Dark Angelit, Ultramarinet vaiko joku muu rotu?
Dark Angelit, Ultramarinet vaiko joku muu rotu?
Olen tässä aikani kerännyt Imperia Guardia ja olisi tässä jo aika vaihtaa armeijaa, siis kysymykseni kuuluu: aloittaakko Dark Angelien, Ultramarinien vaiko peräti jonku muun rodun kuin ihmisten kerääminen. En oikein osaa päättää, siis tarvitsisin hieman apua tässä valinta prosessissa.
-
Murmelimies
-
Stenvall
Suosittelisin rajaamaan vaihtoehdot mahdollisimman vähiin, mielellään kahteen. Jos sitten tulee ongelmia, heitä noppaa. Jos tulos hiemankin jättää sellaisen "Josko sittenkin heittäisi uudelleen..."-olon, ota riuskasti se vaihtoehto, johon noppa ei osunut.
(Tuon noppamenetelmän taisi esitellä ensimmäisenä Attila, mutta kun en ole ihan varma, annetaan se nyt vain "eräälle sotulaiselle".)
(Tuon noppamenetelmän taisi esitellä ensimmäisenä Attila, mutta kun en ole ihan varma, annetaan se nyt vain "eräälle sotulaiselle".)
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
-
Murmelimies
Juu ovathan ne armeijana erilaisia, mutta ajattelin fluffillisesti (ovat toki siinäkin erilaisia).Stenvall kirjoitti:No, eipä noita mariineita mielellään ihmisiksi laske. Ovat kyllä erilaisia IG:hen verrattuna. Mutta, mutta, mitä haluat armeijalta? Sinun se pitää päättää. Oletko lukenut armeijanvalintaoppaat? Niissä on ainakin jotain tietoa.
Wolfman: katsele myös kenellä on mielestäsi hienoimmat figut, jos se helpottaisi päättämistä.