoitti:Ei gorbagia pois! Se on hyvä hero. Hyvä lista. Saman tapainen kuin minulla paitsi, että sinulla on wargeja ja rakkereitä. En kyllä muuttaisi listassa muuta, kuin rakkereitä vähemmäksi ja lisää 2 käden ukkoja ku ne on just niitä jotka tappaa.
Gorbag pois ainakin jos gothmog tulee tuohon listaan vetämään wargeja.
SacC kirjoitti:Ei gorbagia pois! Se on hyvä hero. Hyvä lista. Saman tapainen kuin minulla paitsi, että sinulla on wargeja ja rakkereitä. En kyllä muuttaisi listassa muuta, kuin rakkereitä vähemmäksi ja lisää 2 käden ukkoja ku ne on just niitä jotka tappaa.
Gorbag pois ainakin jos gothmog tulee tuohon listaan vetämään wargeja.
Mutta miksi laittaa gothmogia. Silloin olisi melkee, että otetaa sormusfani pois. Ei ei ei mitään gothmogia. Lista on hyvä iha tolleen. Ku sormusfani tekee transfixin heroon nii Gorbag menee sinnee muutaman 2 käden ukon kaa pieksee vastustajan ''mahtiheron''.
Lista on hyvä eikä paljoa parannettavaakaan löydy. Sormusfanilla kannattaa pitää heppa. Jos ottaa fellbeastin, niin siitä tulee vastustajan maalitaulu. Ja kun fellbeast ammutaan alas niin onneksi olkoon on mennyt npäälle 60 pistettä hukkaan.