Iso Kuva 1
Iso Kuva 2
Marine oli hyvää vaihtelua Taun maalaamiseen, ja figu valmistu kahdessa päivässä kun "vähän" innostu maalaa sitä.
Palautetta saa antaa

Edit: Pikku kuvien lisäys

Chapteriä ei oo kun toi on Unique.Ketku kirjoitti:Mikäs chapter on kyseessä.
Syy väri valintaan on että suurin osa maaleista on kuivunu ja noi oli ne värit mitkä oli "kunnossa".Mutta tota highlight:aa noi kohoumat ja mun mielestä värit ei oo mitenkään parhaan, koska se antaa sellasseen sotkusen kuvan heti alussa. Ainakin mulle siis.
Hineoa jälkeä noinkin ennaltamäärätyllä väripaletilla... Suosittelen kyllä patin purkillisen maalia hankkimista, valkoinen on aika ...hummm... elinehto jos figuja maalaa... :-DMaxMax kirjoitti:Kiitos Ninnu,
mutta kuten sanottu niin värit ovat aika vähissä tällä hetkellä. Esim. keltaista ei ole, se on jämähtänyt purkkiin eli sillä on paha blendaa punasta, ja valkonen(omistan vain bleached bonein) niin jos sitä pistää punaisen kanssa niin sit ollaan pinkissä ja se ei oo hyvä.
Mitä tulee kasvoihin ja luu osat niin ovat minun heikoin alue. Kasvoja yritän aina välttää maalata, koska en saa niistä siistejä. (Hyvä että FB puolella chaoksella on kypärät samoin 40k:ssa Taulla. Poikkeuksena Etherial)
Figun kasvot tuli maalattua bleached bonella ja sitten siihen päälle maalattiin hyvin vetisellä sukaan ruskeella ja mustalla.
Juu kyllä puhe oli hesan fansusta. Taitaa toi maalausmiitti jäädä väliin taas vaihteeks, tällä kertaa koulun takia. Mutta katottan nyt miten hyvin Carstein & Iceman harrastaa ylipuhumista sen tapaamisen kanssa.Ninnu kirjoitti:Ja tule fantsuun (jos siis puhutaan hesan fantsusta) vaikka ensi tiistaina viiden jälkeen, meillä on oletettavasti maalaumiitti siellä silloin. Ota figusi mukaan niin saat enemmän palautetta siitä. Ja hommattua ne maalit samalla. :-)
Äps, oon ollu koulussa joka päivä ja ens keskiviikona on deadline yhelle projektille mikä on "vähän" myöhässä.(Alotettiin se tänään)VonCarstein kirjoitti: HAH!
Kaveri ei ole koulua nähnytkään!
Noi maalaus jutut on vaan semmosia hommia, että niistä ei tingitä.
Asiaa joutuu nähtävästi harkitsee.... Mitään "kivaa" ei osteta kun on vielä 400pts Tauta maalaamatta + 1500pts FB:Chaosta.Icman kirjoitti:Ainoa tapa säilyttää kasvot, on että Maximus raahaa itsensä ensi tiistaina Fantsuun. Saat samalla maalit ja voit ostaa jotain kivaa lisämaalattavaa...